
Barbara Czyżowicz-Lorek, Social Media Manager, Deloitte
Wstęp
Kandydat do pracy przypomina uważnego klienta - dokładnie zbiera informacje o przyszłym pracodawcy, porównuje opinie i kalkuluje, czy dana firma jest dla niego odpowiednia. Nie wszyscy mogą jak Google i armia amerykańska sponsorować wysokobudżetowe produkcje filmowe, ale każde przedsiębiorstwo wie, że stosując odpowiednie zabiegi może kreować swój wizerunek. Podczas zajęć dowiemy się, jak to zrobić.
Dla kogo zajęcia (1 akapit)
Zajęcia są skierowane do osób z podstawową wiedzą o rekrutacji. Zaczniemy od wyjaśnienia terminu "employer branding" a skończymy na śledzeniu ścieżki kandydata i "opiece" po wyjściu z firmy w ramach programu "alumni".
Przebieg zajęć, np. czy będą warsztaty, jaka forma (1 akapit)
Krótka część teoretyczna, warsztaty
Najważniejsze punkty części teoretycznej (wypunktowanie)
W części wykładowej poruszymy takie tematy jak:
· Co to jest employer branding
· Proces rekrutacji ws. Tworzenie strategii
· Identyfikacja zasobów
· Dobór kanałów EB i osób obsługujących (twarzy/speakerów)
· Podkreślmy, że to pracownicy są najlepszymi ambasadorami danego miejsca pracy i to ich głosem powinny mówić nowe media.
· Sytuacje kryzysowe w Employer Brandingu / zabezpieczanie kanałów / procedury
· Performance marketing - jak najbardziej do wykorzystania w EB
Najważniejsze punkty części praktycznej (wypunktowanie lub akapit)
W ramach części warsztatowej będziemy analizować case studies: wypracujemy
idealne rozwiązania i prześledzimy rzeczywiste działania firm.
- Strategia EB dla MSP
-Ok, w każdej dużej firmie pracuje sportowiec, ktoś kto jeździ na nartach i
żegluje- komu udało się wyróżnić w 2013/2014
- Niekonwencjonalne kampanie
Czasem wystarczy
umiejętność liczenia - czemu warto walczyć o własne systemy
- Pospolite ruszenie kiedy ktoś zostaje zwolniony
- Zwolnienia grupowe i konsekwencje w nowych mediach
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa