Marketing pod lupą, jak nas kuszą marketingowcy
20 Listopada 2013, 13:10-14:40 (środa)

“To tylko 30" - reklama od kuchni"
- Tworzenie reklamy - jak to się robi profesjonalnie
- Na dobry początek - badania marketingowe w procesie budowania komunikacji
- Rola mediów w reklamie, jak dopasować media do grupy odbiorców
- Jak sprawdzić czy reklama działa
Prelekcję poprowadzi Pani Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Provident Polska SA, jest odpowiedzialna za całościową komunikację marketingową, tj. tworzenie strategii marketingowej marki w Polsce i na Litwie, a także planowanie i realizację aktywności wspierających pozyskiwanie nowych klientów w kanałach marketingowych tradycyjnych i nowoczesnych.
Dorota Bratowska-Świacka jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto ukończyła studia doktoranckie z zakresu Zarządzania Relacjami z Klientem w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe - Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Dorota Bratowska-Świacka ma za sobą 14 lat doświadczenia w marketingu, które przed Providentem zdobywała m.in. kierując, a następnie zarządzając Działem Marketingu w Vision Express.
Wykład prowadzony przez Dorotę Bratowską-Świacką jest częścią dwudniowego wydarzenia organizowanego na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Więcej szczegułów odnajdziesz na stronie:
Aby być na bieżąco z organizowanymi wydarzeniami zachęcamy Cię do polubienia strony Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości na Warmii i Mazurach, jak również strony Naszej organizacji:
Miejsce
ul. M. Oczapowskiego 4, Olsztyn