Kurs User Experience (UX) - KRAKÓW

1 Lutego 2020, 09:00 (Sobota) - 9 Lutego 2020, 15:00 (Niedziela)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie - 1 os. (ostatnie miejsca)
już niedostępne 1 390,00 zł -



Wejdź w fascynujący świat UX i poczuj, ile radości i satysfakcji może dawać na co dzień ciekawa i inspirująca praca! Rozwiń swoje umiejętności analityczne i projektowe. Naucz się tworzenia nowych produktów tak, aby były one przyjazne oraz wartościowe dla użytkowników.

Zapisz się na nasz kurs jeśli myślisz o przyszłej pracy jako UX Designer lub jeśli jesteś:

  • chcącym rozwijać swoje umiejętności zawodowe Project Managerem lub kierownikiem produktu;
  • nastawionym na sukces właścicielem biznesu internetowego, który chce z powodzeniem rozwijać własną firmę; 
  • osobą pracującą nad rozwojem produktów interaktywnych - deweloperem lub testerem.

Po zakończeniu zajęć otrzymasz certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Kurs trwa 4 dni (formuła weekendowa) i obejmuje 8 modułów, dzięki którym zdobędziesz nowe, przydatne na co dzień umiejętności.

Nie przegap okazji, gdyż uczymy w małych grupach - efektywnie i w twórczej atmosferze, przez co ilość miejsc jest ograniczona!



CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS KURSU:



PROGRAM

4 DNI | 8 MODUŁÓW

Uczymy w oparciu o podejście UCD (User Centered Design), czyli projektowanie zorientowane na użytkownika i jego doświadczenia, przy użyciu metodologii Design Thinking (myślenie projektowe). Zdobywaną wiedzę stosować będziesz w tworzonych przez siebie podczas warsztatów projektach aplikacji mobilnych i stron internetowych.


Moduł I - Wprowadzenie do User Experience

#cotoUX #designthinking #intro

W module tym skupisz się na:

▪ zrozumieniu, czym jest proces projektowy oraz jego ogólne założenia

▪ zapoznaniu się z podstawowymi pojęciami związanymi z UX Design


Moduł II - Proces projektowy i zbieranie wymagań biznesowych

#analizabiznesowa #wywiady #wymaganizabiznesowe

Zapoznasz się z zagadnieniami i narzędziami związanymi z analizą biznesową. Dowiesz się m.in.:

• kim jest i o co należy pytać szeroko rozumiany "biznes"

• poznasz techniki prowadzenia wywiadu z klientami

• dowiesz się, co to jest Business Model Canvas

• a także jak W PRAKTYCE założenia biznesowe wpływają na finalny kształt produktu


Moduł III - Proces projektowy: Badania Użytkowników

#research #doublediamond #wartorozmawiać

Pod koniec tego modułu zrozumiesz znaczenie badań jako kluczowego składnika leżącego u podstaw projektowania. Dowiesz się m.in. co to są:

▪ grupy fokusowe

▪ card sorting

▪ analizy eksperckie

▪ eyetracking

▪ badania laboratoryjne

▪ testy AB

▪ clicktracking

▪ zdalne badania z użytkownikami


Moduł IV - Zasady dobrego projektowania

#wzorceprojektowe #flow #architekturainformacji

Nauczysz się, jak w praktyce projektować spójne oprogramowanie - oparte na przejrzystej strukturze i nawigacji:

▪ zrozumiesz znaczenie architektury informacji i dowiesz się, jak ją zdefiniować;

▪ poznasz TOP 5 błędów nawigacyjnych na stronie, których musisz definitywnie unikać


Moduł V - Prototypowanie i testowanie

#papieroweprototypy #indywidualnezadanie #narzędziadoprototypowania

Dowiesz się, jak projektować efektywne interfejsy i interakcje:

▪ czy papierowe prototypy to tylko szkice, czy może materiały do badań? 

