Webinar: Jak dane z SEM mogą wpływać na marketing

18 Marca 2025, 11:00 (Wtorek)

Spotkanie online,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja dla członków SoDA
Wyprzedane Brak wolnych miejsc
  Rejestracja
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Zapraszamy na webinar SoDA 

🟢 Jak dane z SEM mogą wpływać na marketing

W agendzie:

  • Jak działania w Google Ads i SEO mogą wpływać na całokształt marketingu w firmie
  • Jak trenując system wyciągać wnioski z danych i tworzyć lepsze strony docelowe
  • Jak działania w Ads mogą wpływać na skuteczność kampanii LinkedIn czy Meta Ads
  • Przykłady konkretnych strategii, narzędzi oraz argumenty za tym, aby specjaliści z różnych obszarów marketingu współpracowali i dzielili się wiedzą

🟢 Prelegent:

  • Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.

🟢 Spotkanie otwarte dla wszystkich zainteresowanych.

Zobacz również:

inne