Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
5 Kwietnia 2014, 13:00-17:00 (Sobota)

Monika Czaplicka,
Kryzysowa Narzeczona
Każdego dnia administratorzy różnych profilów społecznościowych popełniają błędy: postują bezsensowne treści, nie odpowiadają na problemy klientów, nie reagują wystarczająco szybko albo próbują zwalić winę na kogoś innego. Zajęcia z kryzysów to nie tylko poradnik jak radzić sobie w obliczu kryzysu w social media, ale również praktyczna edukacja prowadzenia komunikacji w sieci, monitorowania społeczności czy ePR. Kryzys to nie sytuacja zagrożenia , ale szansa na sukces!
Dla kogo są te zajęcia
Jeśli masz podstawową wiedzę z zakresu social media, a także administrujesz jakimś profilem (niekoniecznie firmowym), to zdecydowanie odnajdziesz się na tych zajęciach. Nie musisz wiedzieć czy jest Edge Rank ani czym się różnią Share of Voice od Share of Discussion, ale jeśli masz już tak zaawansowaną wiedzę obiecuję, że też się nie będziesz nudził.
Formuła zajęć
Zajęcia zaczyna się od części teoretycznej - poznania zasad komunikacji, reagowania na kryzys, monitorowania. W części drugiej przechodzimy do praktycznych umiejętności obsługi klienta, zarządzania kryzysem i ćwiczymy wykorzystanie monitoringu w praktyce.
W części wykładowej poruszymy takie tematy jak:
- Zasady komunikacji w social media
- Jak reagować na kryzys?
- Social media monitoring
- Model EEIA
- Strategia komunikacji
- Najczęściej popełniane błędy
- Jak niwelować skutki kryzysów
Część praktyczna:
- Jak zarządzić kryzysem?
- Odpowiadanie trudny klientom
- Praktyczne wykorzystanie monitoringu (jak
zaprogramować i jak analizować)
Co warto przeczytać?
1.
Monika
Czaplicka "Zarządzanie kryzysem w social media"
2.
Michał
Sadowski "Rewolucja w social media"
3.
Anna
Miotk "Skuteczne social media"
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa