To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Standardowa cena szkolenia bez promocji i rabatów. BILET STANDARD

Standardowa cena szkolenia bez promocji i rabatów.

dostępnych: 5

już niedostępne 1 217,70 zł -
Każdy student po okazaniu legitymacji studenckiej otrzymuje 35% rabatu od ceny regularnej netto.

* Rabat nie łączy się z innymi promocjami firmy.
BILET STUDENCKI

Każdy student po okazaniu legitymacji studenckiej otrzymuje 35% rabatu od ceny regularnej netto.

* Rabat nie łączy się z innymi promocjami firmy.

dostępnych: 5

już niedostępne 791,51 zł -

Szkolenie Event Management - planowanie, organizacja, zarządzanie projektem eventowym to kompleksowy program z zakresu strategii i produkcji eventowej obejmujący 4 dni szkoleniowe, rozdzielone na dwa szkolenia po 2 dni.

II etap szkolenia Event Management - planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym przeznaczone jest dla osób posiadających podstawową wiedzę z zakresu organizacji wydarzeń.

Jego formuła jest wynikiem dogłębnych analiz, setek przeszkolonych osób i miesięcy spędzonych na sali szkoleniowej. To najbardziej praktyczne szkolenie w Polsce nastawione na aktywne zapamiętywanie i praktyczne doświadczanie zgodnie z zasadą "Learn by doing". 60% szkolenia stanowi część praktyczna.

Naszą misją jest dostarczanie wiedzy z zakresu event marketingu w najbardziej praktycznej formie, aby można ją było wykorzystać od razu po szkoleniu. A wiemy jak to robić bo mamy 10 letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń i 5 letnie doświadczenie w szkoleniach z tego zakresu.

PROGRAM SZKOLENIA

1. EVENT MARKETING

  • Rola i znaczenie event marketingu - korzyści i zagrożenia dla firm.
  • Planowanie wydarzeń zgodnych z celami firmy - podejście strategiczne i operacyjne.
  • Rodzaje wydarzeń i ich charakterystyka pod kątem osiągania efektów biznesowych.
  • Grupy docelowe eventów - ich potrzeby oraz motywacja działania.

Warsztat: Analiza grup docelowych eventów.

Case study: Przykłady różnych wydarzeń z Polski i zagranicy.

2. EVENT CONCEPT

  • W pogoni za briefem idealnym - rodzaje briefów i ich elementy składowe.
  • SMART kryteria w analizie briefu klienta.
  • BIG IDEA - proces kreatywnego tworzenia koncepcji eventowych.
  • Screening - przekładanie idei na konkretne rozwiązania strategiczne.
  • Budowanie pozytywnego brand experience.
  • Sztuka tworzenia dobrych scenariuszy eventowych.
  • Reżyser eventowy, szara eminencja sukcesu na scenie.

Warsztat: Analiza briefu klienckiego i priorytetyzacja celów wydarzenia.

Brain storm: Pobudź się do kreatywnego myślenia.

Brain storm: Tworzenie koncepcji wydarzenia w odpowiedzi na brief.

Warsztat: Budowanie scenariusza eventowego dla różnego typu wydarzeń.

Case study: Przykłady brand experience na wydarzeniach.

3. EVENT MANAGEMENT (ZARZĄDZANIE PROJEKTEM EVENTOWYM)

  • Zarządzanie projektem a zarządzanie eventami - przekładamy teorię na praktykę.
  • Fazy projektu eventowego i ich specyfika.
  • Komunikacja w zespole projektowym - najczęstsza przyczyna nieporozumień w trakcie projektu.
  • Zarządzanie zespołem projektowym - pracownicy, podwykonawcy, klient.
  • Metodologia zarządzania projektem. Jak tworzyć harmonogramy projektowe? Jak planować pracę zespołu? Z jakich narzędzi korzystać, aby usprawnić pracę nad eventem?
  • Sześć najważniejszych dokumentów eventowych, które ułatwiają życie event managera.
  • Punkty krytyczne montażu i produkcji, czyli jak nie stracić panowania nad realizacją eventu?
  • Rodzaje ewaluacji projektu na trzech poziomach współpracy: z prelegentami, dostawcami, klientami.

Warsztat: Gdzie kucharek sześć… - jak okiełznać chaos w projekcie?

Warsztat: Zarządzanie projektem na przykładzie wybranego eventu - kreacja, planowanie, zarządzanie zadaniami i zespołem, tworzenie dokumentacji eventowej (harmonogramy, agendy montażu, agendy reżyserskie).

4. WSPÓŁPRACA Z DOSTAWCAMI I OBSŁUGA KLIENTA

  • Pięć zasad dobrego account managera.
  • Efektywne budowanie relacji z klientem. Gdzie jest granica asertywności?
  • Procedury ułatwiające współpracę z klientem i dostawcami eventowymi.
  • Biznesowy dystans czy przyjacielska relacja, czyli jak budować relacje z podwykonawcami?

Symulacja: Scenki sytuacyjne; klient kontra agencja, agencja kontra podwykonawca.

5. BUDŻET EVENTU

  • Efektywne zarządzanie kosztami. Rodzaje kosztorysów.
  • Jak wyceniać swoje usługi? Polityka wynagrodzeń za event.
  • Dodatkowe sposoby finansowania wydarzeń.
  • Ważne aspekty natury księgowej.
  • Trudne tematy finansowe i sztuka negocjacji.
  • Pięć najczęstszych błędów popełnianych w trakcie budżetowania eventów.

