The Core Szczyt Biznesowy - konferencja biznesowa

15 Stycznia 2026, 17:00 (Czwartek) - 16 Stycznia 2026, 21:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilet wstępu upoważnia do uczestnictwa podczas dwóch dni konferencji. Pełen pakiet obejmuje udział w prelekcjach, przerwach kawowych, lunchu (pierwszy i drugi dzień), a także podczas gali Klubu 1000 Dębów i kolacji. Bilet na dwudniowe wydarzenie

Bilet wstępu upoważnia do uczestnictwa podczas dwóch dni konferencji. Pełen pakiet obejmuje udział w prelekcjach, przerwach kawowych, lunchu (pierwszy i drugi dzień), a także podczas gali Klubu 1000 Dębów i kolacji.

14 Stycznia 2026, 21:00 984,00 zł

Zapraszamy na The Core Szczyt Biznesowy - wyjątkową konferencję biznesową.

To dwudniowe wydarzenie, podczas którego skupimy się m.in. na bezpieczeństwie w biznesie oraz wartościach, które kształtują nasze decyzje, relacje i sukcesy.

Dlaczego warto wziąć udział?

W ciągu dwóch dni poznasz osobiście i będziesz mieć okazję wysłuchać inspirujących prelekcji od doświadczonych praktyków, liderów branżowych oraz profesjonalistów ze świata mediów i biznesu.
Porozmawiamy o tym, jak osiągnąć sukces, nie rezygnując przy tym z najważniejszych wartości oraz o wyzwaniach, jakie stawia sztuczna inteligencja przed etycznym biznesem.

Co zyskasz?

  • Inspiracja i wiedza

Prelekcje i panele dyskusyjne prowadzone przez ekspertów. Podpowiemy, dlaczego warto prowadzić biznes wrażliwy na społeczne potrzeby i czy opłacalność tego, co robimy, trzeba liczyć tylko w banknotach.

  • Networking z sensem

Spotkaj się z przedsiębiorcami i liderami, którzy, podobnie jak Ty, wierzą, że wartości mają kluczowe znaczenie w biznesie. Nawiąż nowe kontakty, znajdź partnerów do współpracy, wymień się doświadczeniami.

  • Praktyczne wskazówki

Dowiedz się, jak wdrażać kluczowe wartości w codziennej działalności biznesowej, zarządzaniu zespołem i budowaniu marki, aby osiągać długotrwały sukces.

Kogo spotkasz?

Na scenie pojawią się osoby, które kierują się swoimi wartościami - zarówno w roli przedsiębiorców, liderów korporacji, jak i przedstawicieli mediów, które kreują obraz współczesnego biznesu.

Nasi mówcy:

MAREK WIKIERA

Mentor z akredytacją Mentor Practitioner EMCC. i zaufany partner liderów - właścicieli firm, członków zarządów i menedżerów, którzy mierzą się z decyzjami, za którymi nie stoi już nikt inny. Pomaga im przekraczać własne granice i szybciej osiągać cele - zawodowe i osobiste. Towarzyszy w momentach przełomu: w rozwoju, zmianie, kryzysie. Słucha, zadaje pytania, dzieli się doświadczeniem, wspiera- z uważnością i odwagą. W pracy kieruje się prostą prawdą, którą wyraził Hemingway: "Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny." Przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży. Tworzy i inwestuje w firmy z branży usługowej i nieruchomości. Współpracuje z menedżerami i liderami na wszystkich szczeblach organizacji - od operacyjnych po strategiczne. Łączy praktykę biznesową z podejściem mentoringowym, opartym na zaufaniu, partnerstwie i szczerości. W 2014 roku był jedną z 47 osób na świecie, które ukończyły cykl cykl czterech ultramaratonów 4 Deserts - na Saharze, Gobi, Atakamie i Antarktydzie). Magazyn THE TIME umieścił to wydarzenia na 6 miejscu w TOP10 najtrudniejszych wyzwań wytrzymałościowych człowieka.


IGA ROSTKOWSKA

Trenerka biznesu z pokolenia Z, wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS, mentorka i konsultantka biznesowa. Prowadzi warsztaty, szkolenia i procesy rozwojowe w organizacjach, wspierając liderów i zespoły w lepszym rozumieniu pokoleń. Absolwentka psychologii biznesu, swoje pierwsze warsztaty prowadziła jeszcze na studiach. Dziś ma na koncie współprace z setkami menedżerów i zespołów, którzy chcą skuteczniej współpracować z "Zetkami". Sama o sobie mówi, że jest "tłumaczką języków pokoleń" - potrafi przełożyć doświadczenie i perspektywę starszych pracowników na język zrozumiały dla najmłodszych i odwrotnie.



