"Storytelling w praktyce" z Pawłem Tkaczykiem
22 Października 2014, 09:00 (środa) - 23 Października 2014, 17:00 (Czwartek)
Storytelling w praktyce
2-dniowe praktyczne szkolenie
Dla kogo?
Szkolenie rozwija kreatywność i jest przeznaczone dla wszystkich, którzy zajmują się "sprzedażą pomysłów". Copywriter w agencji, sprzedawca w dziale obsługi klienta czy manager, który chce lepiej przekonywać innych na firmowych spotkaniach - wszyscy skorzystają z technik storytellingowych. Warunek? Nie możesz się bać używania słów.
Co zyskasz?
Storytelling jest potężną techniką, która pozwala na przekonywanie innych do swoich idei. Zobaczysz, w jaki sposób wziąć nieoszlifowany pomysł i przekształcić go w opowieść-ideę, która będzie porywać za sobą słuchaczy.
Kto prowadzi?
Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej - poza Comic Sans - formie.
Ile to kosztuje?
- 850 zł netto dla członków SKM SAR
- 1.000 zł netto dla firm niezrzeszonych
Szkic programu
Przypomnienie teorii
- Trójkąt opowieści: narrator, widownia, opowieść
-
Rodzaje opowieści
- Ktoś Ważny
- Wydarzenie
- Miejsce
- Co robię
-
Tematy opowieści
- Odkrycie
- Miłość
- Powrót
Krok 1: Insight
- O czym naprawdę jest opowieść?
- Jakie emocje chcę przekazać? Krzywa emocji w Twojej opowieści.
- Ćwiczenie: Znajdźmy nieoszlifowany diament.
Krok 2: Obraz
- Opowieść składa się z "momentów". Jak je odnaleźć?
- Szlifowanie "momentów".
- Budowanie postaci.
- Ćwiczenie: Konstruowanie obrazów, które składają się na opowieść.
Krok 3: Scenariusz
- Główny łuk opowieści - konflikt i rozwiązanie.
- Techniki storytellingowe ułatwiające zapamiętanie.
- Uczymy się z legend.
- Ćwiczenie: Budujemy od anagnorisis.
Krok 4: Format
- Jak najlepiej dostarczyć Twoją opowieść?
- Techniki pisania, opowiadania, pokazywania.
- Ambient media.
- Ćwiczenie: Dostarczamy opowieść.
Krok 5: Dzielenie się
- Składniki wirusowej opowieści.
- Rozpędzanie emocjonalne.
- Transmedia storytelling.
- Ćwiczenie: wypuść w świat.
Miejsce
Czerska 8/10, Warszawa