▪ jak w praktyce wyglądają testy użyteczności (usability tests) i dlaczego jest to obecnie najpopularniejsza metoda badawcza?

▪ w jaki sposób sprawdzić, jak rzeczywiście korzysta z systemu użytkownik z grupy docelowej?


Moduł VI - Projektowanie makiet 1: Wprowadzenie do Axure RP

#axure #mobilefirst #wireframy

W module tym poznasz Axure RP - jeden z najpopularniejszych programów do prototypowania i dowiesz się jak tworzyć efektywne "wireframy". Co to jest:

▪ mobile-first design

▪ brainstorming

▪ szkicowanie makiet

▪ tworzenie klikalnych prototypów

▪ animacja w aplikacjach internetowych


Moduł VII - Projektowanie makiet 2 - Figma

#figma #projekty #colepsze

Figma to program, który stał się rewelacyjną alternatywą dla Sketcha czy Axure. Tym lepszą, że bezpłatną i naprawdę na tyle intuicyjną, że dla specjalisty z zakresu UX, UI czy nawet dla początkującego grafika bardzo łatwą w opanowaniu.

Nauczysz się jak efektywnie korzystać z tego programu.


Moduł VIII - Warsztaty Design Thinking 

#designthinking #warsztaty #rozwijajsie

W module tym wykorzystasz całą zdobytą wiedzą podczas praktycznych warsztatów, w ramach których zaprojektujesz swoją własną aplikację. Design thinking, czyli myślenie projektowe, to termin, który w ostatnich czasach szturmem podbił świat biznesu. Jest to bardzo prosta metoda stymulująca twórcze rozwiązywanie problemów i pozwalająca tworzyć zaskakujące idee, o których nawet nie pomyślelibyśmy w innych okolicznościach.

Przejdź samemu przez cały proces projektowy i dokładnie przeanalizuj jego etapy na konkretnych przykładach.



O NAS

Zdajemy sobie sprawę, iż wiedza zdobyta podczas naszego szkolenia jest warta o wiele więcej niż jego cena. Jednak jako grupa profesjonalistów i pasjonatów User Experience chcemy pomóc Ci odnaleźć ścieżkę do satysfakcjonującej kariery. Nasz kurs stworzony jest przez doświadczonych specjalistów, co daje Ci pewność, że wyniesiesz z niego maksimum korzyści i rozwiniesz z powodzeniem własne umiejętności.

Jeśli z jakiegoś powodu poczułeś, iż tematyka UX jest dla Ciebie i stwierdzasz, że chciałbyś rozwijać swoje umiejętności - nie czekaj i zapisz się na nasz kurs, gdyż liczba miejsc jest ograniczona.





PROWADZĄCY NAJBLIŻSZĄ EDYCJĘ (Kraków)


Marta - Senior UX Designer

W branżę IT weszła zaczynając karierę jako front-end developer, ale szybko zrozumiała, że zdecydowanie bardziej widzi się w budowaniu funkcjonalności bazując na kontakcie z użytkownikami końcowymi. Projektowaniem User Experience zajmuje się od 2015 roku łącząc szeroko pojęte IT z wiedzą wyniesioną ze studiów psychologicznych.

W swoim portfolio ma współpracę z agencjami IS oraz Efigence, gdzie była zaangażowana w powstawanie aplikacji dla mBanku. Pracowała także dla UEFA. Regularnie współpracuje z mniejszymi i większymi firmami wykonując audyty użyteczności, prowadząc badania i rysując makiety aplikacji. 

Specjalizuje się w projektowaniu dostępności. Obecnie dzieli swój czas na współpracę z firmą Roche oraz budowanie zespołu UX w firmie Britenet. 💪💪



MASZ PYTANIA?


napisz do nas na fb: facebook/academyux / maila: [email protected]

więcej info znajdziesz również na www: www.ux-academy.pl



Zobacz również:

szkolenia wydarzenia 31-146 Kraków