Szkolenie sprzedażowe w modelu The Challenger Sale
23 Sierpnia 2018, 10:00 (Czwartek) - 24 Sierpnia 2018, 17:00 (Piątek)

THE CHALLENGER SALE - KLUCZ DO SUKCESU W SPRZEDAŻY!
Interaktywny warsztat z wykorzystaniem najskuteczniejszych technik sprzedażowych ostatnich lat
Warsztat sprzedażowy w modelu The Challenger Sale jest prowadzony przy wykorzystaniu najnowszych badań nad skutecznością sprzedażową, przeprowadzonych przez amerykańskie Stowarzyszenie SEC (Sales Executive Council) zrzeszające ponad 240.000 amerykańskich firm handlowych, przy współpracy z CEB (Corporate Executive Board), które w 2009 roku, w dobie wielkiego kryzysu gospodarczego na świecie, rozpoczęły gigantyczne badania dotyczące skuteczności w sprzedaży.
Badania CEB SEC dowodzą, że żyjemy w epoce, w której sama innowacyjność nie gwarantuje firmie sukcesu. "To jak sprzedajesz, stało się ważniejsze od tego, co sprzedajesz" (CEB, M. Dixon, B. Adamson). Badanie The Challenger Sale zostało uznane, przez niekwestionowanych ekspertów sprzedażowych, za 4 rewolucję sprzedaży.
Najnowsze trendy sprzedażowe dowodzą, że:
- Oczekiwania i zachowania klientów znacząco się zmieniają, narasta tzw. profesjonalizacja klientów (klienci maję coraz większy wybór i coraz większą świadomość zakupową).
- Sprzedaż oparta na dobrych relacjach z klientem staje się mniej skuteczna niż kiedyś. Nadchodzi koniec ery sprzedaży relacyjnej.
- Najlepsi sprzedawcy, dzięki ukształtowaniu zestawu unikalnych umiejętności, coraz bardziej zaczynają się odróżniać od reszty.
- Według badań, dla klientów najwyższą wartość mają ci sprzedawcy, którzy skłaniają ich do myślenia, prezentują nowe pomysły, znajdują ciekawe pomysły na rozwijanie firm swoich klientów.
- Świadomy klient, oczekuje "rozwiązania" swojego problemu, a nie tylko dostarczenia skutecznego produktu.
GŁÓWNE CELE WARSZTATÓW I KLUCZOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Podczas 2-dniowego warsztatu uczestnicy:
- Poznają najnowsze trendy rynkowe oraz szokujące odkrycie, na temat tego, który profil sprzedawcy wykazuje największą sprzedażową nieefektywność.
- Poznają profil wyraźnego "zwycięzcy" wśród różnych typów sprzedawców.
- Dowiedzą się jak działa handlowiec, który ułatwia klientowi osiąganie jego celów biznesowych, zwłaszcza tych strategicznych.
- Zostaną wyposażeni w praktyczne narzędzia do sprzedaży rozwiązań.
- Poznają trzy kluczowe umiejętności w modelu Challenger Sale, które odróżniają Challengerów od przedstawicieli innych profili.
- Dowiedzą się, czym różni się rozmowa oparta na nauczaniu klienta od tradycyjnej rozmowy sprzedawcy z klientem ("doskonały śledczy" vs. "wybitny nauczyciel").
- Uzyskają odpowiedź na pytanie - "Jak wygląda świat świadomych klientów".
- Poznają kluczowe czynniki wpływające na lojalność klientów.
- Dowiedzą się jak odpowiednio pokierować rozmową handlową i przećwiczą schemat "nauczania komercyjnego" wg. określonej choreografii.
- Poznają narzędzia diagnozujące profile decydentów zaangażowanych w proces zakupowy.
- Dowiedzą się jak angażować klienta i jak rozmawiać z różnymi typami klientów.
- Dowiedzą się jak pokonać naturalną tendencję do zbyt szybkiego poddawania się.
- Zostaną wyposażeni w efektywne narzędzia ułatwiające przejęcie kontroli w procesie sprzedaży.
