To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe

dostępnych: 0

Wyprzedane 249,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy

dostępnych: 0

Wyprzedane 200,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie biznesowe - last minute

dostępnych: 1

już niedostępne 299,00 zł -

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.

W trakcie spotkania poznasz 40 nowych przedsiębiorców z różnych branż!

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą o tym, w jaki sposób rozwijać firmę rodzinną w branży transportowej, oraz jak wykorzystać magazyn jako element przewagi konkurencyjnej w firmie. 

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Temat pierwszej prelekcji:

Zarządzanie polską spółką budowlaną będącą częścią międzynarodowego koncernu.

Prelegent: Piotr Kledzik.

Prezes Zarządu PORR S.A., Przewodniczący Rady Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa.

Piotr Kledzik pochodzi z Gdańska, gdzie ukończył studia na Wydziale Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej. Karierę zawodową rozpoczynał w Hydrobudowie 6 SA, będąc kolejno inżynierem stażystą, majstrem, kierownikiem robót, kierownikiem budowy, kierownikiem grupy budów. W 2005 powrócił do rodzinnego miasta i podjął pracę w Hydrobudowie Gdańsk SA jako dyrektor oddziału budownictwa przemysłowego.

Następnie kierował oddziałem budownictwa hydrotechnicznego w Hydrobudowie Gdańsk, awansował na stanowisko dyrektora technicznego i członka zarządu. W 2007 powierzono mu zadanie skonsolidowania polskich spółek budowlanych koncernu Bilfinger w ramach nowo tworzonej firmy Bilfinger Berger Budownictwo SA, której został Prezesem Zarządu. Spółka w wyniku zmian właścicielskich od 2015 roku jest członkiem międzynarodowej Grupy PORR. Zapalony miłośnik łowiectwa, lubi długie spacery z psami.


Dzięki prelekcji dowiesz się: 
  • jakie doświadczenia płyną z zarządzania polską spółką budowlaną będącą częścią międzynarodowego koncernu;
  • jak utrzymać balans między globalnymi wymaganiami a lokalnymi realiami dla skutecznego prowadzenia biznesu;
  • transfer wiedzy, know - how i doświadczenia jako elementy przewagi konkurencyjnej;
  • o sposobie adaptacji technologii i innowacji (BIM, LEAN etc.) na lokalnym rynku;
  • o budowie etosu budowniczego jako sposóbu na mierzenie się z wyzwaniem niedostatecznej podaży wykwalifikowanej kadry.

Temat drugiej prelekcji:

Dlaczego Ty i Twoja firma powinniście zainteresować się tematem ESG?

Prelegent: Seweryn Szwarocki.

Zalożyciel ESG+ Consulting, menadżer z doświadczeniem w renomowanych firmach consultingowych.

Ekonomista, absolwent SGH w Warszawie oraz menadżer z doświadczeniem w renomowanych firmach consultingowych (Ernst&Young, Sollers Consulting, IGT). Posiada doświadczenie w zarządzaniu (wiceprezes Welcome Airport Services Sp. z o.o., wiceprezes IRGiT SA) oraz nadzorze korporacyjnym nad dużymi podmiotami prawa handlowego (Członek Rad Nadzorczych Totalizatora Sportowego Sp z o.o., CPK Sp.z o.o, Welcome Airport Services Sp. z o.o. i IRGiT S.A.). Specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii biznesowych oraz strategii zrównoważonego rozwoju. Przez ostatnie lata kierował pionem strategii i zrównoważonego rozwoju w Lubelskim Węglu Bogdanka SA. Strategia transformacji Grupy LWB, którą opracował została nagrodzona "Orłem Wprost" za najlepszą strategię roku i Nagrodą Kongresu DISE Energy za najlepszą strategię transformacji energetycznej. Był pełnomocnikiem Zarządu w Lubelskim Klastrze Gospodarki Obiegu Zamkniętego, Lubelskim Klastrze Wodorowym oraz Łęczyńskim Klastrze Energii.


W ramach prelekcji zostaną poruszone m.in. takie wątki jak: 
  • Przegląd regulacji ESG które wchodzą lub weszły ostatnio i które znacząco wpłyną na przedsiębiorstwa.
  • Dyrektywa CSRD - rewolucja w zakresie raportowania - obowiązki z niej wynikające.
  • Dlaczego MŚP nie mogą spać spokojnie - czyli obowiązki dla podmiotów będących w łańcuchach wartości dużych firm. 
  • Wdrożenie ESG w firmie - dlaczego to nie będzie tak proste jak RODO i dlaczego warto zabrać się za to już dziś.


Program wieczoru:

18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking. 

18.45 - Wystąpienie pierwszego prelegenta - Piotra Kledzika. 

19.30 - Wystąpienie drugiego prelegenta - Seweryna Szwarockiego.

20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.

21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking.

Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.

Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 17 czerwca, poniedziałek godz. 18.30

- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Zobacz również:

konferencje wydarzenia Warszawa