YouTube - charakterystyka polskiej społeczności twórców i warsztat z prowadzenia kanału w serwisie
16 Marca 2014, 09:00-13:00 (Niedziela)



Youtube to 3 największy portal na świecie, który
ustępuje tylko googlowi i facebookowi. Rok 2014 jest zapowiadany jako rok
wideo. Przez wiele lat większe i mniejsze firmy bezskutecznie próbowały obalić
dominację tego największego na świecie serwisu wideo. W samej Polsce, Youtube
dociera do 69 % internautów i ma ponad 14 milionów użytkowników miesięcznie. To
są liczby, wobec których dłużej nie można pozostać obojętnym. To jest serwis,
który nalezy poznać na wylot.
Dla kogo są te zajęcia
Zajęcia są skierowane dla każdego kogo interesuje wideo w sieci, a dokładniej platforma YouTube. Nie będziemy poruszać tematu facebooka, instagrama, twittera, skupimy się na najważniejszym - na esencji wiedzy o YouTube. Zajęcia są dedykowane również osobom pracującym w agencjach reklamowych, interaktywnych które już pracują z vlogerami, youtuberami lub dopiero planują to rozpocząć. Na zajęcia zapraszam przede wszytskim osoby żądne wiedzy, a także te, które lubią dyskutować bo z każdej dyskusji można wyciągnąć więcej wniosków niż z najciekawszego monologu.
Formuła zajęć
Podczas zajęć będziemy korzystać z internetowych narzędzi do klasyfikacji kanałów YouTube, a także będziemy pracować na istniejących i stale publikujących kanałach YouTube. Praktyka, praktyka, praktyka!
W trakcie zajęć poruszamy takie tematy jak:
-
charakterystyka najpopularniejszych kanałów w Polsce
-
przeprowadzenie dowodu na temat różnorodności i wysokiej jakości wideo na YouTube
-
budowa kanału - dobre i złe praktyki
-
planowanie rozwoju kanału i kreowanie strategii
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa