Sztuka Pozytywnej Sprzedaży - Jak słuchać i sprzedawać więcej?

28 Września 2021, 20:00-22:00 (Wtorek)

On-Line,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Normalny
28 Września 2021, 19:00 79,00 zł
  Early Birds
już niedostępne 59,00 zł -

"Możesz osiągnąć wszystko czego pragniesz, jeśli pomożesz wystarczającej liczbie osób osiągnąć to czego pragną." 

Zig Ziglar

Zapraszam na wyjątkowe szkolenie: SZTUKA POZYTWNEJ SPRZEDAŻY. 

Jeśli uwielbiasz mówić kiedy sprzedajesz...to szkolenie dla CIEBIE.

Jeśli nie lubisz mówić ... to też szkolenie dla CIEBIE - zobaczysz jak wykorzystywać swoje naturalne predyspozycje.

Dzięki niemu:

  • dowiesz się sprzedawać bez stresu.
  • poznasz metodę jak sprzedawać - słuchając! Czy to naprawdę możliwe? Tak! To możliwe.
  • dowiesz się dlaczego aktywne słuchanie Klienta jest tak kluczowym elementem sprzedaży.
  • Ty i Twoje usługi zaczną być dla innych wyjątkowe
  • pozyskasz więcej klientów,
  • przestaniesz zaniżać ceny i sięgniesz Klientów, którzy więcej płacą. 
  • zobaczysz jak sprzedawać bez wciskania produktów na siłę. 
  • zwiększysz przychody i efektywność swoich działań sprzedażowych. 
  • będziesz sprzedawał z przyjemnością i satysfakcją.

Cele szkolenia: 

  • nauczysz się jak budować partnerską relację z Klientem, 
  • nauczysz się zadawać pytania, dzięki którym lepiej poznasz swojego Klienta, 
  • nauczysz się dostarczać swoim Klientom wartości, których rzeczywiście potrzebują,
  • po szkoleniu przestaniesz konkurowania ceną i zaczniesz budować wartościowe, oparte na wzajemnym szacunku relacje z Klientem. 

Korzyści: 

  • poznasz model sprzedażowy bez wciskania produktów na silę,
  • rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmów handlowych angażujących Klienta,
  • zdobędziesz umiejętności budowania partnerskiej relacji z Klientem, 
  • rozwiniesz umiejętności odkrywania potrzeb, problemów i wyzwań biznesowych Klienta,
  • wzrośnie Twoja satysfakcja z realizacji procesów sprzedaży
  • wzrośnie motywacja i zaangażowanie w realizacji codziennych zadań. 

Szkolenie polecam: 

  • właścicielom firm, przedsiębiorcom, managerom sprzedaży, handlowcom, sprzedawcom, doradcom biznesowym, 
  • szefom firm, którzy chcą stabilnie, bezpiecznie i szybko rozwijać swój biznes, 
  • osobom tworzącym własne biznesy i swoje marki osobiste, 
  • dla osób, które obawiają się sprzedaży i wydaje im się, że każda sprzedaż jest nieetyczna, 
  • dla osób, które mają dość nachalnej sprzedaży i dłużej już nie czują się. wypaleni dotychczasową pracą.

Kto NIE POWINIEN PRZYCHODZIĆ! 

To NIE jest szkolenie dla: 

  • dla osób, którzy uważają, że od klienta i relacji ważniejszy jest tylko wynik sprzedaży, 
  • dla osób, którzy chcą sprzedawać nieuczciwe produkty i usługi,
  • dla osób, którzy uważają, że Klientowi trzeba pokazać że się myli.

W cenie: 

  • udział w szkoleniu
  • podczas szkolenia DO WYGRANIA będzie AUDIOBÓOK lub e-book mojej książki KAIZEN JAK OSIĄGNĄĆ WIELKIE CELE MAŁYMI KROKAMI
  • książka

ORGANIZACJA WARSZTATÓW

godz. 20:00 - 21-30 + sesja pytań

Termin szkolenia:

28.09.2021 (dwudziesty ósmy wrzesień, wtorek)

Miejsce szkolenia:

On-LINE

Trener:

Tomasz Miler

Trener, konsultant biznesowy, trener Lean Education, mentor w Youth Business Poland, fan filozofii kazien i 1%-owych zmian, autor książki "Kaizen jak osiągać wielkie cele małymi krokami".

W swojej pracy zawodowej pracował jako sprzedawca w Gazecie Prawnej, Manager Magazin. Muratorze i Fresh Market Magazine. Był członkiem zespołu, który 2 razy z rzędu uznawany był za najlepszy zespól sprzedaży w branży mediowej.

Małymi krokami przebiegł kilka maratonów. Małymi krokami został trenerem, małymi krokami napisał też książkę: "KAIZEN -Jak osiągać wielkie cele małymi krokami".

Prowadził szkolenia m.in. na Politechnice Warszawskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Delloite Polska oraz podczas Lean Camp w Mysłowicach.

Twórca podcastu - Kaizen Miracle - małymi krokami od pomysłu do zysku.

Trochę o metodzie przeczytasz tutaj.

www.tomasz-miler.pl

tel.: 664 707 757


Zobacz również:

szkolenia Sprzedaż Sprzedaż B2B Sprzedaż B2C