Value proposition design

24 Września 2020, 09:00-13:00 (Czwartek)

Gdziekolwiek zechcesz, to sesja zdalna :),

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  EARLY BIRD
już niedostępne 490,77 zł -
  STANDARD
31 Sierpnia 2020, 23:59 552,27 zł
  LAST MINUTE
Jeszcze niedostępne
od 1 Września 2020 (Wtorek)
613,77 zł -

Jak wraz z zespołem wymyślić funkcję lub produkt, który będzie dopasowany do rynku?

W ramach szkolenia:

  • Zrozumiesz kiedy i jak wykorzystać Value proposition canvas w połączeniu z narzędziami UX/Service design
  • Przećwiczysz jak przejść od wiedzy o użytkowniku do konkretnej nowej wizji funkcji/produktu
  • Nauczysz się tak przeprowadzić warsztat (na żywo lub online), by efektem był widoczny postęp

Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

  • Projektantów UX,
  • Product Ownerów,
  • Product Managerów,
  • Project Managerów.
Poruszane zagadnienia: #valueproposition #businessdesign #leanstartup #uxstrategy #ideation

Szczegółowa agenda:


9:00 - 10:00 Dlaczego propozycja? Dlaczego wartość? Projektowanie wartości a design thinking i service design.
10:00 - 12:00 Praca praktyczna w grupach (case study usługi B2C / B2B), wskazówki co do facylitacji. Value Proposition Canvas i metody wspomagające.
12:00 -13:00 Stosowanie narzędzia w realnych projektach, adaptacja do potrzeb i wyzwań.


Po szkoleniu:

  • Twój zespół i interesariusze umieją szybciej wypracowywać spójną koncepcję nowej funkcji
  • Wypracowujesz koncepty, w których wartość biznesowa odpowiada potrzebom użytkownika
  • Zastępujesz nieprecyzyjne dyskusje klarowną pracą warsztatową

Trener:



Wojciech Chojnacki - Symetria

Współzarządza Symetria UX, najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce. 13 lat doświadczenia w obszarze badań, projektowania i strategii UX dla polskich i międzynarodowych klientów. Współtwórca i trener certyfikatu UX-PM.


Co mówi trener na temat szkolenia?

Jedno z żelaznych praw biznesu mówi, że więcej błędów tkwi w tym jaki problem rozwiązujemy niż jak go rozwiązujemy. Propozycja wartości to szalenie przydatne narzędzie, które przy właściwym zastosowaniu pomaga naszemu zespołowy odkryć i zdefiniować zanim ruszymy z projektowaniem i produkcją. Na szkoleniu podzielimy się wieloletnim doświadczeniem w pracy z value proposition canvas na potrzebę rozwoju funkcji produktu oraz tworzenia zupełnie nowych produktów.


Wybrane projekty trenera:

Santander Bank Polska - Program szkoleń e-learningowych: metody UX w projektach

PWN - Warsztaty wspierające proces cyfrowej transformacji Grupy PWN

Orange Polska - Sesje Certyfikatu UX-PM Level 1-3

ING Bank Śląski - UX awareness sessions dla kadry dyrektorskiej

Philip Morris International - Projekt aplikacji poprawiającej employee experience

PZU - Warsztaty koncepcyjne w projektowaniu głównego serwisu marki

Zobacz również:

szkolenia