Projektowanie UX Chatbotów

30 czerwca 2020, 09:30-13:30 (wtorek)

Gdziekolwiek zechcesz :) To sesja zdalna,

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
7 czerwca 2020 490,77 zł
  STANDARD
Jeszcze niedostępne
od 8 czerwca 2020 (poniedziałek)
552,27 zł -
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 22 czerwca 2020 (poniedziałek)
613,77 zł -

Jak projektować przyjazne użytkownikom interfejsy konwersacyjne.

W ramach szkolenia:

  • Dowiesz się jakie są rodzaje chatbotów i jakie możliwości dają najważniejsze platformy.
  • Poznasz sposoby projektowania botów i tworzenia skryptów konwersacji.
  • Przekonasz się, jakie są najczęstsze problemy użytkowników podczas rozmowy z botem i w jaki sposób można im zapobiec.
Na szkolenie szczególnie zapraszamy:
  • projektantów UX, 
  • projektantów UI, 
  • Project Managerów, 
  • Product Ownerów, 
  • Marketing Managerów,
  • i wszystkich którzy chcą poznać podstawy projektowania interfejsów konwersacyjnych.

Poruszane zagadnienia: #chatbot #CUI #NLP #bot_personality #testing_chatbots #conversation_script

Szczegółowa agenda:

9:30 - 10:15 Wprowadzenie
  • Czym są boty, rodzaje botów, najważniejsze platformy chatbotów, zastosowania botów.
  • Jak wybrać odpowiedniego bota i odpowiednią platformę? Przegląd najciekawszych realizacji.
10:15 - 10:45 Anatomia bota
  • Z czego składa się chatbot, rodzaje interakcji, osobowość bota. 

10:45 - 11:30 Dobre praktyki 

  • Jakie są główne problemy użytkowników podczas korzystania z chatbota i jak im zaradzić?
  • Dobre praktyki bazujące na badaniach ilościowych i jakościowych z użytkownikami.

11:30 - 11:45 Przerwa

11:45 - 13:00 Proces projektowania

  • Zarys procesu projektowania, przygotowanie skryptu rozmowy, szkicowanie przepływów. Ćwiczenie praktyczne.

13:00 - 13:30 Testowanie

  • W jaki sposób przeprowadzać badania z użytkownikami? Ćwiczenie praktyczne.

Po szkoleniu:

  • Znasz dobre praktyki i zasady projektowania interfejsów konwersacyjnych.
  • Umiesz testować prototyp bota.
  • Posiadasz podstawowe umiejętności, które pozwolą Tobie wprowadzić projekt chatbota w swojej firmie.

Trener:

Anna Schneider - Symetria

Anna na co dzień bada i projektuje interfejsy w duchu metodyki User Centered Design dla największych polskich i międzynarodowych marek. Zainteresowana szczególnie zagadnieniami związanymi z procesami poznawczymi i komunikacją człowiek-komputer.

Jej konik to biometryczne metody weryfikacji oraz nowoczesne formy komunikacji i obsługi klientów.





Co mówi trener na temat szkolenia?

Rosnąca popularność czatbotów nasuwa pytanie - jak najlepiej wykorzystać ich potencjał? Aby chatboty były akceptowalne wśród ludzi, należy pamiętać o projektowaniu zorientowanym na użytkownika i o badaniach. Sukces chatbota to nie tylko jego użyteczność, ale także pozytywne emocje, które wzbudza. Na szkoleniu pokażemy najlepsze praktyki z rynku, a także podzielimy się naszym doświadczeniem z badań chatbotów.


Wybrane projekty trenera:

Santander Bank Polska - badanie chatbota z użytkownikami 

CANAL+ - projektowanie serwisu 

OLX Group - cykliczne badania użyteczności serwisów Otodom i Otomoto 

Netia S.A. - projektowanie serwisu, strategia treści 

KRUK S.A. - badania użyteczności e-KRUK na rynku włoskim 

Vitalia.pl - projektowanie serwisu

Zobacz również:

szkolenia