Spełniam Marzenia - Zawód Wedding Planner /cz. I i II (kurs on-line)

23 Marca 2020, 11:00 (Poniedziałek)

szkolenie on-line,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Dostęp do szkolenia cz. I i II na rok
już niedostępne 880,00 zł -

SPEŁNIAJĄC SWOJE MARZENIE O PRACY KTÓRĄ KOCHASZ, ZACZNIJ SPEŁNIAĆ MARZENIA PAR O ICH IDEALNYM ŚLUBIE.

Prowadzę szkolenia od 2008 r i podczas nich również ja uczę się wiele od moich uczestników. Wyciągam wnioski i ulepszam program oraz sposób przekazywania wiedzy. Teraz wiem już na pewno, że moim zadaniem jest pomóc uczestnikom osiągnąć ich cel jak najszybciej! Dlatego wycięłam z programu całą zbędną teorię i zostawiłam 100% konkretu.
O historii zawodu, o stowarzyszeniach, o składaniu serwetek znajdziesz mnóstwo bezpłatnej wiedzy w internecie i sięgniesz po nią wtedy, kiedy będziesz mieć na to czas.

Moduł I - BusinessPlanner

Ten moduł nauczy cię absolutnych podstaw - a jest nią PROWADZENIE BIZNESU oraz ZDOBYWANIE LEADÓW.

I. WEDDING PLANNER - MÓJ NOWY ZAWÓD

  1. Kompetencje - wykorzystaj swoje silne strony
  2. Dzień pracy wedding plannera
  3. Branża ślubna w Polsce i jej zasoby
  4. Typy klientów - nie daj się zwariować

II. WŁASNA FIRMA

  1. Badanie rynku - rozejrzyj się
  2. Poznaj siebie i znajdź swoją niszę - zajrzyj do środka
  3. Relacje z ludźmi - daj się lubić, a nie tylko szanować
  4. Narzędzia pracy wedding plannera

III. JAK SPEŁNIAĆ MARZENIA - CZYLI PROSTA DROGA DO CELU

  1. Jeżeli masz jechać - to jedź do celu
  2. Mapa drogowa w 8 krokach - czyli nie taka strategia straszna
  3. Czas w prowadzeniu firmy

IV. PIENIĄDZE W TWOIM BIZNESIE

  1. Koszty w firmie
  2. Jak wyliczyć wynagrodzenie agencji
  3. Harmonogram płatności

V. NIE ŻYJE MARKETING - NIECH ŻYJE MARKETING

  1. Znajdź swoje WHY
  2. Kreacja marki osobistej vs firmowej
  3. Identyfikacja wizualna
  4. Plan marketingowy - czyli jak dotrzeć do klienta
  5. Social media vs własne media

VI. NEGOCJUJĘ CENY I UMOWY

  1. Nie bój się - negocjuj
  2. Podstawowe zasady
  3. Osobowość klienta a triki negocjacyjne
  4. Mity związane z negocjowaniem
  5. Zagrywki klientów
  6. Dobijanie targu
  7. Zakończenie historii

VII. MOJA BAZA PODWYKONAWCÓW

  1. Pozyskiwanie i weryfikacja podwykonawców
  2. Umowy i rozliczenia finansowe z podwykonawcami
  3. Współpraca z miejscami/lokalami
  4. Stali współpracownicy, a wykonawcy zatrudnieni przez klienta

BONUSY - w tej części otrzymasz dostęp do 4 nagranych webinarów z pytaniami od uczestników

Moduł II - ActionPlanner

Zdobyłaś zapytanie? To teraz czas na zdobycie klienta i jego obsługę.

I. ZDOBYWAM KLIENTA

  1. Oferta - nie marnuj czasu na zbędne spotkania
  2. Koszt twojej usługi - różne podejścia
  3. Pytania do klienta na pierwsze spotkanie - oszczędź sobie stresu
  4. Pierwsze spotkanie z klientem - jak sprzedać swoją usługę
  5. Follow up - dobij targu
  6. Podpisanie umowy

II. ZARZĄDZAM PROJEKTEM ŚLUBNYM

  1. Zaczynamy organizację - Harmonogram Przygotowań
  2. Budżet przygotowań
  3. Koncepcja kreatywna
  4. Wewnętrzne dokumenty - jak zapanować nad informacjami
  5. Szukanie miejsca weselnego
  6. Wyszukiwanie/kontraktowanie podwykonawców
  7. Zarządzanie listą gości

III. REALIZACJA - KOORDYNACJA

  1. Zakres obowiązków - produkcja i reżyseria
  2. Scenariusz - nie daj się zaskoczyć
  3. Plan dla pary młodej - zadbaj o ich spokój
  4. Plan montaży i demontaży
  5. Apteczka SOS
  6. Jak poprowadzić koordynację
  7. Zasady bezpieczeństwa podczas realizacji
  8. Rozliczenia podczas realizacji

BONUSY - w tej części otrzymasz dostęp do 4 nagranych webinarów z pytaniami od uczestników

TO SZKOLENIE JEST SZKOLENIEM ON-LINE. SZANUJĘ TWÓJ CZAS I WOLNOŚĆ.

