Śniadanie biznesowe w Lęborku pt. "Prawo pracy w świetle nowelizacji przepisów"
28 Marca 2017, 09:15-13:00 (Wtorek)

![]() | ![]() | ![]() |
Zapraszamy Państwa na śniadanie biznesowe do Lęborka w temacie: "Prawo pracy w świetle nowelizacji przepisów" w dniu 28.03.2017r. (wtorek) godz. 9.30
Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z Randstad Polska, Miastem Lębork, Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich ze Słupska oraz Pomorskiem Brokerem Eksportowym Agencji Rozwoju Pomorza S.A. zapraszają przedsiębiorców z powiatu lęborskiego i całego Pomorza do udziału w szkoleniu w formie tzw. śniadania biznesowego. W programie szkolenia poruszane będą zagadnienia nt.: zatrudniania cudzoziemców, zmian w prawie pracy, praca tymczasowa, aktualna sytuacja na rynku pracy, a także możliwości pozyskania przez firmy dofinansowania w ramach funduszy unijnych oraz wsparcie w eksporcie.
Jednocześnie zaprezentowane zostaną możliwości współpracy przedsiębiorców w ramach Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej i specjalistycznych pracowni Słupskiego Inkubatora Technologicznego.
Spotkanie przy wspólnym śniadaniu będzie bardzo dobrą okazją do wymiany doświadczeń, dyskusji oraz nawiązania nowych cennych kontaktów, połączone z poszerzaniem wiedzy o w/w zagadnienia. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Na śniadanie biznesowe zapraszamy w dniu 28 marca br. do Kaszubskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, III piętro, sala nr 19 (budynek dawnnego ZWAR), zlokalizowanego w Lęborku przy ul. Krzywoustego 1 (na rogu z ul. Zwarowską, Inkubator zlokalizowany jest naprzeciw Lidla przy ul. Toruńskiej).
Uwaga! Google Maps pokazuje błędną lokalizację - kieruje na trasę wylotową na Bytów.
Uwaga!
- Elektroniczna rejestracja trwa do dnia 24 marca 2017r. do godz. 15:00. Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator zastrzega sobie możliwość odrzucenia danego zgłoszenia bez podania przyczyny.
- Z jednej firmy w spotkaniu mogą wziąć udział max. 2 osoby.
- Spotkanie skierowane jest do przedsiębiorców
- Wypełnienie elektronicznego formularza zgłoszenia do udziału w spotkaniu jest równoznaczne z przyjęciem oferty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania seminarium.
Program śniadania biznesowego
9:15 - 9:30 |
Rejestracja gości |
9:30 - 9:35 |
Powitanie gości |
9:35 - 9:55 |
Możliwości uzyskania dofinansowania z funduszy unijnych w ramach RPO WP 2014-2020 |
9:55 - 10:15 | Rozwój działalności na rynkach międzynarodowych - kompleksowy system wspierania eksportu w województwie pomorskim dla MŚP Aleksandra Harasiuk - Pomorski Broker Eksportowy - Agencja Rozwoju Pomorza S.A. |
10:15 - 10:30 |
Specjalna Strefa Ekonomiczna to nie tylko grunt i wakacje podatkowe |
10.30 - 10:45 |
Pracownie specjalistyczne w ramach Słupskiego Inkubatora Technologicznego |
10:45 - 11:45 | Jak aktualnie wygląda rynek pracy ? Najnowsze zmiany w prawie pracy - praca tymczasowa Randstad Polska |
11:45 - 12:00 | Przerwa kawowa |
12:00 - 13:00 | Zatrudnianie cudzoziemców Randstad Polska |
13:00 |
Pytania, zakończenie spotkania |
Organizatorzy: Randstad Polska i Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. zarządzająca Słupska Specjalna Strefą Ekonomiczną oraz Słupski Inkubatorem Technologicznym
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Partnerzy: Miasto Lębork, Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Słupsku i Pomorski Broker Eksportowy - Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
![]() |
![]() | ![]() |
Partner merytoryczny bloku tematycznego dot. prawa pracy: Randstadt Polska - jeden z wiodących na rynku dostawców usług HR.