Schemat działania sprzedawcy "Challenger" i to co go wyróżnia na tle innych sprzedawców, to umiejętność robienia trzech rzeczy: nauczania, dostosowywania i przejmowania kontroli.
Podczas 2-dniowego warsztatu uczestnicy poznają w teorii i przećwiczą w praktyce trzypoziomowy model the Challenger Sale, który gwarantuje wysoką skuteczność w sprzedaży.
Moduł 1
Poznanie nowego modelu wysokiej skuteczności w sprzedaży. Wprowadzenie do modelu The Challenger Sale.
Moduł 2
Teaching - Nauczanie komercyjne w celu pokazania nowego punktu widzenia
Etap pokazania klientowi nowego, nietypowego spojrzenia na swoją działalność, edukowanie klienta i wyciąganie go ze strefy komfortu w celu pokazania nowych szans z nowej perspektywy biznesowej.
Moduł 3
Tailoring - Dostosowanie komunikatu do rozmówcy
Etap dostosowania nauczania do różnych typów klientów, a także innych osób tzw. "decydentów" w firmie klienta. Identyfikacja źródeł wartości dla klienta.
Moduł 4
Taking control - Przejęcie kontroli nad sprzedażą
Etap aktywnego udziału i kontrolowania procesu sprzedaży. Sprzedawca nie boi się rozmawiać o pieniądzach, otwarcie realizuje swoje cele, sprzedaż nie jest odkładana na później. Jego relacja z klientem jest partnerska i biznesowa.
Warsztat przeznaczony jest dla:
- przedstawicieli handlowych
- trenerów sprzedaży
- doradców sprzedażowych
- konsultantów biznesowych
- menedżerów zarządzających i kierujących zespołami handlowymi
- szefów sprzedaży
- przedsiębiorców związanych ze sprzedażą i handlem
- pracowników działów HR i obsługi klienta
- osób, które dopiero planują zająć się sprzedażą.
Szkolenie będzie miało charakter aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach, połączonym z warsztatami.
Wykorzystamy m. in. metody :
- Studium przypadku
- Prezentacja
- Mini wykład
- Praca indywidualna
- Praca w podgrupach
- Praca całej grupy
Większość zagadnień poruszanych podczas szkolenia wzbogacona będzie przykładami rozwiązań nauczania komercyjnego, zaczerpniętymi z doświadczenia i sukcesów międzynarodowych koncernów m.in.: W. W. Grainer Inc., Dealer Services. Na warsztacie wykorzystane będzie również studium przypadku - technika kontrolowanych negocjacji oparta na metodologii BayGroup International (SSN - ang. Situational Sales Negotiation).
Koszt szkolenia 2-dniowego w cenie regularnej wynosi: 895,00 zł netto/1 os.+ 23% VAT
CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE?
- udział w szkoleniu z najskuteczniejszych technik sprzedaży ostatnich lat
- komplet materiałów szkoleniowych
- imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
- możliwość indywidualnych konsultacji z doświadczonym Trenerem-praktykiem sprzedaży
- nieograniczony serwis kawowy
- dwudaniowy posiłek
Płatność:
Kup bilet przez Evenea lub dokonaj przelewu bezpośrednio na konto bankowe :
71 1090 1854 0000 0000 8502 9349
Tytułem: Szkolenie The Challenger Sale
GDZIE i KIEDY?
Green Hotel
ul. Jeziorna 1A,
62-052 Poznań - Komorniki
23-24 SIERPNIA 2018
Organizatorem szkolenia jest firma LINGOPOLIS
Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania lub zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 5 dni przed datą szkolenia, o czym zobowiązuje się poinformować uczestników telefonicznie lub mailowo na wskazany w formularzu rejestrowym adres kontaktowy uczestnika.
W przypadku odwołania szkolenia, Organizator zwróci wpłaconą opłatę za szkolenie w pełnej wysokości. W przypadku zmiany terminu szkolenia uczestnik będzie miał prawo wziąć udział w szkoleniu lub z niego zrezygnować. W przypadku rezygnacji uczestnika w szkoleniu Organizator zwróci uczestnikowi całość dokonanej przez uczestnika opłaty za szkolenie.
Miejsce
Komorniki, ul. Jeziorna 1a, Poznań