
Zapraszamy na webinar SoDA
🟢 Jak dane z SEM mogą wpływać na marketing
W agendzie:
- Jak działania w Google Ads i SEO mogą wpływać na całokształt marketingu w firmie
- Jak trenując system wyciągać wnioski z danych i tworzyć lepsze strony docelowe
- Jak działania w Ads mogą wpływać na skuteczność kampanii LinkedIn czy Meta Ads
- Przykłady konkretnych strategii, narzędzi oraz argumenty za tym, aby specjaliści z różnych obszarów marketingu współpracowali i dzielili się wiedzą
🟢 Prelegent:
- Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
🟢 Spotkanie otwarte dla wszystkich zainteresowanych.
Miejsce
Spotkanie online
Termin
18 Marca 2025, 11:00 (Wtorek)