Content marketing - strategie tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych
27 Kwietnia 2014, 13:00-17:00 (Niedziela)

Dlaczego te zajęcia są ważne?
Dostarczanie wartościowej treści angażuje użytkowników w relacje z markę, pomaga pozyskiwać potencjalnych klientów i buduje wizerunek firmy. Dziś bez wartościowych treści niemożliwe jest dobre pozycjonowanie strony (SEO). Rówież budowanie relacji opiera się dziś w oparciu o treści, czego najlepszym przykładem są social media. Ważne zatem, żeby wiedzieć jakich treści oczekują użytkownicy internetu, w jaki sposób czytają teksty w formie cyfrowej i co ich angażuje.
Dla kogo są te zajęcia?
Zajęcia są dla osób, które zajmują się tworzeniem treści - na strony WWW, blogi, do serwisów społecznościowych - oraz dla osób związanych z PR-em i e-commerce. Wiedza omawiana na zajęciach zainteresuje również osoby związane z marketingiem, osoby prowadzące działalność gospodarczą i osoby zajmujące się komunikacją w firmach oraz instytucjach.
Formuła zajęć
Zajęcia prowadzone są w formie wykładu i dyskusji, z użyciem prezentacji multimedialnej. Każda część teoretyczna zamykana jest warsztatem, w którym ćwiczymy omówiony materiał.
W części wykładowej poruszymy takie tematy jak:
- Webwriting - jak tworzyć skuteczne teksty internetowe
- Webwriting w social media
- Techniki wpływu społecznego w treściach internetowych
- Trzy filary content marketingu
- Budowa strategii content marketingowej
- Case’y
Warsztaty:
W czasie zajęć przeprowadzimy warsztat z webwritingu oraz w grupach będziemy budować strategię content marketingową dla wybranego produktu.
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa