"Jak pisać, by czytali i publikowali?" Czyli co zrobić, by nasz przekaz był angażujący. - bezpłatne szkolenie dla Gdyńskich Firm Rodzinnych
25 Listopada 2022, 11:00 (Piątek) - 25 Grudnia 2022, 16:30 (Niedziela)
🖊 "Jak pisać, by czytali i publikowali?" Czyli co zrobić, by nasz przekaz był angażujący.
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie w ramach projektu "Gdyńska Firma Rodzinna".
- Kiedy? 25 listopada 2022, godz. 11:00 - 16:30
- Miejsce: UrbanLab Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98 81-451 Gdynia, budynek IV (rotunda) Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego (wejście od ul. Stryjskiej/ od Redłowo SKM)
- Szkolenie poprowadzą: Magdalena Skorupka-Kaczmarek i Ania Mizera Nowicka
- Czas szkolenia: około 5 godz. + przerwa
Chwytliwy tytuł, angażujący wstęp i kilka ciekawostek. Jeśli komunikat ma być skuteczny, czyli opublikowany, musimy nauczyć się tworzyć przyjazne, zrozumiałe i kreatywne teksty. Podczas szkolenia nauczysz się budować przekonujący i profesjonalny tekst.
Szkolenie, jak pisać to:
👉analiza potrzeb nadawcy i odbiorcy
👉wskazówki i wzory jak dobrze pisać
👉jakie błędy są popełniane najczęściej
👉czego się wystrzegać, a co przyciągnie uwagę odbiorcy
👉budujemy skuteczny komunikat - ćwiczenia warsztatowe
👉 jak zbudować bazę mediów i interesariuszy
👉autoryzujemy i prostujemy - czy warto?
👉komunikat kryzysowy i oświadczenie kryzysowe
Inny styl sprawdzi się na portalach społecznościowych, w broszurze informacyjnej albo na stronie internetowej. Jaki? Podpowiemy.
Szkolenie poprowadzą:
Magdalena Skorupka-Kaczmarek
- CEO firmy komunikacyjno-doradczej KomunikujMY. Przez 20 lat pracowała jako dziennikarka prasowa, radiowa i telewizyjna m.in. w TV Canal +, TVP, radiowej Trójce czy Radiu Katowice. Była rzeczniczką prasową prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, współtworzyła kampanie wyborcze oraz prowadziła gale i konferencje. Jej pasją jest budowa wizerunku osób i firm. Dodatkowo uczy dziennikarstwa studentów Uniwersytetu Gdańskiego oraz zarządzania projektami budowlanymi na Politechnice Gdańskiej.
Ania Mizera Nowicka
- dziennikarka z wieloletnim doświadczeniem w Polska Press. Jej artykuły i wywiady przez lata ukazywały się w Dzienniku Bałtyckim, na portalu Naszemiasto.pl i w wielu dziennikach regionalnych. Współtworzyła Centrum Kompetencyjne ds. Edukacji. Brała udział w działaniach marketingowych Polska Press, m.in. w plebiscytach. W KomunikujMY odpowiada za wizerunek Klientów z obszaru infrastruktury i samorządu. Zajmuje się kontaktami z mediami oraz komunikacją w mediach społecznościowych.
Szkolenie jest bezpłatne. Obowiązują zapisy.
Miejsce
al. Zwycięstwa 96/98, Gdynia