"Storytelling w praktyce" z Pawłem Tkaczykiem

22 Października 2014, 09:00 (środa) - 23 Października 2014, 17:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Zarejestruj się, aby otrzymać informacje o szkoleniu. Rejestracja na szkolenie

Zarejestruj się, aby otrzymać informacje o szkoleniu.

już niedostępne -

Storytelling w praktyce

2-dniowe praktyczne szkolenie

Dla kogo?

Szkolenie rozwija kreatywność i jest przeznaczone dla wszystkich, którzy zajmują się "sprzedażą pomysłów". Copywriter w agencji, sprzedawca w dziale obsługi klienta czy manager, który chce lepiej przekonywać innych na firmowych spotkaniach - wszyscy skorzystają z technik storytellingowych. Warunek? Nie możesz się bać używania słów.

Co zyskasz?

Storytelling jest potężną techniką, która pozwala na przekonywanie innych do swoich idei. Zobaczysz, w jaki sposób wziąć nieoszlifowany pomysł i przekształcić go w opowieść-ideę, która będzie porywać za sobą słuchaczy.

Kto prowadzi?

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi - zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki - pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom - jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą - piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: "Zakamarki marki" i "Grywalizacja", prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej - poza Comic Sans - formie.

Ile to kosztuje?

  • 850 zł netto dla członków SKM SAR
  • 1.000 zł netto dla firm niezrzeszonych

Szkic programu

Przypomnienie teorii

  • Trójkąt opowieści: narrator, widownia, opowieść
  • Rodzaje opowieści

    • Ktoś Ważny
    • Wydarzenie
    • Miejsce
    • Co robię
  • Tematy opowieści

    • Odkrycie
    • Miłość
    • Powrót

Krok 1: Insight

  • O czym naprawdę jest opowieść?
  • Jakie emocje chcę przekazać? Krzywa emocji w Twojej opowieści.
  • Ćwiczenie: Znajdźmy nieoszlifowany diament.

Krok 2: Obraz

  • Opowieść składa się z "momentów". Jak je odnaleźć?
  • Szlifowanie "momentów".
  • Budowanie postaci.
  • Ćwiczenie: Konstruowanie obrazów, które składają się na opowieść.

Krok 3: Scenariusz

  • Główny łuk opowieści - konflikt i rozwiązanie.
  • Techniki storytellingowe ułatwiające zapamiętanie.
  • Uczymy się z legend.
  • Ćwiczenie: Budujemy od anagnorisis.

Krok 4: Format

  • Jak najlepiej dostarczyć Twoją opowieść?
  • Techniki pisania, opowiadania, pokazywania.
  • Ambient media.
  • Ćwiczenie: Dostarczamy opowieść.

Krok 5: Dzielenie się

  • Składniki wirusowej opowieści.
  • Rozpędzanie emocjonalne.
  • Transmedia storytelling.
  • Ćwiczenie: wypuść w świat.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Warszawa