Szkolenie Customer Journey Map

21 Lutego 2020, 09:00-17:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Early bird
już niedostępne 959,40 zł -
  Regular ticket
już niedostępne 1 156,20 zł -

Zespół Thinkle zaprasza na certyfikowane szkolenie Customer Journey Map we Wrocławiu (21.02.2020)😊

✅ O jaką wiedzą wyjdę bogatszy?

- czym jest Customer Experience;
- jak mierzyć doświadczenia klienta;
- jak budować pozytywne doświadczenie klientów oraz przewagę konkurencyjną dzięki wykorzystaniu Customer Journey Map;
- jak samodzielnie tworzyć mapy podróży klienta;
- jak badać potrzeby użytkowników oraz dlaczego badania jakościowe są niezbędne;
- jakimi narzędziami analizować zgromadzone dane o klientach (persony, mapy empatii, Tower of Value);
- bazę dobrych praktyk popartych doświadczeniem projektowym zespołu Thinkle oraz cenne inspiracje (przykładowe mapy podróży klienta).

Thinkle jest agencją doradczą zajmującą się realizowaniem projektów dla świata biznesu w oparciu o potrzeby użytkowników. Podczas pracy Thinkle działa na podstawie doświadczeń klientów oraz badań rynkowych. Zespół projektantów dąży do kreacji usług, które działają sprawniej oraz produktów dopasowanych do realnych pragnień grup docelowych.

✅ ZAPISY ✔

Early bird:
koszt: 780 zł netto
sprzedaż od 10.12.2019 do 10.01.2020 lub do wyczerpania puli biletów

Regular tickets:
koszt: 940 zł netto
sprzedaż od 11.01.2020 do 17.02.2020 lub do wyczerpania puli biletów


✅ Co obejmuje cena?
✔ Udział w 1-dniowych warsztatach.
✔ Materiały edukacyjne (toolbox z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach).
✔ Certyfikat ukończenia szkolenia Customer Journey Map.
✔ 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnień związanych z Customer Journey Map do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów.
✔ Lunch i przerwy na kawę.
✔ Zniżkę o wartości 20% na udział w organizowanej przez nas konferencji o Customer Experience, Service Design i User Experience — User Conf.


✅ PRELEGENCI - moderatorzy Design Thinking:
Karolina Jurewicz


CEO i Product and Service Designer w agencji doradczej Thinkle. Facylitator procesów i koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron czy WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego. Doświadczona w branży finansowej oraz w marketingu internetowym. Wspierała działania marketingowe zakończonej sukcesem akcji crowdfundingowej Doctor Brew na platformie Crowdway. Kiedy nie pracuje, odkrywa nowe smaki i regularnie odwiedza wrocławskie teatry.

Damian Fabich


Project Manager i Scrum Master w Thinkle. Do prowadzonych projektów dostosowuje zasady zarówno zwinnego, jak i tradycyjnego zarządzania. Praktyk metodyki Design Thinking m.in. w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Wcześniej kierownik projektów w Space is More — spółce zajmującej się architekturą kosmiczną. W wolnym czasie preferuje aktywny odpoczynek, jak Ultimate Frisbee lub dobrą historię, niezależnie od medium, które ją opowiada.

Anna Kita


Skupia się na dotarciu do jak największego grona odbiorców, chcąc wypełniać i szerzyć misję "To make everyone Thinkle!". Jedna z organizatorek konferencji User Conf oraz specjalistka od brandingu i Customer Experience. W przeszłości zaangażowana w wiele działalności społecznych, między innymi w Narodowym Forum Muzyki czy podczas Festiwalu Watch Docs. Często podróżuje, interesuje się piłką ręczną oraz turystyką górską.

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Wrocław