ABC kampanii na Facebooku dla Terapeutów i branży Wellness
29 Lutego 2020, 10:00-17:00 (Sobota)
Warszawa Zobacz na mapie
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Nauczymy Cię, jak zdobyć nowych klientów dzięki Social Media
Naszym celem jest skuteczne wykorzystanie Social Media do pozyskania nowych klientów dla Terapeutów i branży Wellness.
Na tym szkoleniu:
- Jak w ogóle zabrać się do reklamy swoich usług? (z głową!)
- Czy prowadzenie kampanii w Social Mediach jest trudne? (nie!)
- Czy kampania w Social Mediach jest dla branży wellness? (tak!)
- Z jakim budżetem musisz się liczyć na start? (nie takim dużym, jak sądzisz)
Kliknij poniżej i zarezerwuj miejsce.
Czego dokładnie nauczysz się na szkoleniu
- Jaka jest rola fan page'a, strony www i strony lądowania w kampanii reklamowej
- Co to znaczy dobry fan page
- Czym różni się ruch płatny od bezpłatnego
- Jak wygląda 7-etapowy model pozyskiwania klienta
- Jak wykorzystać potencjał Menadżera Reklam
- Jakie cele reklamowe wybrać do swoich potrzeb
- Jakie banery sprawdzają się w kampaniach (a jakie nie)
- Jakie nagłówki i teksty sprawdzają się w kampaniach (a jakie nie)
- Jak tworzyć własne banery i filmy reklamowe bez dodatkowych nakładów finansowych
- Jak monitorować wyniki kampanii - co oznaczają wskaźniki takie jak CTR, CPC, koszt/wynik, itp.
- Jaki budżet dzienny wybrać
- Jak tworzyć własną bazę kontaktów
- Jak tworzyć kampanię na pozyskanie kontaktu
- Co musisz wiedzieć o Polityce Prywatności i jak ją mieć w 5 minut
- Jak wykorzystać Regulamin Facebooka żeby zabezpieczyć się w aspekcie RODO
Jaki jest koszt szkolenia?
Cena szkolenia to 380 zł (plus VAT).
Cena obejmuje:
- materiały szkoleniowe (solidnie przygotowany workbook)
- przekąski
- kawa i herbata
- pakiet materiałów udostępnianych online utrwalających zdobyte umiejęności