Szkolenie Service Design - stop thinking start doing
11 Stycznia 2020, 09:00 (Sobota) - 12 Stycznia 2020, 17:00 (Niedziela)

Zespół Thinkle zaprasza na kolejne certyfikowane szkolenie Service Design we Wrocławiu (10 - 11.01.2020).
O jaką wiedzą wyjdę bogatszy?
- przebieg procesu kreatywnego opartego na metodyce Service Design;
- bazę dobrych praktyk popartych doświadczeniem projektowym zespołu Thinkle;
- umiejętność tworzenia prototypów usług, które będą sprawdzały konkretne funkcjonalności;
- jak badać potrzeby użytkowników;
- jak przygotować scenariusz pracy projektowej opartej na metodyce Service Design;
- jak tworzyć mapy procesu oraz mapy podróży klienta;
- czym jest Customer Experience oraz User Experience, a także ich odniesienie do projektowania usług.

Thinkle jest agencją doradczą zajmującą się realizowaniem projektów dla świata biznesu w oparciu o potrzeby użytkowników. Podczas pracy Thinkle działa na podstawie doświadczeń klientów oraz badań rynkowych. Zespół projektantów dąży do kreacji usług, które działają sprawniej oraz produktów dopasowanych do realnych pragnień grup docelowych.
ZAPISY ✔
Early bird:
koszt: 1090 zł netto
sprzedaż od 12.11.2019 do 12.12.2019 lub do wyczerpania puli biletów
Regular tickets:
koszt: 1290 zł netto
sprzedaż od 13.12.2019 do 06.01.2020 lub do wyczerpania puli biletów
Co obejmuje cena?
✔ Udział w 2-dniowych warsztatach.
✔ Materiały edukacyjne (toolbox Service Design z narzędziami wykorzystywanymi na ćwiczeniach).
✔ Certyfikat ukończenia szkolenia Service Design.
✔ 2 godziny porad online od trenera w zakresie zagadnień związanych Service Design do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia warsztatów.
✔ Lunch i przerwy na kawę.
✔ Zniżkę o wartości 20% na udział w organizowanej przez nas konferencji o Customer Experience, Service Design i User Experience — User Conf.
PRELEGENCI - moderatorzy Design Thinking:
Karolina Jurewicz
CEO i Product and Service Designer w agencji doradczej Thinkle. Facylitator procesów i koordynator projektów realizowanych metodyką Design Thinking dla Hicron czy WKS Śląsk Wrocław. Korzystając z narzędzi Human-Centered Design, poszukuje możliwości zwiększania potencjału ludzkiego. Doświadczona w branży finansowej oraz w marketingu internetowym. Wspierała działania marketingowe zakończonej sukcesem akcji crowdfundingowej Doctor Brew na platformie Crowdway. Kiedy nie pracuje, odkrywa nowe smaki i regularnie odwiedza wrocławskie teatry.
Damian Fabich
Project Manager i Scrum Master w Thinkle. Praktyk metodyki Design Thinking m.in. w projektach dla Bergman Engineering, WKS Śląsk Wrocław czy analogowej bazy kosmicznej Lunares Research Station. Wcześniej kierownik projektów w Space is More — spółce zajmującej się architekturą kosmiczną. W wolnym czasie preferuje aktywny odpoczynek lub dobrą historię, niezależnie od medium, które ją opowiada.
Joanna Cholewka
Na co dzień związana z działem CSM w spółce LiveChat — jednym z największych polskich startupów. Narzędzia Human-Centered Design wspierają ją regularnie podczas budowy strategii działań, czy dbania o relacje z klientami. Współkoordynator wielu projektów realizowanych w myśl założeń Service Design. W Thinkle zajmuje stanowisko Account Executive. Jej drugą stroną jest windsurfing i koszykówka oraz grafika komputerowa.
Anna Kita
Skupia się na dotarciu do jak największego grona odbiorców, chcąc wypełniać i szerzyć misję "To make everyone Thinkle!". Jedna z organizatorek konferencji User Conf oraz specjalistka od brandingu i Customer Experience. W przeszłości zaangażowana w wiele działalności społecznych, między innymi w Narodowym Forum Muzyki czy podczas Festiwalu Watch Docs. Często podróżuje, interesuje się piłką ręczną oraz turystyką górską.
Miejsce
ul. Benedykta Polaka 21/4, Wrocław