Poniżej opis sylwetek ekspertów z Randstad prowadzących część merytoryczną dot. prawa pracy:
Pani Edyta Kuczys - absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego - Wydział Nauk Społecznych. W Randstad od stycznia 2013, pełni funkcję Senior Branch Managera i zarządza dwoma oddziałami w Tczewie i w Gdańsku, w branży HR od ponad 10 lat. Jej obszar działania to województwa: pomorskie, warmińsko-mazurskie.Główne zadania to: realizacja strategii sprzedaży w podległym rejonie, zarządzanie budżetami związanymi ze sprzedażą, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacje z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie informacji o lokalnym rynku pracy i trendach. |
Pani Joanna Brzyska
- absolwentka UMK w Toruniu w zakresie Zarządzania Finansami i
Marketingu. Od 2006 roku związana nieprzerwanie z
Randstad Polska, liderem wśród agencji i doradztwa personalnego i pracy
tymczasowej w Polsce. Jako menedżer oddziału, a potem menedżer regionu w
linii Staffing odpowiedzialna za implementację rozwiązań z zakresu
rekrutacji i pracy tymczasowej w przedsiębiorstwach na terenie Polski
północnej. Na co dzień współpracuje z pracodawcami, którzy borykali się z
problemami optymalizacji kosztów zatrudnienia oraz z firmami, które
miały trudności z pozyskaniem i utrzymaniem odpowiedniej kadry w
zakresie stanowisk związanych z produkcją, logistyką oraz sprzedażą. Od
pięciu lat zaangażowana także w największy w Polsce projekt z zakresu
employer brandingu - Randstad Award, który jest obszernym badaniem rynku
obrazującym jakie cechy definiują najbardziej pożądanych pracodawców w
Polsce oraz co wpływa na aktualne wybory Polaków w zakresie pozostania u
obecnego lub poszukiwania nowego pracodawcy. |
Pani Anna Tokarz - absolwentka zarządzania zasobami ludzkimi Uniwersytetu w Gdańsku. Od 2013 roku Starszy Specjalista ds. rekrutacji w Randstadt. W Randstad odpowiedzialna jest za współpracę
z klientami przy realizacji projektów masowych w obszarze pracy tymczasowej. Zajmuje się także obsługą rekrutacji tymczasowych na terenie
woj. pomorskiego (od pozyskania kandydata, poprzez obsługę kadrową), prowadzeniem oraz nadzorowaniem administracji
kadrowej pracowników tymczasowych (obsługa programu
kadrowego SAP, prowadzenie teczek osobowych, archiwizacja). |
O Pomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.:
PARR S.A. powstał w 1994 roku w celu wspierania rozwoju gospodarczego środkowej części Pomorza. Działania przedsiębiorstwa oparte są na trzech filarach: zarządzaniu Słupską Specjalną Strefą Ekonomiczną, zarządzaniu Słupskim Inkubatorem Technologicznym oraz wspieraniu rozwoju regionalnego przez realizację licznych projektów. W ostatnim filarze wyróżnić można listę projektów, których wartość przekroczyła 85 mln PLN, zawierających m.in. wsparcie dotacyjne na zakładanie mikro przedsiębiorstw, wsparcie rozwoju ekonomii społecznej przez prowadzenie Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej, misje gospodarcze dla regionalnych przedsiębiorstw, rekrutacja i szkolenie pracowników na potrzeby lokalnych przedsiębiorstw i inne.
Słupska Specjalna Strefa Ekonomiczna składa się z 18 podstref o łącznej powierzchni ponad 910 hektarów położonych od Kalisza Pomorskiego na zachodzie do Lęborka na wschodzie. Słupska SSE posiada również podstrefę w Darłowie - ponad 18 hektarów terenów inwestycyjnych zlokalizowanych w porcie oraz przy ulicach Przemysłowej i Kolejowej. Ponadto SSSE objęła patronatem ponad 330 hektarów terenów, które w przypadku zainteresowania inwestora, mogą zostać włączone do Słupskiej SSE. Strona Słupskiej SSE
Słupski Inkubator Technologiczny to prestiżowy budynek biurowy o powierzchni ponad 7000 m2, zlokalizowany w Podstrefie Słupsk-Włynkówko Słupskiej SSE. Oferta SIT skierowana jest przede wszystkim do Start-Upów i firm innowacyjnych, dla których przewidziano m.in. preferencyjne koszty najmu pomieszczeń. W Inkubatorze działa Pracownia Odnawialnych Źródeł Energii oraz Pracownia Automatyki, Robotyki i Systemów Wizyjnych, zapewniając nowoczesne usługi dla lokalnych przedsiębiorców. Ponadto Inkubator oferuje pomieszczenia Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego, w pełni wyposażonego, w skład którego wchodzi m.in. audytorium na 300 osób, sale konferencyjne i powierzchnia wystawiennicza. Strona Słupskiego Inkubatora
Tworzymy przyszłość dla innowacyjnej gospodarki!
Kontakt do organizatora
Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.,
Zespół ds. Promocji i Pozyskiwania Inwestorów
Tel. 59 840 11 73, kom. 609 120 766
e-mail: [email protected]
www.sse.slupsk.pl
Polub nas: Facebook.com/SlupskSEZ
Miejsce
Krzywoustego 1, Lębork
Termin
Dodaj do kalendarzaOrganizator
Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Obrońców Wybrzeża 276-200 Słupsk
Telefon: +48 59 840 11 73