Zdalne szkolenie Customer Journey Map

25 Lipca 2020, 09:00 (Sobota)

Szkolenie prowadzone w formie zdalnej,

To wydarzenie ju偶 si臋 sko艅czy艂o. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Do艂膮cz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dost臋pne do Cena Liczba
  Normalny
ju偶 niedost臋pne 585,00 z艂 -

Zesp贸艂 Thinkle zaprasza na certyfikowane szkolenie Customer Journey Map, kt贸re b臋dzie przeprowadzone w formie zdalnej (25.07.2020)馃槉




馃寪 JAK TO B臉DZIE WYGL膭DA艁O? 馃寪
Podczas zdalnego warsztatu dowiesz si臋 poprzez praktyk臋, jak mierzy膰, analizowa膰 i ulepsza膰 do艣wiadczenia klient贸w. B臋dziesz pracowa膰 przy swoim komputerze z innymi uczestnikami w 4-osobowych grupach, korzystaj膮c z narz臋dzi online takich jak Zoom, Miro i Google Drive. Niczego nie musisz instalowa膰. Potrzebujesz natomiast dost臋pu do internetu i wygodnego siedzenia :)


馃捇 O jak膮 wiedz膮 wyjd臋 bogatszy?

鉁擟zym jest Customer Experience.

鉁擩ak budowa膰 pozytywne do艣wiadczenie klient贸w oraz przewag臋 konkurencyjn膮 dzi臋ki wykorzystaniu Customer Journey Map.

鉁擩ak samodzielnie tworzy膰 mapy podr贸偶y klienta.

鉁擩ak bada膰 potrzeby u偶ytkownik贸w oraz dlaczego badania jako艣ciowe s膮 niezb臋dne.

鉁擩akimi narz臋dziami analizowa膰 zgromadzone dane o klientach (persony, mapy empatii, Tower of Value).

鉁擩ak prowadzi膰 z zespo艂em sesje kreatywne nad danymi w formie zdalnej.

鉁擝az臋 dobrych praktyk popartych do艣wiadczeniem projektowym zespo艂u Thinkle oraz cenne inspiracje (przyk艂adowe mapy podr贸偶y klienta).

Zobacz r贸wnie偶:

szkolenia