Czy przez LinkedIn da się sprzedawać usługi prawne? - panel dyskusyjny w Klubie inteligencji Biznesu
15 Marca 2021, 19:30-21:00 (Poniedziałek)
Online,
Czy przez LinkedIn da się sprzedawać usługi prawne?
Rozumiemy, że prawnik to nie tylko ekspert, ale również przedsiębiorca nastawiony na zysk.
Zapraszamy na spotkanie online poświęcone dyskusji o tym, jak prawnik ma rozwijać biznesowe relacje w strefie wirtualnej, aby doprowadzić do sprzedaży usług w realu. Elżbieta Czaczyńska wraz z Tomaszem Wojtysiem opowiedzą o efektywnym budowaniu marki personalnej prawnika oraz brandingu kancelarii prawnej.
Zapraszamy na panel, z którego dowiesz się m.in.:
▪️ Jak LinkedIn staje się Twoim terytorium sprzedaży.
▪️ Dlaczego prawnicy nie działają na LinkedIn.
▪️ Obalimy paradygmat, że dobra usługa sprzeda się sama.
Rozłożymy na czynniki pierwsze konto prawnika na LinkedIn:
- W czym właściwie jest mu pomocne?
- Jak stworzyć interesujący profil?
- Jak nawiązywać w tej przestrzeni relacje z potencjalnymi klientami?
- Jaką aktywność prowadzić na LinkedIn?
- Jak monetyzować relacje?
Podpowiemy, kiedy działać samodzielnie, a kiedy (i co) zlecić agencji.
I choć spotkanie jest dedykowane prawnikom, to każda branża wyniesie wartościowe wskazówki.
Elżbieta Czaczyńska - prowadzi markę Legal Marketing dedykowaną marketingowi usług prawnych. Adaptuje najnowsze trendy rynkowe, z jednoczesnym poszanowaniem obostrzeń obowiązujących tę branżę. Buduje strategie kreujące nowe możliwości biznesowe oraz wzmacniające świadomość i wizerunek marki personalnej, oraz firmowej. Stawia nacisk na onlinemarketing i digitalnetworking - gdzie praca w przestrzeni wirtualnej ma przynosić realne zyski. Wraz z zespołem m.in. buduje strony www i dba o SEO, prowadzi eksperckie blogi, dostarcza content do social mediów i organizuje biznesowe sesje fotograficzne oraz eventy online.
Tomasz Wojtyś - Od 6 lat związany z wydawnictwem Wolters Kluwer, twórca Akademii Pana Lexa. Entuzjasta social sellingu, niepoprawny sandlerysta. Firmom i kancelariom prawnym zapewnia dostęp do publikacji elektronicznych (komentarzy, monografii, czasopism), oprogramowania i informacji gospodarczej, dostarczając im między innymi popularny system informacji prawnej LEX. Tworząc markę personalną pod hashtagiem #AkademiaPanaLexa popularyzuje ideę H2H (Human to Human) - dzielenia się własnym potencjałem, by wspierać rozwój drugiego człowieka w sferze osobistej, oraz biznesowej.
Potwierdzenie zapisu oraz link do wejścia na panel zostaną automatycznie wysłane na adres mailowy wskazany przy rejestracji. Link będzie ponownie przesłany mailowo na 20 minut przed wydarzeniem.
Do zobaczenia w poniedziałek 15 marca o 19:30.