Webinar TLA - Strategia podatkowa - obowiązek informacyjny czy coś więcej?

4 Lutego 2021, 11:00-12:00 (Czwartek)

link do transmisji zostanie przesłany do uczestników w wiadomości potwierdzającej rejestrację,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bezpłatny udział
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

Zapraszamy na webinarium Kancelarii TLA

Temat spotkania: 

Strategia podatkowa - obowiązek informacyjny czy coś więcej?

Zagadnienia, które omówimy podczas webinarium:
  • Czy podatników czeka kolejna rewolucja?
  • Czego dotyczy strategia podatkowa?
  • Program współdziałania (ramy wewnętrznego nadzoru podatkowego), a strategia podatkowa.
  • Jakie działania podjąć, aby sprostać nowym obowiązkom?
  • Korzyści i zagrożenia związane z formułowaniem strategii podatkowej (na co zwrócić uwagę).


  • Prowadzący:

    Krzysztof Koniewski - licencjonowany doradca podatkowy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w takich firmach jak Roedl Partner, PwC, Deloitte. Pełniąc funkcje menedżerskie był odpowiedzialny za zespół German Desk ukierunkowany na obsługę klientów niemieckojęzycznych. Rozwijając specjalizację w zakresie podatków pośrednich, skutecznie i z wieloma sukcesami doradzał klientom, również w zakresie podatków dochodowych. Krzysztof na konto swoich osiągnięć zawodowych może zapisać w szczególności bardzo wysoką skuteczność w sporach z organami podatkowymi oraz wdrożenie u klientów wielu rozwiązań istotnie poprawiających strukturę rozliczeń podatkowych.

    Maciej Kubica - radca prawny, ale z wykształcenia także ekonomista. Interdyscyplinarne przygotowanie zawodowe umożliwia mu kompleksową realizację projektów związanych z szeroko pojętymi przekształceniami i zmianami organizacyjnymi polegającymi na tworzeniu nowych struktur prawnych. Wspiera klientów działających w specjalnych strefach ekonomicznych, jak również dopiero ubiegających się o korzystanie z pomocy publicznej. Prowadząc spory z organami podatkowymi poszukuje nieszablonowych rozwiązań.

    Zapraszamy

    Kancelaria TLA


    Partnerzy webinarium:

    inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości. inQUBE UIP integruje społeczność biznesu. To miejsce pracy, spotkań, inspiracji, nauki i zbierania doświadczeń dla ludzi przedsiębiorczych i aktywnych. Ale oprócz przedsięwzięć edukacyjnych, inQUBE oferuje miejsca do pracy i spotkań biznesowych. Najemcy mają dostęp do budynku 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. Więcej informacji o inkubatorze i organizowanych wydarzeniach można znaleźć na stronie internetowej inQUBE.pl.

    Polska Izba Motoryzacji jest organizacją samorządu gospodarczego zarejestrowaną na podstawie Ustawy o izbach gospodarczych. Powstała w 1994 roku i skupia przedstawicieli szeroko rozumianego lobby sektora motoryzacyjnego. Zrzeszamy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa i stowarzyszenia działające w Polsce.

    Sektorowa Rada ds. Kompetencji Motoryzacja i Elektromobilność - Rada ds. kompetencji w sektorze motoryzacyjnym z uwzględnieniem elektromobilności stanowi ogólnopolską platformę wymiany doświadczeń pomiędzy sferą edukacji formalnej i poza formalnej a przedsiębiorcami. Rada buduje partnerstwa przedsiębiorstw z instytucjami rynku pracy, co pozwala na dostarczenie wiarygodnych danych o potrzebach kwalifikacji w sektorze. W ramach projektu odbiorcami wsparcia są przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej z uwzględnieniem elektromobilności.

    Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna jest jedną z czternastu specjalnych stref ekonomicznych w Polsce, które powstały, aby służyć przyspieszeniu wzrostu gospodarczego w danej części kraju. Organem zarządzającym Strefą jest Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna Spółka Akcyjna, która od 1996 r. realizuje cele i zadania warunkujące funkcjonowanie specjalnej strefy ekonomicznej w północno-wschodniej części Polski. Obecnie Suwalska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. pełni funkcję zarządzającego obszarem wspierania nowych inwestycji o łącznej powierzchni ok. 26 414 km² (2 641 400 ha)

    Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna SA powstała 19.02.1997 r. Utworzona została jako spółka zarządzająca jedną z sześciu wówczas funkcjonujących w kraju specjalnych stref ekonomicznych - Warmińsko-Mazurską Specjalną Strefą Ekonomiczną. Aktualnie, Warmińsko Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. (W-M SSE SA) pełni także funkcję zarządzającego obszarem wspierania nowych inwestycji o łącznej powierzchni ok. 33 525,5 km² (3 352 570 ha).


    Zobacz również:

    konferencje