Szkolenie Event Management Etap II (Planowanie, organizacja, zarządzanie projektem eventowym)
20 Kwietnia 2016, 09:30 (środa) - 21 Kwietnia 2016, 17:30 (Czwartek)

Szkolenie Event Management - planowanie, organizacja, zarządzanie projektem eventowym to kompleksowy program z zakresu strategii i produkcji eventowej obejmujący 4 dni szkoleniowe, rozdzielone na dwa szkolenia po 2 dni.
II etap szkolenia Event Management - planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu organizacji wydarzeń.
Jego formuła jest wynikiem dogłębnych analiz, setek przeszkolonych osób i miesięcy spędzonych na sali szkoleniowej. To najbardziej praktyczne szkolenie w Polsce nastawione na aktywne zapamiętywanie i praktyczne doświadczanie zgodnie z zasadą "Learn by doing". 60% szkolenia stanowi część praktyczna.
Naszą misją jest dostarczanie wiedzy z zakresu event marketingu w najbardziej praktycznej formie, aby można ją było wykorzystać od razu po szkoleniu. A wiemy jak to robić bo mamy 10 letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń i 5 letnie doświadczenie w szkoleniach z tego zakresu.
PROGRAM SZKOLENIA
1. EVENT MARKETING
- Rola i znaczenie event marketingu - korzyści i zagrożenia dla firm.
- Planowanie wydarzeń zgodnych z celami firmy - podejście strategiczne i operacyjne.
- Rodzaje wydarzeń i ich charakterystyka pod kątem osiągania efektów biznesowych.
- Grupy docelowe eventów - ich potrzeby oraz motywacja działania.
Warsztat: Analiza grup docelowych eventów.
Case study: Przykłady różnych wydarzeń z Polski i zagranicy.
2. EVENT CONCEPT
- W pogoni za briefem idealnym - rodzaje briefów i ich elementy składowe.
- SMART kryteria w analizie briefu klienta.
- BIG IDEA - proces kreatywnego tworzenia koncepcji eventowych.
- Screening - przekładanie idei na konkretne rozwiązania strategiczne.
- Budowanie pozytywnego brand experience.
- Sztuka tworzenia dobrych scenariuszy eventowych.
- Reżyser eventowy, szara eminencja sukcesu na scenie.
Warsztat: Analiza briefu klienckiego i priorytetyzacja celów wydarzenia.
Brain storm: Pobudź się do kreatywnego myślenia.
Brain storm: Tworzenie koncepcji wydarzenia w odpowiedzi na brief.
Warsztat: Budowanie scenariusza eventowego dla różnego typu wydarzeń.
Case study: Przykłady brand experience na wydarzeniach.
3. EVENT MANAGEMENT (ZARZĄDZANIE PROJEKTEM EVENTOWYM)
- Zarządzanie projektem a zarządzanie eventami - przekładamy teorię na praktykę.
- Fazy projektu eventowego i ich specyfika.
- Komunikacja w zespole projektowym - najczęstsza przyczyna nieporozumień w trakcie projektu.
- Zarządzanie zespołem projektowym - pracownicy, podwykonawcy, klient.
- Metodologia zarządzania projektem. Jak tworzyć harmonogramy projektowe? Jak planować pracę zespołu? Z jakich narzędzi korzystać, aby usprawnić pracę nad eventem?
- Sześć najważniejszych dokumentów eventowych, które ułatwiają życie event managera.
- Punkty krytyczne montażu i produkcji, czyli jak nie stracić panowania nad realizacją eventu?
- Rodzaje ewaluacji projektu na trzech poziomach współpracy: z prelegentami, dostawcami, klientami.
Warsztat: Gdzie kucharek sześć… - jak okiełznać chaos w projekcie?
Warsztat: Zarządzanie projektem na przykładzie wybranego eventu - kreacja, planowanie, zarządzanie zadaniami i zespołem, tworzenie dokumentacji eventowej (harmonogramy, agendy montażu, agendy reżyserskie).
4. WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI I OBSŁUGA KLIENTA
- Pięć zasad dobrego account managera.
- Efektywne budowanie relacji z klientem. Gdzie jest granica asertywności?
- Procedury ułatwiające współpracę z klientem i dostawcami eventowymi.
- Biznesowy dystans czy przyjacielska relacja, czyli jak budować relacje z podwykonawcami?
Symulacja: Scenki sytuacyjne; klient kontra agencja, agencja kontra podwykonawca.
5. BUDŻET EVENTU
- Efektywne zarządzanie kosztami. Rodzaje kosztorysów.
- Jak wyceniać swoje usługi? Polityka wynagrodzeń za event.
- Dodatkowe sposoby finansowania wydarzeń.
- Ważne aspekty natury księgowej.
- Trudne tematy finansowe i sztuka negocjacji.
- Pięć najczęstszych błędów popełnianych w trakcie budżetowania eventów.
