Top Management Protocol Program

24 Marca 2023, 09:00-16:00 (Piątek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Cena biletu obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch. Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat udziału w szkoleniu. Udział w szkoleniu upoważnia do skorzystania z bezpłatnych, telefonicznych konsultacji dotyczących etykiety biznesu, w terminie do 6 tygodni od dnia zakończenia szkolenia. Top Management Protocol Program

Cena biletu obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch. Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat udziału w szkoleniu. Udział w szkoleniu upoważnia do skorzystania z bezpłatnych, telefonicznych konsultacji dotyczących etykiety biznesu, w terminie do 6 tygodni od dnia zakończenia szkolenia.

już niedostępne 2 201,70 zł -

Top Management Protocol Program

"Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce"

Program szkolenia

09:00 - 16:00

Etykieta biznesu - wprowadzenie

  • Polska kultura narodowa - jaką kulturą jesteśmy, jak nas postrzegają inni, co lubimy, a czego nie akceptujemy
  • Budowanie relacji w świcie zróżnicowanym kulturowo i pokoleniowo - wyzwania
  • Różnice kulturowe w podejściu do budowania relacji
  • Kraje propartnerskie i protransakcyjne
  • Kraje ceremonialne i nieceremonialne
  • Główne różnice pomiędzy savoir vivre towarzyskim a biznesowym

Precedencja (pierwszeństwo) w relacjach służbowych - wszystko co powinniśmy wiedzieć o kolejności i hierarchii w relacjach służbowych

  • Zasady podczas powitania i przedstawiania się
  • Skracanie dystansu - do kogo należy ten przywilej
  • Wymiana wizytówek - z uwzględnieniem różnic kulturowych
  • Etykieta, protokół służbowy w codziennych sytuacjach - gdzie znajdują zastosowanie zasady etykiety i protokołu
  • Udział w wydarzeniach specjalnych z perspektywy organizatora i gościa - o co warto zadbać (usadzenie gości, precedencja w samochodzie, witanie gości z mównicy, rola gospodarza i gościa honorowego)

Zasady podczas zapoznawania ze sobą osób 

  • Zapoznawanie ze sobą osób z różnych środowisk: klientów, osób publicznych, znajomych, przełożonego, kolegów z pracy
  • Precedencja podczas zapoznawania ze sobą osób
  • Tytułowanie i zwroty grzecznościowe
  • Small talk

Sztuka bywania - czyli etykieta przy stole i podczas przyjęć. Przyjęcia bufetowe, zasiadane, służbowe spotkania w restauracjach (teoria i praktyka*).

  • Etykieta podczas przyjęć bufetowych
  • Korzystanie z bufetu
  • Kolejność spożywania dań
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Etykieta podczas przyjęć zasiadanych
  • Prawidłowe korzystanie z zastawy
  • Mowa sztućców
  • Serwetka
  • Nietypowe dania
  • Budowanie relacji podczas przyjęć
  • Obowiązki gospodarza / przywileje gości
  • Toasty
  • Akceptacja win
  • Nietypowe dania

* Lunch w formie warsztatowej (zastosowanie zasad w praktyce)

SZKOLENIE POPROWADZI

Dagmara Łuczka- Ekspert Etykiety Biznesu certyfikowany przez Międzynarodową Akademię Etykiety i Protokołu w Londynie. Ukończyła kursy w International Etiquette & Protocol Academy of London, Europejskiej Akademii Dyplomacji, Polskim Instytucie Spraw Międzynarodowych oraz szkołę Trenerów Grupy ODITK. Założycielka Projektowni Wizerunku, doradca w zakresie budowania wizerunku osób i firm, pasjonatka zagadnień związanych z etykietą i różnicami kulturowymi. Gościnny wykładowca studiów podyplomowych, prelegentka w szkołach i na konferencjach, trener. Prowadzi szkolenia i wykłady z zagadnień związanych z protokołem służbowym, savoir vivre i etykietą biznesu. Szkoli sektor biznesu, ale również z dyrektorów szkół, przedszkoli, doradców metodycznych, studentów i uczniów.

Autorka książki "Kultura budowania relacji służbowych - czyli etykieta biznesu w praktyce" wyd. CeDeWu, Warszawa 2020.

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w realizacji działań PR. Pracowała m. in. na stanowiskach rzecznika prasowego, stanowiskach menedżerskich oraz jako niezależny konsultant w obszarze komunikacji i budowania wizerunku. Jako wykładowca akademicki współpracowała m.in. z Uniwersytetem Gdańskim, Uniwersytecie Szczecińskim, Akademią Morską w Gdyni oraz Wyższą Szkołą Finansów i Administracji, gdzie prowadziła przedmioty poświęcone etykiecie biznesu oraz Media Relations (Uniwersytet Szczeciński). 

Zobacz również:

szkolenia wydarzenia Gdynia