To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Skuteczna Sprzedaż Telefoniczna - Jak Efektywnie Sprzedawać Zdalnie? [Szkolenie Online]
już niedostępne 971,70 zł -


Chcesz nauczyć się telefonicznej sprzedaży, tak aby każdy telefon był przyjemnością, a ilość zawartych transakcji gwałtownie wzrosła?
Pragniesz biegle posługiwać się telefonem i zmniejszyć ilość odmów klientów?
W takim razie to szkolenie jest dla Ciebie!


Szkolenie dedykowane jest w szczególności dla handlowców, sprzedawców telefonicznych, KAM'ów i managerów sprzedaży chcących udoskonalić swój obecny proces sprzedaży telefonicznej, aby pozyskiwać jeszcze większą ilość klientów. Każda osoba biorąca udział w szkoleniu, otrzyma konkretne wskazówki, jak pozyskiwać, utrzymywać i budować długofalowe relacje z klientami, drogą telefoniczną. W trakcie szkolenia poznamy także sposoby na utrzymanie sprzedaży w kryzysie. 


Szkolenie prowadzi trener, praktyk sprzedaży telefonicznej z 11 letnim stażem.


Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 

1. Prawidłowe przygotowanie do doradczej rozmowy telefonicznej.

- Gdzie poszukiwać informacji o kliencie?
- Jak przygotowywać propozycję, która będzie odpowiednia dla mojego klienta.
- W jaki sposób przygotowywać się mentalnie do rozmowy?
- Jak motywować się kiedy nam nie idzie?
- Z kim rozmawiać aby nie marnować czasu?
- Trójpodział w firmie, unikaj bezów.

2. Nawiązanie kontaktu - tu gdzie sprzedaż telefoniczna zaczyna się i kończy.

- Które wrażenie jest ważniejsze, pierwsze czy ostatnie
- Jak przebić się przez sekretarkę?
- Metoda 4 x 20, czyli zrób piorunujące pierwsze wrażenie.
- Technika haka na uwagę.
- Sposoby na wywołanie konfuzji.
- Elevator pitch.
- Prawidłowy schemat nawiązania kontaktu.

3. Badanie potrzeb, uśmierzanie bólu, czy budowanie wartości- co dla mojego klienta ma znaczenie?

- Czym są potrzeby?
- Rodzaje potrzeb.
- Jakie bóle mają moi klienci?
- Rodzaje pytań w sprzedaży telefonicznej.
- Zastosowanie Parafrazy w rozmowie telefonicznej.
- Metodologia SPIN w trakcie rozmowy z klientem.
- Metodologia drzewka- jak klient sam może zbudować sobie optymalne rozwiązanie?

4. Prezentacja oferty oparta o realne potrzeby klienta.

- Co jest moim USP.
- Czym jest ESP.
- Gdzie są nośniki wartości klienta i jak prezentować je w procesie sprzedaży telefonicznej.
- Jak mówić, żeby nas słuchano- komunikacja werbalna w rozmowie telefonicznej.
- Skończ z katalogami- co wysłać klientowi po rozmowie?

5. Radzenie sobie z obiekcjami w trakcie rozmowy telefonicznej.

- Czym są obiekcje?
- Z jakiego powodu klienci mają obiekcje?
- Co oznaczają obiekcje klienta?
- Jak umiejętnie bronić ceny?
- Jak radzić sobie z obiekcjami?
- Technika na pieska.
- Technika niezadanych pytań.

6. Zamknięcie sprzedaży telefonicznej.

- Zamknięcie sprzedaży jako proces.
- Jak prawidłowo podsumować zakup w trakcie rozmowy telefonicznej, aby klient się nie rozmyślił?
- Rekomendacje- najlepszy klient na świecie- jak i kiedy o nie prosić.
- Sygnały klienta świadczące o gotowości do zakupu- kiedy zamykać sprzedaż?
- 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży telefonicznej.
- Nie sprzedawaj sprzedanego!
- Prowadzenie klienta- czyli sztuka obsługi posprzedażowej.

