To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  REJESTRACJA
już niedostępne -

04.11.2021 | WARSZTATY ONLINE 

Zakres: 

1. Target a persona 

2. Identyfikacja wartości a zdefiniowanie problemów klientów 

3. Utrzymanie relacji z Klientem - budowanie społeczności 

Opis: 

Warsztat zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wypracowaniu odpowiedniej propozycji wartości dla Klienta. Opisuje sposób w jaki firma powinna wykorzystać swoje zasoby organizacyjne w czasach pandemii, aby móc tę wartość na rynku zaproponować. Propozycją wartości będą produkty/usługi, które firma dostarcza określonej grupie klientów. Wartość dla Klientów stanowi poszukiwany przez nich zbiór korzyści.

Magdalena Robaszkiewicz

Absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB).

Ponad 23 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarzadzania marketingowego, strategii e-marketingowych.

Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (również online) i jakościowe, procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie.

Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości od 2005 do 2013 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo - Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych, jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych, które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

Janetta Sałek

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing. Ukończyła studia podyplomowe Przygotowanie i Zarządzanie projektami UE prowadzone przez Stowarzyszenie Inicjatyw Menedżerskich Instytut Biznesu oraz Studium Prawa Europejskiego w Warszawie pod naukowym i dydaktycznym patronatem Wyższej Szkoły Studiów Międzynarodowych w Łodzi. Absolwentka podyplomowego Studium Biznesu Międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyła również podyplomowe Studium z Zakresu Zarządzania w Organizacjach Pozarządowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Świadczy profesjonalne usługi doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw, właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB).

Przez 17 pracowała jako doradca Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji w Poznaniu. Świadczyła usługi konsultingowe z zakresu strategii rozwoju przedsiębiorstw, w tym na potrzeby pozyskiwania dofinansowań unijnych. Jest twórcą biznes planów dla przedsiębiorstw, analiz marketingowych, analiz rynkowych, raportów finansowych, rozliczeń projektów unijnych od strony finansowej i merytorycznej. Jest ekspertem z zakresu wprowadzania produktów i firm na rynki zagraniczne tj. pozyskiwania zagranicznych kontrahentów dla klientów krajowych, tworzenia strategii rozwoju przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, tworzenia strategii finansowania działań na rynkach zagranicznych, tworzenia planów rozwoju eksportu. Posiada doświadczenie w dziedzinie handlu zagranicznego obejmujące m.in. transakcje w handlu zagranicznym, handel międzynarodowy, prawo międzynarodowe, negocjacje handlowe, cło i podatki w eksporcie, finansowanie handlu zagranicznego, ryzyko w handlu zagranicznym, współpraca z partnerami handlowymi i pośrednikami na rynkach zagranicznych.

Od 2018 r., jako członek Zarządu, jest odpowiedzialna za działania eksportowe Spółki EVER na rynkach zagranicznych, tworzenie strategii wchodzenia na rynki zagraniczne i prowadzone tam działania marketingowo-sprzedażowe. Specjalizacja marketing eksportowy, analizy rynku, strategie biznesowe i modele rozwoju firmy. 

***

Warsztaty odbędą się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dniu warsztatów.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Spotkanie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.

ZOBACZ CAŁY PROGRAM WYDARZEŃ - DPP 2021

PRZYŁĄCZ SIĘ DO WYDARZENIA NA FB - BĄDŹ AKTYWNY I UDOSTĘPNIJ DALEJ!

PRZYŁĄCZ SIĘ - z pewnością znajdziesz coś dla siebie!

* Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń / Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do ich weryfikacji.

* Jeśli wydarzenie, które Cię interesuje nie pojawia się w formularzu rejestracyjnym to oznacza, że limit miejsc został wyczerpany - Nie rezygnuj jednak, być może w ostatniej chwili ktoś zrezygnuje i znajdzie się dla Ciebie miejsce.

*Nie masz czasu? Zmieniły się Twoje plany? Poinformuj nas o tym - daj szansę innym na udział!

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób zapisujących się na warsztaty organizowane w ramach wydarzenia

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, zgodnie z uprawnieniem wynikającym z ustawy o samorządzie gminnym, którym jest organizacja wydarzeń promocyjnych poznańskiego środowiska biznesowego.
Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

Szczegółowe informacje nt. przetwarzania danych osobowych znajdują się na: www.um.poznan.pl/klauzulainformacyjna

Zobacz również:

szkolenia Działalność gospodarcza Marketing Przedsiębiorczość Zarządzanie