To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.

Prowadzisz własny biznes? Rozkręcasz start-up? A może budujesz dział social media w korporacji? Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak możesz wykorzystać media społecznościowe do budowania wizerunku i zwiększania sprzedaży, a także które social media warto zawrzeć w strategii omnichannel dla Twojego biznesu, to szkolenie jest dla Ciebie! Nieważne, czy prowadzisz restaurację, hotel, mały sklep, sklep online czy sieć supermarketów - media społecznościowe zawsze mogą przynieść Twojej firmie wymierne korzyści przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych. 


Podczas szkolenia dowiesz się:

- jak tworzyć w social media treści, które angażują,

- jak "oszukać" algorytmy Facebooka,

- na czym polega zasada 80/20,

- jak planować i optymalizować reklamy na Facebooku i Instagramie,

- które social media mogą przynieść korzyści dla Twojego biznesu,

- jak zwiększać sprzedaż za pomocą Facebooka,

- dlaczego warto inwestować w omnichannel i jak rozwijać wiele kanałów jednocześnie,

- jak analizować działania w social media,

- jak organizować legalne konkursy, które generują dużo interakcji.


O Pozytywnie.pl:

Agencja social experience, której głównym celem w social media jest zwiększanie interakcji na fanpage'ach Klientów.Obsługiwane przez Pozytywnie.pl marki znajdują się w pierwszych dziesiątkach swoich kategorii w raportach Sotrender pod względem zaangażowania.Firma specjalizuje się również w social ads, aplikacjach społecznościowych oraz web designie.


O prowadzącym:

Magdalena Subdys - Group Account Manager w agencji social experience Pozytywnie.pl. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zajmuje się kompleksową obsługą dużych klientów w mediach społecznościowych. Wierzy w content marketing, w którym wyspecjalizowała się tworząc strategie komunikacji dla firmy konsultingowej. Autorka publikacji w magazynach branżowych, m.in. Marketer+, Marketing w Praktyce, ProseedMag. Realizowała projekty marketingowe m.in. dla takich firm jak Bakoma, Philips, Polskie Młyny, Restauracje Sphinx, Gusto Dominium, 77 sushi.

Zobacz również:

szkolenia Budowanie wizerunku Facebook Ads Komunikacja w mediach społecznościowych Marka osobista Marketing na Facebooku Omnichanneling Reklama Social Media wydarzenia Lublin