Warsztaty menedżerskie dla muzyków - Podstawy marketingu i PR
21 Lutego 2021, 18:00 (Niedziela) - 28 Lutego 2021, 21:00 (Niedziela)
ZOOM online,
Warsztaty dla muzyków - Podstawy marketingu i PR
✅ Kurs online: Z cyklu spotkań menedżerskich.
Fundacja The Polish Modern Music Institute zaprasza wszystkich związanych z branżą muzyczną na dwu-spotkaniowy kurs ONLINE z zakresu zajęć Event Management.
✅ Celem tego kursu jest wyposażenie uczestników w praktyczne informacje z podstaw marketingu i PR-u w branży muzycznej na tematy:
21.02 - Kurs Event Management, temat: MEDIA Relations 3 EEE
▪ Certyfikowane warsztaty menedżerskie dla muzyków ▪ Temat: Media Relations "Eee...? 🤨 Czyli e-kont@kty, e-PR, e-s@voir-vivre 📧".
Eee... Ale jak to - kolejna edycja warsztatów, kiedy nie można wychodzić z domu?! 🤔 Tak! 😁 Będą to bowiem warsztaty on-line! Bo jak inaczej mówić o e-relacjach z mediami, jeśli nie w formie e-warsztatów? 😉
28.02 - Warsztaty menedżerskie dla muzyków:Jak sprzedawać (promować), by sprzedać?
▪ Certyfikowane warsztaty menedżerskie dla muzyków ▪ Temat: "Eee...? 🤨 Czyli e-kont@kty, e-PR, e-s@voir-vivre 📧 VOL. 2. SPRZEDAŻ". Kurs online.
Jeżeli na poważnie myślisz o karierze w branży muzycznej i pragniesz dostępu do ogromu wiedzy na temat mechanizmów działania rynku muzycznego to biorąc udział w naszych szkoleniach menedżerskich masz ku temu prawdziwą okazję.
21.02 - MEDIA Relations 3EEE. Podczas warsztatów poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
📣 Jaki powinien być manager w e-komunikacji?
📣 Czym tak właściwie jest e-PR?
📣 Skąd pozyskać kontakty do mediów?
📣 Na czym polega "serwisowanie singli"? Co przygotować, by efektywnie promować muzykę? Czy wysyłać wave'y mailem? Co zrobić, jeśli utwór jeszcze nie jest zgłoszony do ZAiKS-u (lub jeśli już jest)?
📣 Jak pisać, żeby nas czytano?
📣 Na co zwrócić uwagę, konstruując informację prasową?
📣 Jak dotrzeć do mediów? Czy lepiej dzwonić, czy pisać?
📣 Co wspólnego z promocją muzyki mają funkcje mediów?
📣 Jak sprawdzić skuteczność pracy managera w zakresie promocji muzyki w mediach?
28.02 - Jak sprzedawać (promować), by sprzedać? Podczas warsztatów poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
📣 Jak pytać i jak prosić?
📣 Czym są pytania otwarte, pytania zamknięte i sugerujące odpowiedzi?
📣 Jak sprzedawać (promować), by sprzedać (wypromować)? Jak sfinalizować transakcję?
📣 Jak radzić sobie z obiekcjami oraz w innych trudnych sytuacjach?
✅ GRUPA DOCELOWA
DLA KOGO? 16+
Do udziału w szkoleniu serdecznie zapraszamy:
• Muzyków.
• Pracowników jednostek publicznych oraz instytucji kultury.
• Pracowników wydawnictw muzycznych, agencji koncertowych i reklamowych prasy, telewizji.
• Pracowników firm audiowizualnych
• Członków zespołów muzycznych.
• Aspirujących Managerów.
• Osoby pracujące w branży muzycznej chcące zdobyć cenną wiedzę podczas szkolenia w tematyce "Finanse w zespole / organizacja trasy koncertowej".