7. Sesja QiA

Zajęcia są przeprowadzane w trybie niestacjonarnym (zdalnym). 
Szkolenie prowadzone jest metodą: WEBINAR z prezentacją i interakcją z uczestnikami. 
Komplementarne szkolenia sprzedażowe: 
 

 

EFEKTY UCZENIA SIĘ

WIEDZA:

  • Wie jak należy się przygotować do rozmowy z klientem.
  • Zna zasady doradczej sprzedaży telefonicznej.
  • Wie na czym polega proces prowadzenia klienta w trakcie rozmowy sprzedażowej.
  • Wie jak bronić ceny.
  • Zna sposoby na rozmowy z sekretarkami.
  • Wie jakie działania należy podjąć w momencie kryzysu.
  • Potrafi ułożyć kilka haków na uwagę aby zaciekawić rozmówce już na początku rozmowy telefonicznej.
  • Zna metodologie badania potrzeb klientów przez telefon.
  • Wie na czym polega profesjonalna prezentacja sprzedażowa w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Zna momenty gotowości klienta do zakupu i potrafi na nie reagować.
  • Wie jakie są techniki sprzedaży.
  • Zna nowoczesne metodologie sprzedaży.
  • Potrafi stworzyć idealny proces sprzedaży w trakcie rozmowy telefonicznej.

UMIEJĘTNOŚCI:

  • Prawidłowo przygotowuje się do rozmowy z klientem, aby nie brzmieć jak natrętny telemarketer.
  • Potrafi bronić ceny, bez konieczności rozdawania rabatów.
  • Potrafi motywować się do kolejnych telefonów, nawet kiedy idzie gorzej.
  • Umie budować doradczy wizerunek aby być dla swoich klientów partnerem w biznesie.
  • Buduje długofalowe relacje z klientami.
  • Sprawnie rozpoczyna rozmowę handlową.
  • Umie przebijać się swobodnie przez sekretarkę.
  • Umiejętnie tworzy uniwersalne haki na uwagę i wykorzystuje je, aby jak najwięcej rozmów kończyło się pozytywnie.
  • W sprawny sposób bada potrzeby klienta w trakcie rozmowy.
  • Umie rozpoznać nośniki wartości klienta.
  • Prowadzi w ciekawy sposób prezentację oferty opartą o realne korzyści dla klienta.
  • Konstruuje ciekawe maile do klientów zwiększając tym samym ilość odczytanych maili.
  • Sprawnie podsumowuje zakup.
  • Umie stosować techniki finalizacji sprzedaży.
  • Potrafi radzić sobie z obiekcjami i nie boi się ich.
  • Stwarza własny proces sprzedaży.
  • Sprawnie robi Upselling i crosselling.

KOMPETENCJE SPOŁECZNE (POSTAWA):

  • Charakteryzuje się partnerską postawą względem klientów.
  • Działa w sposób etyczny, dbając o relacje z klientem.
  • Proaktywnie poszukuje nowych klientów w kryzysie.
  • Wykazuje odpowiednią postawę względem klientów.
  • Wykazuje się prawidłową postawą w nawiązaniu kontaktu z klientami.
  • W odpowiedni sposób podchodzi do potrzeb klienta, wykazując ciekawość.
  • Tworzy ciekawe prezentacje sprzedażowe.
  • Sprawinie finalizuje proces sprzedaży.
  • Nie boi się prosić o rekomendacje.
  • Kiedy tylko potrzeba zmienia proces sprzedaży.

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA 

  • Interaktywny mini wykład 
  • Ćwiczenia indywidualne 
  • Dyskusja moderowana 
  • Praktyczne przykłady 
  • Studium przypadków 
  • Pytania i odpowiedzi

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie to, może być szczególnie przydatne wszystkim osobą zajmującym się sprzedażą i aktywnie pozyskującym nowych klientów dla swojej firmy. W szczególności szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które nie chcą przeznaczać ogromnych funduszy na działania reklamowe. 
Szczególnie skorzystają na nim: 
  • Handlowców,
  • Telemarketerów 
  • Sprzedawców telefonicznych
  • KAM'ów 
  • Właścicieli Małych i średnich przedsiębiorstw 
  • Freelancerów chcących aktywnie pozyskiwać nowych klientów.
Szkolenie niestacjonarne - zdalne

Materiały dydaktyczne 

  • Prezentacja wykorzystywana podczas szkolenia w wersji online 
  • Certyfikat szkolenia w wersji online

Informacje dodatkowe 

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. 
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701). 

Organizator ma prawo odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się grupa minimum 10 osób.
 

Zobacz również:

szkolenia Call center Lejek sprzedaży Pozyskiwanie klientów Prospecting Social Selling Sprzedaż Sprzedaż B2B Sprzedaż B2C Sprzedaż prowokacyjna Sprzedaż relacyjna Strategie sprzedaży Szkolenie pracowników Techniki negocjacyjne Techniki sprzedaży Telemarketing