6. EVENT ROI
- Czy event można ocenić pod kątem zwrotu z poniesionej inwestycji?
- Mierzenie efektywności eventu - kryteria oceny i sposoby pomiaru.
- Tworzenie koncepcji eventu a prezentacja jego efektów.
Warsztat: Gdzie szukać efektów na evencie?
Case study: Analiza skuteczności wybranych projektów eventowych.
7. PRAWO W EVENTACH
- Ustawa o usługach turystycznych - kto może organizować wydarzenia?
- Kiedy event podlega pod ustawę o bezpieczeństwie imprezach masowych?
- Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w trakcie wydarzeń promocyjnych.
- Reklama i sponsoring produktów sensytywnych.
- Loterie i konkursy podczas wydarzeń, czyli ustawa o grach hazardowych.
- Wykorzystanie wizerunku uczestników wydarzenia.
- Prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP.
- Jak chronić swoją koncepcję kreatywną na etapie przetargu?
8. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
- Umowy eventowe - zapisy ważne i niebezpieczne w umowach z podwykonawcami oraz klientem.
- Ubezpieczenia wymagane w branży eventowej.
- Rodzaje ryzyka w zależności od eventów.
- Kryzys - jak nim zarządzać w trakcie wydarzenia?
Warsztat: Analiza kryzysów eventowych na podstawie dwóch metodologii.
9. PODSUMOWANIE SPOTKANIA
- Refleksje własne.
- Test z wiedzy.
- Sesja networkingowa.
http://swiateventow.com/pl/szkolenia/event-management-etap-ii/
BONUS: Nasza autorska publikacja "Eventowa Checklista - przewodnik po najważnijszych pytaniach do podwykonawców eventowych. Ponad 30 stron pytań, które ułatwią Ci pracę.
Założycielka Świata Eventów, pasjonatka komunikacji event marketingowej oraz praktyk w zakresie organizacji wydarzeń. Niemal od dekady związana jest z branżą eventową, która stała się dla niej nie tylko pracą, ale przede wszystkim pasją. Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu poznała świat eventów z różnych stron: agencji, klienta i podwykonawcy.
W jej wieloletniej przygodzie eventowej kluczową rolę odegrała agencja Havas PR Warsaw (dawne Euro RSCG), w której zarządzała działem eventów oraz była odpowiedzialna za realizację projektów na rzecz takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland, L'oreal, Dulux, Menolly Poland, Real Management. To doświadczenie pozwoliło na wniknięcie w świat eventów i poznanie wszelkich mechanizmów związanych z organizacją wydarzeń, obsługą klienta oraz działaniami nowo biznesowymi. To właśnie wtedy jeden z jej projektów otrzymał nagrodę Złoty Spinacza w kategorii "Event Komercyjny", a w trakcie innego eventu ustanowiony został rekord Guinnessa.
Od pięciu lat realizuje się również jako trener eventowy. Jej dotychczasowe działania w tym zakresie związane były z Event Manager Training Group, gdzie prowadziła swoje szkolenia z zakresu event management i sponsoringu oraz sprawowała nadzór nad merytoryczną zawartością oferty szkoleniowej firmy. Jako wykładowca współpracuje również z Wyższą Szkołą Promocji oraz Szkołą Mistrzów Reklamy.
Odbiorcami jej szkoleń byli pracownicy korporacji odpowiedzialni za organizację wydarzeń, pracownicy i właściciele agencji eventowych, przedstawiciele obiektów oraz osoby rozpoczynające swoją przygodę z eventami; dzięki temu miała okazję poznać potrzeby, obawy, kierunki rozwoju każdej ze stron. Zdobyte doświadczenie korporacyjne oraz szkoleniowe sprawiło, że rozumie potrzeby firm, agencji, podwykonawców oraz konsumentów i tę wiedzę praktyczną wykorzystuje w trakcie swoich szkoleń.
Obecnie jest Partnerem w firmie doradczej Advanced Communication, gdzie odpowiada za przygotowanie strategii z zakresu event marketingu i organizację szkoleń korporacyjnych o tej tematyce.
Jej drugą pasją jest zgłębianie warsztatu trenerskiego, aby efektywnie przekazywać wiedzę, którą uczestnicy będą mogli wykorzystać od razu po zakończeniu szkolenia. Prywatnie szczęśliwa mama i miłośniczka sztuki surrealistycznej.
Zapisując się na to szkolenie otrzymasz nie tylko ogromną dawkę wiedzy i inspiracji, ale również ciekawy zestaw bibliograficzny, wzory dokumentów eventowych, super praktyczne materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia po polsku i po angielsku oraz naszą firmową torbę Event Managera.
Dodatkowo zapewniamy kawę, pyszne ciastka i solidny lunch.
Po szkoleniu masz 30 dni na indywidualne konsultacje online z trenerem.
Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji; [email protected]
Miejsce
17 Stycznia 48, Warszawa