To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Reklama na Facebooku
już niedostępne -

Masz już dość walki ze spadającymi zasięgami na Twoim fanpage'u? Zastanawiasz się nad płatną reklamą na Facebooku, ale nie wiesz od czego zacząć?

Facebook ma już ponad 2 mld użytkowników, wśród nich są również Twoi nowi klienci. Dzięki płatnej reklamie na Facebooku, dotrzesz do konkretnej grupy odbiorców i to bez pomocy agencji reklamowej i wygórowanego budżetu.

Zapraszamy na warsztat w ramach cyklu Strefa Marki, na którym dowiesz się, jak stworzyć skuteczne reklamy, aby wykorzystać cały potencjał Facebook Ads.

Dla kogo?

Zajmujesz się komunikacją marki w mediach społecznościowych lub odpowiadasz za marketing firmy, w której pracujesz? A może jesteś właścicielem firmy, a stworzenie pierwszej reklamy na Facebooku masz jeszcze przed sobą? Jeśli tak - ten warsztat jest dla Ciebie!

Czego się dowiesz?

Krok po kroku poprowadzimy Cię po etapach tworzenia skutecznej reklamy na Facebooku:

  • Pokażemy najważniejsze elementy tworzenia kampanii od podstaw,
  • Omówimy wskaźniki efektywności kampanii,
  • Przedstawimy darmowe bazy grafik i skuteczne metody tworzenia tekstów,
  • Utworzysz reklamę od A do Z: dopasujesz odbiorców, budżet, harmonogram wyświetleń, umiejscowienia, formę rozliczania efektów, układ, tekst, grafikę i skuteczne Call To Action.

Jak się przygotować?

  • Zabierz ze sobą swój komputer;
  • Upewnij się, że masz dostęp administracyjny lub reklamowy do dowolnego fanpage'a;
  • Wybierz grafikę i przykładowy tekst Twojej reklamy;
Wyboru uczestników dokonają prowadzący na podstawie odpowiedzi z formularzy zgłoszeniowych.
Warsztaty przeznaczone są dla osób początkujących w tematyce tworzenia reklam na Facebooku, ale z umiejętnością zarządzania własnym fapage. Zakwalifikowani uczestnicy zostaną poinformowani o udziale w warsztatach w dniu 22 sierpnia.

Warsztaty poprowadzą Miriam Witych-Gusowska i Dawid Witych z firmy WebMetro, gdzie zajmują się marketingiem internetowym. Jako certyfikowani Partnerzy Google prowadzą kampanie AdWords, Facebook i Instagram Ads. Zajmują się tworzeniem, optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych i landing pages. Dotarli do ponad 2 800 000 osób, a ich reklamy wyświetliły się ponad 17 000 000 razy. Do ich klientów należą m.in.: iRobot, Kohersen, Sales Gate, Headstyler, Indeks, Madama.

Kiedy: 23.08.2018 (czwartek), godz. 17:00 - 20:00

Gdzie: PPNT Gdynia, Budynek III, Sala G

Wstęp wolny, obowiązują zapisy.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdynia