
Na zajęciach pokaże w jaki sposób użytkownik postrzega Twój serwis www, aplikację, usługę. Na przykładach omówię porady, które podniosą wskaźniki biznesowe Twojego serwisu - gotowe do wdrożenia w kilka dni.
Dla kogo zajęcia
Jeśli zależy Ci na tym żeby użytkownicy byli zadowoleni, często wracali i chętnie wydawali u Ciebie pieniądze, to są zajęcia dla Ciebie :)
Adresatami zajęć są właściciele firm, projektanci, analitycy, marketingowcy, project managarowie, programiści - wszyscy, którzy mają do czynienia z projektami interaktywnymi i chcą posiąść podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu Usability i pokrewnych tematów.
Formuła zajęć
Podczas zajęć poznasz na przykładach najczęstsze usterki użyteczności oraz co zrobić żeby strony wzbudzały zaufanie. Omówię kilka znanych produktów i podyskutujemy dlaczego ludzie je kochają. Opowiem o tym jak wygląda praca w specjalistą od UX - czego będzie od Was wymagał i jak mu pomóc robić dobrze wykonać pracę. Do każdej z części będą warsztaty
Najważniejsze punkty części teoretycznej
- Co to jest użyteczność i UX,
- Dlaczego warto optymalizować i dbać o użyteczność (czyli gdzie w tym wszystkim jest kasa),
- Jacy są i czego oczekują użytkownicy korzystający z Twojego serwisu lub aplikacji,
- Budowanie zaufania do serwisu lub aplikacji,
- Jak testować - narzędzia i metody,
- Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym i nie tylko,
- Współpraca z UXowcem
Najważniejsze punkty części praktycznej
- Znajdziesz błędy na wybranej stronie www i będziesz umiał je poprawić
- Zoptymalizujesz formularz ankiety
- Zwiększysz konwersję w sklepie internetowym - przygotowanie testu A/B
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa