The Journey - Agile, Lean, ITIL, DevOps

27 Października 2016, 17:30-21:00 (Czwartek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Uczestnik
Wyprzedane Brak wolnych miejsc

DevOps, ITIL, Agile, Lean IT - Jaki mają wspólny mianownik? Pewnie jest ich wiele, ale jeden z nich to na pewno wskazówki autorów, którzy zalecają by nie stosować, czy jak to często słyszymy, implementować tych koncepcji "na ślepo".

Każda organizacja jest inna, ma inne potrzeby, cele i wyzwania. Znajduje się w innej sytuacji biznesowej i na innym poziomie rozwoju. Dlatego nie ma wzorca, który pokazuje konkretny przepis na to jak stać się Agile, Lean, organizacją usługową działającą w oparciu o dobre praktyki ITIL czy "jednorożcem" zgodnym z DevOps.

Co więcej, znam wiele osób, którzy usprawniając swoją organizację sięgają do wielu metod/koncepcji zarządzania, potrafią z każdej wyciągnąć to, co dla nich najlepsze i odpowiednio dopasować do istniejącej sytuacji.

Skąd taki temat?

Inspiracją był aktualnie rozgrywany turniej wielkiego szlema na kortach w Nowym Jorku. Konkretnie legendarny tenisista, Artur Ashe, którego imieniem nazwany jest kort główny obiektu Flushing-Meadows.

Osobiście jestem zwolennikiem myślenia, że to właśnie ta tytułowa podróż jest najważniejsza, że to ona uczy nas najwięcej i podnosi naszą wartość. Dzięki tej nauce kolejny krok jest łatwiejszy i jesteśmy w stanie szybciej reagować na zmieniające się potrzeby i otoczenie. Ostatecznie, to właśnie ta umiejętność adaptacji i ciągłego usprawniania staje się naszą przewagą konkurencyjną.

Sam jestem ciekaw i już nie mogę się doczekać jakie historie poznamy podczas nadchodzących eventów Let's Manage IT.

Agenda spotkania.

1. Zarządzanie wiedzą - od IT do HR (Bartłomiej Gliński, Piotr Rzepka)

2. Małe, wielkie kroki (Marek Chojnacki, Tomasz Barszcz Atena Usługi Informatyczne i Finansowe S.A.)

Czy klasyczne podejście projektowe sprawdza się w budowaniu usługowej organizacji IT? Czy dostępne metodyki "wdrażać" z podręcznikiem w ręku? Gdzie kończy się efektywność, a zaczyna biurokracja?

Na przykładzie transformacji Ateny spróbujemy odpowiedzieć na te pytania.

3. Lightning talks - nowość!!!

  • 5 historii, które sprawią, że ludzie pokochają współpracę z Tobą (Wiktor Jodłowski)
  • Jak trenować charakter (Marcin Safranow)

Nasi prelegenci:

BARTŁOMIEJ GLIŃSKI (Head of Section End User Services GSD Poland)

11 lat doświadczenia w IT, od 3 lat odpowiedzialny za zarządzanie i budowanie zespołu Global Service Desku w Polsce. Główne zainteresowania: SharePoint, Knowledge-Centered Support, ITIL, koszykówka.





PIOTR RZEPKA (Regional IT Manager Poland & Eastern Europe)

21 lat doświadczenia. Zbudował Global Shared Services IT firmy DNV GL w Polsce. Odpowiedzialny za istotne usługi globalne dla 16000 pracowników firmy. Interesuje się nowoczesnymi technologiami, czas wolny spędza z rodziną, podróżuje, jako genealog-amator szuka przodków.





MAREK CHOJNACKI (Menedżer Procesów IT, Atena Usługi Informatyczne i Finansowe S.A.)

Od 7 lat związany z IT. Od początku kariery zdobywał praktyczne doświadczenie w obszarze zarządza usługami IT jako Specjalista Service Desk, Menedżer Usług, Menedżer Procesów, Menedżer Projektu.

Obecnie zajmuje się projektowaniem, utrzymaniem i doskonaleniem procesów i narzędzi ITSM oraz prowadzeniem szkoleń i warsztatów.

Główne zainteresowania: ITIL, Lean, rozwój kompetencji szkoleniowych, bieganie, piłka nożna.



TOMASZ BARSZCZ (Kierownik Zespołu Zarządzania Procesami IT, Atena Usługi Informatyczne i Finansowe S.A.)

12 lat doświadczenia w obszarze zarządzania usługami IT (organizacja zespołu Service Desk i zespołu Administratorów Aplikacji, Menedżer Usług, Menedżer Procesów, Menedżer Projektu). Obecnie odpowiedzialny za rozwój i utrzymanie procesów ITSM oraz za wdrażanie i rozwój narzędzi ITSM w wewnątrz organizacji oraz w organizacjach Klientów. W pracy najwięcej energii dostarczają mu wszelkie inicjatywy dot. optymalizacji usług. Poza pracą ładuje baterie przez poszukiwanie celu z mapą w ciemnym lesie (nocne imprezy na orientację), długie wyprawy rowerowe i górskie oraz aktywne spędzanie czasu z rodziną.



WIKTOR JODŁOWSKI (Założyciel Talkersi.pl)

Przedsiębiorca, który uwielbia pokazywać, że są na świecie ludzie, którym zależy na innych. Buduje swoje życie i firmę w oparciu o autentyczne, silne relacje. Na co dzień prowadzi inkubator językowy, w którym wraz z 20-osobowym zespołem, na bazie stworzonej przez siebie metody, pomaga setkom klientów w przełamywaniu bariery mówienia po angielsku. Po godzinach pracy uwielbia spędzać czas ze swoją ładniejszą połówką, w towarzystwie dobrego filmu.

Wiktora znajdziesz tutaj, gdzie regularnie prowadzi transmisje video na żywo, podczas których dzieli się swoim doświadczeniem z zakresu komunikacji, budowania relacji i języków obcych: Talkersi.


MARCIN SAFRANOW (CTO DFC ROW)

Od zawsze w IT. Programował Atari 65XE. Obecnie odpowiada za technologię w europejskiej części DFC, wirtualnie bądź fizycznie przemieszczając się pomiędzy Gdańskiem, Madrytem, Sztokholmem, Turku i miastem Jassy w Rumuni. Od 4 lat biega, a ostatnio też próbuje sił w Triathlonie. Fan extremalnych podróży.




Opowiedz nam o swojej drodze.

Jeśli chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami, opowiedzieć o tym jak przebiegała Twoja droga, skąd startowałeś, jakie były zakręty i jakie przeszkody napotkałeś, co pozwoliło Ci przyśpieszyć, a co Ciebie spowalniało i dokąd dotarłeś to skontaktuj się z nami, napisz na [email protected].

Do zobaczenia!

Krzysztof Kozakiewicz
Fundacja Let's Manage IT

*Regulamin spotkań dostępny pod adresem: http://letsmanageit.pl/regulamin-spotkan

Zobacz również:

konferencje Agile Branża IT DevOps Metoda Lean Trendy IT wydarzenia Gdańsk