Dla kogo?
Warsztat jest formą docenienia i podziękowania uczestnikom konkursu filmowego oraz osobom zaangażowanym od strony organizatorów i partnerów Fundacji CSR Res Severa oraz EI-SPOCO w kolejne edycje Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych "17 Celów" za ich aktywny udział.
Zajęcia przeznaczone są przede wszystkim dla liderów, przedsiębiorców, osób zarządzających zespołami lub/i projektami np. odpowiedzialnością społeczną w firmie/CSRem.
Podnieś skuteczność, wydajność i komfort pracy.
? Nie wiesz jak skutecznie dostosować swój biznes / projekt / zespół do wyzwań obecnej sytuacji?
? Nie masz czasu na teorie - potrzebujesz prostych i sprawdzonych praktyk, które wdrożysz od razu ?
? Utknąłeś, wciąż odkładasz na później lub nie wiesz jak zabrać się za rzeczy ważne zanim staną się pilnym pożarem do zgaszenia?
? Masz dość niepewności, ciągłych obaw i lęku o przyszłość, które dezorganizują Ci pracę?
Jeśli TAK, to zapraszamy…
Podczas naszego warsztatu online doświadczysz w działaniu, na swoim własnym projekcie praktyczne soczewki SPOCO®, nawyki liderów i narzędzia, dzięki którym:
- przećwiczysz nawyki komunikacji budującej relacje (łagodząc rozczarowania, budując motywację w zespole i w środowisku biznesowym m.in jak radzić sobie z narzekaniem i konfliktami)
- doświadczysz nawyki efektywnej pracy (m.in jak działać zwinniej w gąszczu priorytetów organizując pracę własną i zespołu na ścieżce wprowadzania zmiany lub innowacji)
- sprawnie ocenisz gdzie jesteś w swojej zmianie, poznając mocne strony swojego biznesu / projektu / zespołu, jak i obszary do zmiany
- określisz kolejne kroki potrzebne, by ustawić swoją zmianę na sukces, byś mógł optymalnie zarządzać swoim projektem lub zespołem
- spakujesz swój smart-workingowy narzędziownik do organizacji pracy własnej i zespołu, który wraz ze zdobytą wiedzą i doświadczeniami zabierzesz ze sobą, by wdrożyć od razu w pracy i w życiu.
Szkolenie w całości opieramy o metodykę przywództwa systemowego SPOCO® z korzeniami w Wielkiej Brytanii. Zapewnia ona mądre gospodarowanie zasobami i przewodzenie energią w organizacji: w procesie i relacjach na rzecz wspólnego celu.
Gwarantujemy, że podczas kursu poznasz praktyczne:
- 5 Soczewek (5 fundamentalnych zestawów pytań myślenia strategicznego na co dzień).
- 6 Nawyków (6 nawyków organizacji pracy i komunikacji niezbędnych w roli lidera).
- 3 Narzędzia (3 formularze ułatwiające pracę własną i z zespołem).
do zastosowania od razu w miejscu pracy.
Czym jest SPOCO®?
Metodyka SPOCO®, za podstawę Sukcesu każdej ważnej zmiany uznaje zrównoważoną inwestycję w Ludzi, Organizację, Społeczność i Ofertę.
Success is the outcome of investing in People, Organization, Community and Offer.
W metodzie zostały zintegrowane dobre praktyki: prowadzenia działalności gospodarczej, zrównoważona karta wyników Kaplana, zwinne metody zarządzania projektami, elementy ekonomii behawioralnej, myślenia systemowego i gospodarki opartej o zasoby.
Rozwijamy metodykę w kierunku standardu jak w oparciu o potrzeby człowieka wzmacniać odporność i bezpieczeństwo funkcjonowania organizacji i ekosystemów społeczno-gospodarczych.
SPOCO® to sposób i zestaw narzędzi do zarządzania organizacjami, wpisujący się zarówno w trend makroekonomii (resource-based economy), jak i mikroekonomii.
SPOCO® nawiązuje do "turkusowych organizacji", które dzięki swoim zasadom zarządzania ludźmi i projektami radzą sobie biznesowo znacznie lepiej niż firmy zarządzane tradycyjnie.
SPOCO® to bardziej zrównoważony i odpowiedzialny sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Bazuje na dobrych praktykach biznesowych w zarządzaniu strategicznym (Balanced Scorecard), zwinnym prowadzeniu projektów (Agile) i ekonomii behawioralnej.
80% warsztatu to praktyka - w czasie warsztatu pracujesz interaktywnie z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Prosimy o przygotowanie tematu/projektu na którym będziesz pracował/a podczas warsztatu.
Kiedy:20.09.2021 g. 17.00-21.00 Planujemy 2 przerwy.
Platforma: Zoom (link do platformy załączony do biletu) -potrzebny do uczestnictwa jest komputer z łączem pozwalającym na odbiór telekonferencji.
Aby móc w pełni uczestniczyć w warsztacie prosimy o gotowość do włączenia mikrofonu i kamery.
Bilet na warsztat: bezpłatny, konieczny zapis przez serwis www.evenea.pl
Ilość miejsc ograniczona: 14 osób na sesję. Organizator ma prawo odwołać wydarzenie, jeśli zgłosi się mniej niż 6 uczestników na daną sesję.
Prowadzący spotkania:
Patrycja Matusik (trener biznesu, coach, facylitator, trener przywództwa systemowego SPOCO, Reiss Motivation Profile Master, life coach w "Żyj na pełen etat") Jako wyznawca zasady - zrób to, co możesz, z tym co masz - korzystam z doświadczeń mojej kilkunastoletniej historii pracy, jako m.in. psycholog, trener, coach czy manager w korporacjach międzynarodowych, ale także z praktyki metodyk Lean Management, Centrum Oceny i Rozwoju czy zarządzania projektami.
Współpracuję z polskimi i zagranicznymi firmami szkoleniowymi prowadząc szkolenia i coachingi w języku polskim i angielskim, m.in. w zakresie efektywnej komunikacji, zarządzania sobą w czasie, umiejętności managerskich, trenerskich oraz motywacji. Jako trener przywództwa systemowego SPOCO wspieram ludzi przedsiębiorczych w zrównoważonym rozwoju ich biznesów (przedsiębiorcy), zespołów (people managers) czy projektów (kierownicy projektu).
Więcej informacji / More details in English available: https://www.linkedin.com/in/patrycja-matusik-5a7b47b6/
Aldona Kłobska
Certyfikowany coach (Erickson Professional coach) trener i konsultant, trener i superwizor przywództwa systemowego SPOCO®, HR biznes partner.
Wspiera organizacje, rozwija kulturę przywództwa oraz coachingową.
Pracowałam jako mentor i coach w Akademii Przywództwa Jacka Santorskiego.
Współorganizuje Festiwal filmów odpowiedzialnych 17 celów www.17celow.pl i współprowadzę Fundację CSR Res severa www.ressevera.pl
Współtworzę Pracownię Rozwoju osobistego Proarche. www.proarche.pl
Prowadzi firmę szkoleniową:
tel. 600 305 172
Serdecznie zapraszamy!