6. EVENT ROI

  • Czy event można ocenić pod kątem zwrotu z poniesionej inwestycji?
  • Mierzenie efektywności eventu - kryteria oceny i sposoby pomiaru.
  • Tworzenie koncepcji eventu a prezentacja jego efektów.

Warsztat: Gdzie szukać efektów na evencie?

Case study: Analiza skuteczności wybranych projektów eventowych.

7. PRAWO W EVENTACH

  • Ustawa o usługach turystycznych - kto może organizować wydarzenia?
  • Kiedy event podlega pod ustawę o bezpieczeństwie imprezach masowych?
  • Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w trakcie wydarzeń promocyjnych.
  • Reklama i sponsoring produktów sensytywnych.
  • Loterie i konkursy podczas wydarzeń, czyli ustawa o grach hazardowych.
  • Wykorzystanie wizerunku uczestników wydarzenia.
  • Prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP.
  • Jak chronić swoją koncepcję kreatywną na etapie przetargu?

8. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

  • Umowy eventowe - zapisy ważne i niebezpieczne w umowach z podwykonawcami oraz klientem.
  • Ubezpieczenia wymagane w branży eventowej.
  • Rodzaje ryzyka w zależności od eventów.
  • Kryzys - jak nim zarządzać w trakcie wydarzenia?

Warsztat: Analiza kryzysów eventowych na podstawie dwóch metodologii.

9. PODSUMOWANIE SPOTKANIA

  • Refleksje własne.
  • Test z wiedzy.
  • Sesja networkingowa.
Koniecznie zobacz szczegółowy program szkolenia
http://swiateventow.com/pl/szkolenia/event-management-etap-ii/

BONUS: Nasza autorska publikacja "Eventowa Checklista - przewodnik po najważnijszych pytaniach do podwykonawców eventowych. Ponad 30 stron pytań, które ułatwią Ci pracę.
TRENER SZKOLENIA: NINA ŻUKOWSKA

Założycielka Świata Eventów, pasjonatka komunikacji event marketingowej oraz praktyk w zakresie organizacji wydarzeń. Niemal od dekady związana jest z branżą eventową, która stała się dla niej nie tylko pracą, ale przede wszystkim pasją. Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu poznała świat eventów z różnych stron: agencji, klienta i podwykonawcy.

W jej wieloletniej przygodzie eventowej kluczową rolę odegrała agencja Havas PR Warsaw (dawne Euro RSCG), w której zarządzała działem eventów oraz była odpowiedzialna za realizację projektów na rzecz takich firm i marek jak: Orange, TP, Samsung, Johnnie Walker, Volvo, Swarovski, Readers Digest, Velvet, Desperados, 3M Poland, L'oreal, Dulux, Menolly Poland, Real Management. To doświadczenie pozwoliło na wniknięcie w świat eventów i poznanie wszelkich mechanizmów związanych z organizacją wydarzeń, obsługą klienta oraz działaniami nowo biznesowymi. To właśnie wtedy jeden z jej projektów otrzymał nagrodę Złoty Spinacza w kategorii "Event Komercyjny", a w trakcie innego eventu ustanowiony został rekord Guinnessa.

Od pięciu lat realizuje się również jako trener eventowy. Jej dotychczasowe działania w tym zakresie związane były z Event Manager Training Group, gdzie prowadziła swoje szkolenia z zakresu event management i sponsoringu oraz sprawowała nadzór nad merytoryczną zawartością oferty szkoleniowej firmy. Jako wykładowca współpracuje również z Wyższą Szkołą Promocji oraz Szkołą Mistrzów Reklamy.

Odbiorcami jej szkoleń byli pracownicy korporacji odpowiedzialni za organizację wydarzeń, pracownicy i właściciele agencji eventowych, przedstawiciele obiektów oraz osoby rozpoczynające swoją przygodę z eventami; dzięki temu miała okazję poznać potrzeby, obawy, kierunki rozwoju każdej ze stron. Zdobyte doświadczenie korporacyjne oraz szkoleniowe sprawiło, że rozumie potrzeby firm, agencji, podwykonawców oraz konsumentów i tę wiedzę praktyczną wykorzystuje w trakcie swoich szkoleń.

Obecnie jest Partnerem w firmie doradczej Advanced Communication, gdzie odpowiada za przygotowanie strategii z zakresu event marketingu i organizację szkoleń korporacyjnych o tej tematyce.

Jej drugą pasją jest zgłębianie warsztatu trenerskiego, aby efektywnie przekazywać wiedzę, którą uczestnicy będą mogli wykorzystać od razu po zakończeniu szkolenia. Prywatnie szczęśliwa mama i miłośniczka sztuki surrealistycznej.



Zapisując się na to szkolenie otrzymasz nie tylko ogromną dawkę wiedzy i inspiracji, ale również ciekawy zestaw bibliograficzny, wzory dokumentów eventowych, super praktyczne materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia po polsku i po angielsku oraz naszą firmową torbę Event Managera.



Dodatkowo zapewniamy kawę, pyszne ciastka i solidny lunch.



Po szkoleniu masz 30 dni na indywidualne konsultacje online z trenerem.



Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji; [email protected]

Zobacz również:

szkolenia Event Manager Event marketing wydarzenia Warszawa