Kolacja Biznesowa Szczecin 13.06

13 Czerwca 2024, 18:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe (ostatni tydzień)

dostępnych: 36

już niedostępne 219,00 zł -
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy (pula 20 miejsc) tylko do 6.06

dostępnych: 0

Wyprzedane 169,00 zł Wyprzedane

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG.

Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?

Poznasz nowych przedsiębiorców ze Szczecina i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firm w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą o tym, w jaki sposób skorzystać na rozwoju branży farm wiatrowych w Polsce, jak przygotować się na ewentualną kontrolę skarbową oraz o czym warto wiedzieć w kontekście obrotem gruntami. 

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.


Pierwsza prelekcja:

Morskie Elektrownie Wiatrowe w Polsce - wyzwania i szanse dla polskich przedsiębiorców

Prelegent: Marcin Plichta

Business Development Manager w firmie Baltic Maritime Broker zajmującej się szeroko rozumianym pośrednictwem usług dla segmentu offshore w rejonie Morza Bałtyckiego.

https://balticmaritimebroker.eu/

Absolwent wydziału Nawigacji i Uzbrojenia Okrętowego Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, emerytowany oficer Marynarki Wojennej, były kapitan statków z segmentu offshore oraz pierwszy prezes i akcjonariusz największego w Polsce armatora floty offshore, firmy Amber Offshore, która zakupiła i zarządza dwoma konwencyjnymi statkami badawczymi offshore.

Prywatnie mąż i ojciec trójki dzieci, entuzjasta marszów Nordic Walking, wycieczek rowerowych, spływów kajakowych i wszelkiego rodzaju aktywności fizycznych oraz wielki fan i propagator nowych technologii dla domu i biznesu.

O czym będzie mowa w czasie prelekcji:

  • Przybliżenie tematu polskiego rynku offshore i MEW; 
  • Potencjał biznesowy powstającego rynku offshore i offshore wind w Polsce;
  • Local content - szansa dla polskich przedsiębiorców;
  • BMB Offshore - wspólna platforma do kontaktu z deweloperami i operatorami PMEW.


Druga prelekcja:  

O czym warto wiedzieć zanim przyjdzie kontrola skarbowa

Prelegent: adwokat dr Jacek Moniuk 

Adwokat (ORA w Warszawie), Radca prawny (OIRP w Bydgoszczy). W latach 2013 - 2017 pełnił funkcję notariusza. Absolwent aplikacji prokuratorskiej. Praktyk z 20 letnim doświadczeniem zawodowym. Posiada także doświadczenie w zakresie pracy notariusza oraz praktyki notarialnej. Pełnił funkcję członka Kolegium Arbitrów Sądu Arbitrażowego przy Izbie Zbożowo - Paszowej w Warszawie. Od wielu lat zajmuje się doradztwem prawnym, głównie dla spółek prawa handlowego, wielkoobszarowych gospodarstw rolnych i ogólnopolskich organizacji gospodarczych (m.in. Krajowego Zrzeszenia Producentów Rzepaku). Specjalizuje się w prawie cywilnym i gospodarczym, dysponuje też pogłębioną znajomością prawa karnego. Do zakresu jego zainteresowań zawodowych zaliczają się także zagadnienia związane zarządzaniem kryzysowym, antywindykacją oraz pomocą dla podmiotów na skraju płynności finansowej.

Dlaczego warto wziąć udział w naszym spotkaniu:
- dowiesz się jakie sytuacje skutkują kontrolami podatkowymi
- poznasz i zrozumiesz logikę myślenia urzędników
- otrzymasz cenne wskazówki oraz pakiet wiedzy niezbędny w kontaktach z organami podatkowymi
- poznasz rodzaje najczęściej popełnianych przestępstw skarbowych
- zobaczysz jak nie wzbudzać zbędnych podejrzeń po stronie organów podatkowych 

Trzecia prelekcja:

Kupuj ziemię, już jej nie produkują (zanim będzie za późno)


Prelegent: Tomasz Serocki


Prezes Ugruntowani.pl
Ekspert z portfolio setek transakcji nieruchomościowych. Wszechstronne branżowe doświadczenie, od agencji najmu krótkoterminowego, przez biuro nieruchomości, inwestycje deweloperskie, aż po obrót gruntami. Pasjonat kolarstwa górskiego, nurek i podróżnik.

Polecamy poniższy wywiad jako zwiastun tego wystąpienia.



Program wieczoru:

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie pierwszego prelegenta i pytania
18.45 - Wystąpienie drugiego prelegenta i pytania
19.15 - Kolacja i networking
19.30 - Wystąpienie trzeciego prelegenta i pytania
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking 


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.


Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 900 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 454.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 13 czerwca, czwartek godz. 18.00

- Miejsce: Park Hotel****, ul. Plantowa 1, 70-527 Szczecin

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
tel. 509-38-48-58
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Zobacz również:

konferencje wydarzenia 70-527 Szczecin