Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Standard
28 Października 2020, 00:59



Zbudowanie wizerunku i wzmocnienie wiarygodności marki w internecie.



Webinar organizowany będzie w ramach drugiej edycji projektu Startup Inspire, wzmacniającego ekosystem startupowy i branże kreatywne w Gdańsku.
Organizatorami projektu są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER oraz Miasto Gdańsk.
Sfinansowano ze środków Miasta Gdańsk.


Termin: 29.10.2020
Godziny: 11:00 - 12:30



Prowadzący:
Łukasz Murawski

Partner w 102 Group, Ekspert w WSB, Autor cyklu wywiadów #porozmawiajmyomarce
Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu.  Pomaga firmom odróżnić się na rynku oraz zdefiniować cel pozabiznesowyaści "kotków"), ale ważne, by przekaz przełożył się na efekt, czyli reakcję ("coś pomyślę", "coś zrobię", "coś poczuję"). Kreatywność to działanie, którego celem jest wywołanie określonej myśli, skłonienie do aktywności lub poczucia czegoś.




Po moim webinarze będziesz rozumiał jak świadomie budować markę w Internecie. Będziesz rozróżniał podstawowe pojęcia marketingowe oraz znał zasady ich stosowania.


Mówiąc o odbiorze przekazu, nie chodzi tylko o to, aby wyświetlił się on na przykład na stronie użytkownika. Powinno nam zależeć na tym, aby przekaz na jak najdłużej przykuł uwagę odbiorcy. Tylko, aby nie popadać w paradoksy, bo czasem przyciągnąć uwagę jest łatwo (znacie treści w postaci wszelkiej maści "kotków"), ale ważne, by przekaz przełożył się na efekt, czyli reakcję ("coś pomyślę", "coś zrobię", "coś poczuję"). Kreatywność to działanie, którego celem jest wywołanie określonej myśli, skłonienie do aktywności lub poczucia czegoś.


Jeśli jakakolwiek komunikacja do mnie dociera i moim zadaniem jest ocenić ją profesjonalnie, to zadaję proste pytania:

1. Czy wiem co ta firma oferuje? Muszę to od razu rozumieć.
2. Czym to, co ta firma oferuje, różni się od tego, co już znam? Jeśli nie różni się albo te różnice nie są wyraźnie, to ja tym produktem lub usługą nie będę się interesował. 



Zapraszam Cię na półtorej godzinne spotkanie ONLINE podczas którego opowiem Ci o tym:

- dlaczego branding nie jest częścią marketingu i czym się od niego różni,

- czym tak naprawdę jest marka i dlaczego powinieneś zdegradować swoje logo,

- jakie dwa testy musisz zdać, aby zbudować silną markę i przyciągać klientów do Twojej firmy,

- jak wbijać słowa do głów potencjalnych klientów (pozycjonowanie to nie tylko słowo!),

- jak świadomie korzystać z narzędzi marketingowych,

- co tak naprawdę kupują klienci i czego od Ciebie oczekują,

- kto jest Twoją konkurencją oraz

- jak zbudować pozycję niezależnie od tego, czy jesteś firmą małą, dużą, start-upem, B2B czy B2C.


Szybko, dynamicznie i konkretnie, ale przed wszystkich po ludzku! Moim celem jest upraszczanie skomplikowanych teorii w taki sposób, abyś mógł je wykorzystać w praktyce.

Webinar to godzina dla mnie na opowiedzenie Ci o podstawach budowania wizerunku oraz pół godziny dla Ciebie na sesję pytań. Jeśli nie uda mi się odpowiedzieć na wszystkie pytania to pozostałe odpowiedzi trafią do materiałów, które przekaże po naszym spotkaniu.



Po spotkaniu otrzymasz ode mnie EBOOKa z elementami WORKBOOKA "BRAND STARTER", który pozwoli Ci uporządkować wiedzę oraz samodzielnie opracować podstawy komunikacji w internecie.

Zobacz również:

szkolenia Branding Inspiracja Startup Warsztaty Webinar