Co więcej, w tej formie otrzymujesz ode mnie dużo więcej wsparcia, niż w tradycyjnej, stacjonarnej formule! Na moim szkoleniu
nie zostaniesz sama z nagraniami. Podczas pierwszej edycji nagrałam aż 8 webinarów Q&A, podczas których odpowiadałam
na pytania uczestników. Są to najczęstsze wątpliwości osób, które są w procesie tworzenia agencji ślubnej i na początku kariery wedding plannera. Dlatego jestem pewna, że również Ty skorzystasz i wyniesiesz dodatkową wartość po obejrzeniu tych bonusowych nagrań.

W drugiej edycji spotkamy się na żywo na dwóch webinarach Q&A: 15 kwietnia i 12 maja.

Oprócz tego każdy uczestnik dostanie dostęp do prywatnej grupy na FB, gdzie otrzyma wsparcie społeczności, moje i mojego teamu.

Webinary Q&A oraz wsparcie na prywatnej grupie to dużo więcej, niż dostaniesz na 2 lub 3 dniowym stacjonarnym szkoleniu,
na którym siedzisz od rana do wieczora, gdy ciężko znaleźć czas na pytania uczestników, bo jest tak dużo materiału do przerobienia.

Dobrze wiem, jak to jest, ponieważ prowadziłam szkolenia w tej formule przez wiele lat! Jest to wyczerpujące i dla prowadzącego
i dla uczestników.

Wierzę w wiedzę, którą dostarczam i wierzę w nową formułę jej dostarczania, bo to wszystko płynie z mojego serca i moich doświadczeń. A także z pragnienia wpływania na świat i zmieniania go.

Zależy mi na Tobie, na Twojej przemianie i satysfakcji z tego co robisz. Nie znoszę ściemy i uwielbiam szczerość. Wolę prawdę, nawet niewygodną. Jeżeli to są również Twoje wartości i cele, to cudownie, że trafiliśmy na siebie! Chcę spotkać na moim szkoleniu ludzi szczerych, głodnych efektów i takich, którzy chcą działać!

SPRAWDŹ, CO O SZKOLENIU MÓWIĄ INNI!


KIEDY STARTUJEMY?

Cz. I - Business Planner i cz. II - Action Planner ruszają 23 marca 2020!

Tego dnia odpalam dostęp do lekcji i zaczynamy działać!

KIEDY STARTUJĄ ZAPISY?

Oficjalny nabór będzie trwał tylko od 10 do 22 marca. Obie części sprzedaję tylko w pakiecie.

JAKA BĘDZIE CENA?

W pierwszym tygodniu zapisów cena to 440 zł x 2 = 880 zł (od 10 do 15 marca)

W drugim tygodniu zapisów cena wzrasta do 490 zł x 2 = 980 zł (od 15 do 22 marca). O północy w niedzielę 22 marca zamykam bramki i nie będzie można dołączyć, aż do kolejnej edycji (która odbędzie się prawdopodobnie dopiero jesienią).

BARDZO CENIĘ MOJĄ SPOŁECZNOŚĆ, KTÓRA TAK CUDOWNIE ROZWINĘŁA SIĘ W OSTATNIM CZASIE I JESTEM NIEZMIERNIE WDZIĘCZNA ZA SŁOWA WSPARCIA I KIBICOWANIE PRZY TWORZENIU TEGO KURSU!


DLACZEGO WARTO PRZEROBIĆ TO SZKOLENIE?

Zawsze powtarzam, że praca wedding plannera nie ogranicza się tylko do wiązania ładnych kokardek i składania serwetek. To także godziny studiowania umów, negocjacji i rozmów, które powinny zakończyć się ustaleniem wspólnej wizji. To wiedza, którą zdobywałam przez 14 lat pracy w tym zawodzie i chcę się nią teraz z Tobą podzielić.

Jeżeli jeszcze mnie nie znasz, nie wiesz jak pracuję, w jaki sposób przekazuję wiedzę, to koniecznie wskocz na mojego INSTAGRAMA! Szczególnie polecam Twojej uwadze wyróżnione relacje z serii Business Planner (oznaczone w wyróżnionych jako BP1, BP2, BP3, BP4, itd.). Obejrzyj, posłuchaj, sprawdź mój styl, sprawdź, czy takiej wiedzy i takiego jej przekazywania poszukujesz.

Potrzeby są różne. U mnie znajdziesz nacisk na konkret, na efekty, na meritum. Żadnej zbędnej teorii, prowadzę do celu,
nie marnuję czasu. Szkolenie on-line będzie prowadzone w tym samym stylu (no może ubiorę się troszkę ładniej i postaram się
o lepszy kadr :D).

Nie kupujesz kota w worku. Co więcej - w trakcie kursu masz czas na przetrawienie wiedzy i możliwość spotkań na żywo oraz zadania mi podczas tych spotkań pytania!

A jeśli będziecie chciały, to możemy zorganizować event na zakończenie szkolenia, podczas którego spotkamy się wszyscy w realu! Chcecie? Bo ostatnio było bardzo fajnie! ;)


Jeżeli masz pytania o szkolenie, napisz do mnie koniecznie! [email protected]

Widzimy się? :)

Zobacz również:

szkolenia Branża ślubna Event Manager Organizacja ślubów Wesele