To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe - early bird do 5.05
już niedostępne 123,00 zł -
  Rejestracja na spotkanie biznesowe
już niedostępne 184,50 zł -

Budowanie relacji biznesowych
czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym

Spotkanie dofinansowane ze środków Fundacji Agencji Rozwoju Przemysłu.



Temat spotkania: Odbudowa Ukrainy - szanse dla polskiego biznesu.

Cele spotkania:

  • dyskusja na temat szans dla polskiego biznesu w kontekście odbudowy Ukrainy
  • prezentacja oferty PAIH i ARP dla przedsiębiorców
  • spotkanie osobiste w gronie właścicieli i osób zarządzających biznesami
  • integracja środowiska i wymiana kontaktów biznesowych
  • wzajemne wsparcie poprzez poznanie aktualnych potrzeb biznesowych

Korzyści ze spotkania:

  • poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  • możliwość pozyskania nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  • pozyskanie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  • możliwość pozyskania nowych zamówień, zleceń i kontraktów
  • możliwość transferu wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami 

Wydarzenie odbędzie się w czwartek 11.05.2023 o 9.00 w Hotelu Mercure Warszawa Grand**** 


Temat spotkania: Odbudowa Ukrainy - szanse dla polskiego biznesu.


Prelegenci:

Minister Marcin Ociepa

Marcin Ociepa
Wiceminister Obrony Narodowej 


Wiceminister Obrony Narodowej i Poseł na Sejm RP. W latach 2018-2019 wiceminister przedsiębiorczości i technologii. Wcześniej m.in. przewodniczący Rady Miasta Opola, Radny Sejmiku Województwa Opolskiego,
wykładowca Uniwersytetu Opolskiego.



Paweł KurtaszPaweł Kurtasz
Prezes Zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu

Paweł Kurtasz to manager z wieloletnim doświadczeniem i doktor nauk technicznych. Ukończył Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej. Absolwent studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA), ukończonych z wyróżnieniem. Przed dołączeniem do PAIH pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Były prezes INVEST-PARK DEVELOPMENT - spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej Wałbrzyskiej SSE. Współzałożyciel oraz były prezes spółki zajmującej się systemami bezpieczeństwa w ruchu lotniczym i drogowym. Prywatnie pasjonat lotnictwa, szybownictwa i trekkingu.





Łukasz Gałczyński

Łukasz Gałczyński
Wiceprezes Zarządu Agencji Rozwoju Przemysłu SA

Łukasz Gałczyński jest absolwentem Wydziału Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył także studia Executive MBA. Doświadczenie zdobywał pracując w administracji państwowej oraz zasiadając w Radach Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa.

Pełnił funkcję doradcy ministra w Ministerstwie Zdrowia oraz eksperta odpowiedzialnego za przetwarzanie i analizę informacji. Od 2018 roku pracował w Ministerstwie Rozwoju i Technologii, gdzie jako wicedyrektor Departamentu Rozwoju Inwestycji odpowiadał za kształtowanie polityki związanej ze Specjalnymi Strefami Ekonomicznymi oraz systemem instytucji rozwoju, w tym za opracowanie i przyjęcie nowych rozwiązań legislacyjnych, m.in. rozporządzenia strefowego i nowelizacji ustawy o wspieraniu nowych inwestycji. Kierując Departamentem Rozwoju Inwestycji przyczynił się do przyjęcia założeń w zakresie wprowadzenia Tarczy PFR. Zajmując się ubezpieczeniami eksportowymi i rynkiem ubezpieczeń kupieckich nabył także doświadczenie w obszarze finansów i ubezpieczeń.

Od lutego do kwietnia 2022 r. zasiadał w Radzie Nadzorczej Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., 8 kwietnia 2022 r. został delegowany do czasowego wykonywania czynności Wiceprezesa Zarządu a od 28 czerwca 2022 r. jest Wiceprezesem Zarządu ARP S.A.


Program spotkania

 9.00 - Rozmowy kuluarowe, networking, śniadanie.
 9.30 - Wystąpienia prelegentów.
10.30 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
11.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking.

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę. Opłata jest przeznaczona na koszty gastronomiczne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 200 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 300.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 40 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły spotkania:

- Kiedy: 11 maja, czwartek godz. 9.00

- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Warszawa