17. edycja semKRK odbędzie się 17 i 18 czerwca 2021 r. w wersji online. Jeśli interesują Cię nowinki ze świata SEM i SEO - musisz być z nami!
Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/2889875967891718
Agenda oraz strona wydarzenia: semKRK.pl
Platforma z nagraniami z wcześniejszych edycji: https://semkrk.myvod.io/
Regulamin wydarzenia: http://bityl.pl/tdJZX
WAŻNY KOMUNIKAT - COVID-19
Mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Was i Waszych bliskich, zdecydowaliśmy, że kolejna edycja semKRK ponownie odbędzie się online. To już trzecie z kolei wydarzenie, na które zaprosimy Was przed monitory, jednakże będzie to pierwsza dwudniowa edycje! Koniecznie zarezerwujcie również 3 dni przed konferencją. W tym czasie, od 14 do 16 czerwca (od 9:30 do 17:00) odbędą się dodatkowe warsztaty online. Pozwoli to każdemu zainteresowanemu wziąć udział w dowolnej ilości ścieżek.
CENY BILETÓW: (start sprzedaży 17 maja, godz. 12:00)
Early Birds: od 17.05 do 31.05:
Bilety na konferencję online dzień 1 - 17.06 (bez dostępu do nagrań): 24,99 zł
Bilety na konferencję online dzień 2 - 18.06 (bez dostępu do nagrań): 24,99 zł
Bilety na konferencję online dni 1+2 (bez dostępu do nagrań): 34,99 zł
Bilety na dwudniową konferencję online (plus dostęp do wybranych nagrań z edycji 10-17): 54,99 zł
Bilety na warsztaty online (jeden dzień wybranych warsztatów): 399 zł
Bilet na WSZYSTKIE warsztaty online: 897 zł (ograniczona ilość).
Zwykła cena: od 1.06 do 16.06:
Bilety na konferencję online dzień 1 - 17.06 (bez dostępu do nagrań): 49,99 zł
Bilety na konferencję online dzień 2 - 18.06 (bez dostępu do nagrań): 49,99 zł
Bilety na konferencję online dni 1+2 (bez dostępu do nagrań): 59,99 zł
Bilety na konferencję online dni 1+2 (plus dostęp do wybranych nagrań z edycji 10-17): 79,99 zł
Bilety na warsztaty online (jeden dzień wybranych warsztatów): 499 zł
Bilet na WSZYSTKIE warsztaty online: 997 zł (ograniczona ilość).
Dla osób, które nie będą mogły uczestniczyć w konferencji live, przypominamy o naszej platformie online, gdzie już teraz można kupić nagrania z wcześniejszych edycji semKRK: https://semkrk.myvod.io/. Z czasem dodane zostaną tam również nagrania z semKRK#17 on-line.
Warsztaty semKRK#17 online:
Bezpośrednio przez 3 dni przed konferencją: 14-16.06 (od 9:30 do 17:00) odbędą się dodatkowe warsztaty online z trzema ścieżkami: SEO, Google Ads oraz Google Analytics. W ramach każdej ścieżki pojawi się 3 prelegentów. Więcej informacji i agendy znajdziecie na www.semkrk.pl
Koszt biletu na 1 warsztat: 399 zł (cena obowiązuje od 17.05 do 31.05, później 499 zł)
Koszt biletu na wszystkie warsztaty: 899 zł (cena obowiązuje od 17.05 do 31.05, później 999 zł)
Liczba osób na warsztatach jest ograniczona.
Terminarz warsztatów:
SEO - 14.06
Google Ads - 15.06
Google Analytics - 16.06
WAŻNE: Bilet na szkolenie nie uprawnia do wstępu na konferencję oraz odwrotnie.
Co zawiera bilet na konferencję?
- 12 ambitnych i ciekawych prelekcji specjalistów SEO/SEM,
- rozdanie nagród semKRK awards 2021,
- wyjątkową, branżową atmosferę, której zaznacie nawet zza monitora,
- masę inspiracji, nowinek i sprawdzonych porad.
Co zawiera bilet na szkolenie?
- 7 godzin szkoleń z 3 prelegentami,
- dodatkową wiedzę i praktykę,
- sesję Q&A z prowadzącymi.
Prelegenci:
Paweł Konopiński (Grupa TENSE) | Jak znaleźć receptę na widoczność serwisu o zdrowiu? |
Filip Biszczak (SEMPAI) | W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjne segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl |
Krystian Kucharski (PromoTraffic) | SELFIEROOM & PromoTraffic - Synergia kampanii PPC |
Robert Niechciał | Wchodzi machine learning do baru i... |
Adrian Zacharski | Search: pomiar i atrybucja |
Piotr Polok | Copywriting w biznesie - docenisz kiedy stracisz, stracisz, jeśli nie docenisz |
Adam Suraiya | Optymalizacja sklepów na platformie SaaS przez Google Tag Manager. Czyli tam gdzie się nie da (albo za drogo) wchodzi JavaScript! |
Sebastian Mioduszewski | Szwajcarski SEO scyzoryk - Zestaw narzędzi ułatwiający życie każdemu SEO |
Monika Goszczycka | Koszty w content marketingu |
Anna Moczulska | Google Analytics 4 - Poznaj 5 etapów skutecznego wdrożenia narzędzia |
Anna Tratnerska | A co jeśli SEO i Google Adsy nie sprzedają w Twoim e-commerce? 5 powodów i rozwiązań. |
Kinga Sroka | Kampanie inteligentne ale nie zawsze mądre - automatyzacja w Google Ads |