Jak sobie radzić z trudnym pacjentem?

26 Września 2020, 09:00-17:00 (Sobota)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rejestracja na szkolenie "Profesjonalna obsuga trudnego pacjenta" - opłata pobierana jest na szkoleniu, nie jest konieczna wcześniejsza przedpłata
już niedostępne -

SZKOLENIE PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO PACJENTA

Obsługa trudnego pacjenta stanie się teraz o wiele łatwiejsza.

Czy poniższa sytuacja jest dla Ciebie znajoma?

Przynajmniej raz w swojej pracy zawodowej spotkałaś pacjenta, który był bardzo zdenerwowany, agresywny, być może wulgarny. Skupiony wyłącznie na swoim problemie, nie potrafił/nie chciał Cię słuchać i szukać rozwiązania.

  • Czy było Ci trudno go uspokoić?
  • Czy nie wiedziałaś co zrobić ani co powiedzieć, żeby zakończyć konflikt?
  • Czy bardzo się wtedy zestresowałaś?
  • Czy "puściły Ci nerwy" i także zaczęłaś krzyczeć na pacjenta?

Jeżeli przynajmniej na jedno stwierdzenie odpowiedziałaś twierdząco, to to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.

Szkolenie stanie się Twoim głównym źródłem wiedzy i inspiracji dotyczącym obsługi trudnego pacjenta. Dzięki niemu nauczysz się jak:

  • uspokoić zdenerwowanego pacjenta,
  • co mówić, żeby zakończyć konflikt,
  • co robić, żeby zakończyć konflikt,
  • jakich błędów komunikacyjnych unikać,
  • jakie zwroty szczególnie kierować do pacjenta,
  • jak "nie wybuchnąć",
  • jak stawiać granice, gdy pacjent dalej jest agresywny.

Do kogo skierowany jest kurs?

Przede wszystkim do rejestratorek medycznych, ale także do asystentek stomatologicznych, higienistek stomatologicznych, pielęgniarek, opiekunów medycznych, ratowników medycznych i wszystkich tych, którzy mają problem w radzeniu sobie z trudnym pacjentem.

Ile to kosztuje?

W ramach szkolenia oferuję Ci dwa pakiety,
to od Ciebie zależy, który wybierzesz.

PAKIET OPTIMUM

  • 6-godzinne praktyczne szkolenie z zakresu obsługi "trudnego" pacjenta
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • kawa, herbata, ciasteczka
  • certyfikat uczestnictwa
  • wsparcie w ramach tajnej grupy na facebooku - jeszcze cały miesiąc po szkoleniu możesz zadawać pytania na nurtujące Cię zagadnienia

CENA: 249 zł


PAKIET MINIMUM

  • 6-godzinne praktyczne szkolenie z zakresu obsługi "trudnego" pacjenta
  • materiały szkoleniowe
  • kawa, herbata, ciasteczka

CENA: 199 zł


Szczegóły szkolenia:

GDZIE: Gdańsk 80-288, Politechniczna 9/7 (Centrum Zdrowia Psychicznego HarmonJa)

KIEDY: 26.09.2020 w godz. 9-15

ZA ILE: 249 zł (pakiet optimum) lub 199 zł (pakiet minimum). Płatne na szkoleniu. Nie jest wymagana wcześniejsza przedpłata.

Zobacz również:

szkolenia Szkolenie pracowników wydarzenia Gdańsk