User Story Mapping - zdalne szkolenie UX Upgrade

24 Listopada 2022, 09:00-15:30 (Czwartek)

Gdziekolwiek zechcesz, to sesja zdalna :),

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  STANDARD
już niedostępne 984,00 zł -
  STANDARD + 1H KONSULTACJI
już niedostępne 1 353,00 zł -

Jak zaplanować działanie produktu, tak by był on najwygodniejszy dla użytkownika?

W ramach szkolenia:

  • Poznasz sposoby planowania podróży użytkownika w powstającej usłudze lub nowej funkcji
  • Nauczysz się pracy z user story mapping - warsztatową, uniwersalną metodą wypracowywania ścieżki użytkownika
  • Nauczysz się zaawansowanej pracy z mapą, tak by pomagała w decyzjach produktowych, przekonywaniu interesariuszy i planowaniu dalszych prac

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Projektantów UX,
  • Product Ownerów,
  • Product Managerów,
  • Project Managerów,
  • Developerów.
Poruszane zagadnienia: #experiencemapping #businessdesign #leanux #uxstrategy

Szczegółowa agenda:

9:00 - 10:00 Wprowadzenie do projektowania ścieżek 

10:00 - 13:30 User Story Mapping krok po kroku - case study 

14:00 - 15:30 Zaawansowana praca z mapą historyjek użytkownika


Po szkoleniu:

  • Potrafisz przejść od ogólnej wizji produktu do zaplanowanej ścieżki użytkownika i zakresu
  • Twój zespół posiada klarowny, żyjący model produktu do rozwijania w dalszych fazach projektu
  • Projektowanie i wdrożenie projektu przebiega efektywniej i w zgodzie z głosem użytkownika

Trener:



Wojciech Chojnacki - Symetria

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. 13 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.


Co mówi trener na temat szkolenia?

Przechodząc od ogólnej wizji produktu do jego projektowania i wdrożenia, łatwo poczuć się zagubionym. Staramy się nadać logiczny porządek i zapanować nad chaosem, ale popadamy w problemy komunikacyjne i gubimy potrzeby użytkowników. Nasza adaptacja metody user story mapping przez wiele lat była ulepszana tak, by pomagać zespołom uzyskiwać wspólne rozumienie produktu, a jednocześnie stanowić świetną podstawę do jego budowania w duchu optymalnego UX.


Wybrane projekty trenera:

Santander Bank Polska - Program szkoleń e-learningowych: metody UX w projektach

PWN - Warsztaty wspierające proces cyfrowej transformacji Grupy PWN

Orange Polska - Sesje Certyfikatu UX-PM Level 1-3

ING Bank Śląski - UX awareness sessions dla kadry dyrektorskiej

Philip Morris International - Projekt aplikacji poprawiającej employee experience

PZU - Warsztaty koncepcyjne w projektowaniu głównego serwisu marki

Zobacz również:

szkolenia