Interim Management jako specyficzna forma zatrudnienia związanego z zarządzaniem projektami.
18 Czerwca 2020, 18:00-19:40 (Czwartek)
webinar, spotkanie on-line,
Interim Management
jako specyficzna forma zatrudnienia związanego z zarządzaniem projektami.
Interim Management to terminowy kontrakty na czas realizacji zadań, projektu.
Interim Manager to zwykle ekspert, specjalista wysokiej klasy, z doświadczeniem i sukcesami. Jego działania nakierowane są na cele i rezultaty biznesowe. Mają określony zakres. Interim Manager realizuje plan, aby w efekcie podnieść wartość organizacji. Istotnym aspektem jego działania jest czas na wykonanie projektu.
Ale czy takie podejście jest korzystne? I dla kogo?
Analiza przypadku. Podsumowanie działań projektowych w okresie 01.2019 - 12.2019 z perspektywy Interim Managera w przedsiębiorstwie Euroterm TGS. Omówienie celów, przebiegu oraz efektów wprowadzonych zmian.
Prelegent:
Piotr Susz - Główny Konsultant Logistyczne.Info
Mgr. inż. logistyki, absolwent studiów Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Właściciel firmy konsultingowej oraz autor bloga www.logistyczne.info. Aktualnie zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuje jako interim manager, konsultant oraz kierownik projektów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Autor szeregu rozwiązań służących do kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI's. Stały współpracownik magazynów "Logistyka a Jakość" oraz "Nowoczesny Magazyn" oraz Top Autor publikuję na portalu https://trans.info.
Agenda:
- 17:55 - 18:00 - logowanie uczestników
- 18:00 - 18:10 - otwarcie
- 18:10 - 19:10 - prelekcja
- 19:10 - 19:30 - podsumowanie części merytorycznej, sesja pytań
- 19:30 - 19:40 - zakończenie