SZYMON KAMIŃSKI

praktyk zarządzania biznesem w finansach, doradztwie oraz przemyśle. Od roku 2024 koncentruje swoją działalność na inwestycjach VC i funkcjach w radach nadzorczych spółek o kapitale prywatnym. Doświadczenie zawodowe zdobywał pełniąc rolę prezesów zarządu w największych polskich bankach - Pekao Leasing, Alior Bank, Santander Leasing, związany był także z grupą Credite Agricole i Det Norske Veritas. Posiada szerokie doświadczenie międzynarodowe, m.in. w latach 2006-2008 zarządzał projektami w Europie, na Dalekim Wschodzie i Ameryce Południowej; w latach 2003-2005 zarządzał biznesem w Hiszpanii i Portugalii jako Country Head, a w latach 1998-2003 również jako Country Head w Polsce. W okresie 1996-1998 był jednym z dyrektorów zarządzających restrukturyzacją post-akwizycyjną w polskiej części szwedzkiej Grupy Trebruk (obecnie Arctic Paper S.A.). Przez kilkanaście lat uprawiał wyczynowo pływanie, a następnie żeglarstwo regatowe.



DAGMARA KONARSKA

Konsultantka biznesowa, zajmuje się przywództwem, efektywnością organizacji i budowaniem skutecznych zespołów. Od 10 lat prowadzi firmę doradczą New Culture Institute. Wcześniej 20 lat zarządzała w korporacji. Liderka z zawodu i zamiłowania. Szkoli i doradza zarówno korporacjom, jak i firmom rodzinnym z sektora MŚP, przeprowadza firmy przez transformacje. Wspiera liderów w doskonaleniu kompetencji przywódczych i zarządczych. Jej zawodowa i duchowa podróż doprowadziły do założenia wspólnie z Ireneuszem Konarskim Chrześcijańskiej Fundacji Przedsiębiorczości APTISSIMI, która ma na celu wspierać przedsiębiorców w rozwoju w duchu wartości chrześcijańskich.




ROBERT PLESKO

Przedsiębiorca z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, marketingu, sprzedaży, mediach i rozwoju osobistym. Akredytowany senior coach i mentor European Mentoring and Coaching Council, a także certyfikowany trener i mówca w Maxwell Leadership Certified Team. Konsultuje, wspiera oraz szkoli liderów i ich zespoły w obszarze komunikacji, współpracy, transformacji i przywództwa. Przez 10 lat jako dyrektor zarządzający odpowiadał za formułowanie i wdrażanie strategii firmy, sukcesywny rentowny wzrost, dobywanie nowego biznesu, prowadzenie dialogu, konsultacji i negocjacji z klientami. Absolwent Studiów Podyplomowych Coachingu i Mentoringu na Uniwersytecie SWPS oraz Kierownictwa Duchowego na UKSW. Fundator i współtwórca projektu mentoringowego Trwały Owoc. 



SŁAWOMIR WOŁYNIEC

Posiada ponad 30 lat doświadczenia w zarządach i radach nadzorczych spółek, w tym notowanych na GPW, oraz jako przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą i inwestycyjną. Pomimo tak wielu obowiązków znajduje czas na aktywne wspieranie inicjatyw społecznych.




HANNA TOMASIEWICZ

Uczy Słowa Bożego i prowadzi służbę Godna Kobieta, aby każda osoba mogła ostać się podczas burzy i powstać z kolan gdy życie będzie próbowało ją powalić. Współautorka programu w TBN Polska "Okno na życie" i podcastu "Kierunkowskazy". Absolwentka MBA na SGH, bizneswoman, która w praktyczny sposób łączy życie zawodowe z Bożym Słowem.




KRZYSZTOF JĘDRZEJEWSKI

 Absolwent SGGW w Warszawie (mgr inż. ogrodnictwa i architektury krajobrazu). Od 1991 r. prowadzi Centrum Ogrodnicze "IGLAK" w Warszawie. Współwłaściciel i Członek Zarządu Floraland Distribution. Zaangażowany społecznie - członek władz kilku fundacji i stowarzyszeń chrześcijańskich, m.in. Fundacji Głos Ewangelii, DeoLink, Czas Wolności, Życie i Misja, ESPA oraz Rady Starszych Społeczności Chrześcijańskiej Północ w Warszawie.





Szczegółowy harmonogram szczytu biznesowego (podamy wkrótce).




W czasach, gdy zmieniające się okoliczności i wyzwania stawiają przed nami coraz więcej pytań o sens i cel naszych działań, The CoreSzczyt Biznesowy to przestrzeń, w której odkryjesz, jak fundamentalne wartości mogą kształtować nie tylko Twój biznes, ale i całe życie. To inwestycja w siebie, swoje relacje i przyszłość.

Dołącz do nas na The Core Szczyt Biznesowy, aby stać się częścią społeczności liderów, którzy wierzą, że wartości są rdzeniem każdego udanego przedsięwzięcia.

Szczegóły dostępne na stronie:

https://szczytbiznesowy.pl/

Zobacz również:

konferencje Budowa marki w biznesie Firma Firma rodzinna Komunikacja w biznesie Przedsiębiorczość Zarządzanie wydarzenia Gdynia