➡ Wykorzystujemy sieć naszych znajomości, by uatrakcyjnić listę muzyków, kompozytorów, menedżerów i agentów mogących podzielić się swoją wiedzą na cotygodniowych kursach mistrzowskich ⬅
WARSZTATY POPROWADZI:
👨🏫 Kajetan Balcer - specjalista ds. muzycznego PR-u, wokalista rozrywkowy i nauczyciel śpiewu, z zawodu dziennikarz muzyczny, a w przeszłości: manager muzyczny i nauczyciel akademicki (wykładane przedmioty: zarządzanie karierą wykonawców, kontakt z mediami). W latach 2013—2018 specjalista ds. PR i kontaktów z mediami w zarządzanym przez Rahima (ex-Paktofonika, dziś: Pokahontaz) wydawnictwie muzycznym MaxFloRec, promujący m.in. takich artystów, jak: Grubson, Jarecki i BRK, Kleszcz, Bob One, Vixen Beatz, Buka czy K2 - Kadewua. Współprowadzący autorską audycję muzyczną w radiu krk.fm. Gość wielu konferencji i debat poświęconych branży muzycznej. Członek prestiżowej Akademii Fonograficznej, Związku Producentów Audio-Video ZPAV, Aliansu Niezależnych Producentów Muzycznych i Stowarzyszenia SAWP. Wokalista i PR manager zespołu Sami.
✅ KIEDY?
→ w niedzielę 21 lutego 2021 r., w godz. od 18 do 21.
→ w niedzielę 28 lutego 2021 r. , w godz. od 18 do 21
2 godziny - szkolenie
1 godzina - Q&A z prowadzącym
✅ GDZIE? → online na ZOOMie
✅ KOSZT UDZIAŁU:
→ 𝐤𝐮𝐩𝐮𝐣ą𝐜 𝐛𝐢𝐥𝐞𝐭 𝐧𝐚 𝐰𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐢𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐭𝐤𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐤𝐮𝐫𝐬𝐮:
I pula w cenie promocyjnej - 129 zł (pula 6 biletów),
II pula w cenie promocyjnej - 139 zł (pula 10 biletów),
Bilet w cenie normalnej - 159 zł (pula 10 biletów)
→ 𝐤𝐮𝐩𝐮𝐣ą𝐜 𝐛𝐢𝐥𝐞𝐭 𝐧𝐚 𝐩𝐨𝐣𝐞𝐝𝐲𝐧𝐜𝐳𝐞 𝐬𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞𝐧𝐢𝐞 𝐤𝐮𝐫𝐬𝐮:
1. Bilety w przedsprzedaży na 7 dni przed wydarzeniem - 70 zł (cena promocyjna - I pula 6 biletów).
2. Bilety w przedsprzedaży na 3 dni przed wydarzeniem - 80 zł (cena promocyjna - II pula 10 biletów).
3. Bilety po wyczerpaniu puli I i II oraz w dniu wydarzenia - 100 zł.
→ Dla słuchaczy Academy of Music Business oraz uczestników, którzy brali już wcześniej udział w naszych szkoleniach przygotowaliśmy specjalną ofertę cenową- 60 zł (pula 5 biletów).
→ Bilety w cenie promocyjnej nie podlegają zwrotowi ale można je wymienić na bilet pozwalający na udział w innych naszych szkoleniach.
→ Udział w warsztatach zobowiązuje uczestnika do wcześniejszej rezerwacji miejsca, aby mieć pewność, zalecamy wcześniejsze wykupienie biletu.
→ Uwaga! certyfikat ukończenia kursu Media Relations & Jak sprzedawać (promować) może być wystawiony wyłącznie dla uczestników dwóch spotkań kursu.
→ Rejestracja na kurs prowadzona jest drogą elektroniczną.
Na życzenie wystawiamy fakturę lub rachunek. Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia menedżerskiego!
Udział w warsztatach zobowiązuje uczestnika do wcześniejszej rezerwacji miejsca, aby mieć pewność, zalecamy wcześniejsze wykupienie biletu.
BILETY DO NABYCIA U ORGANIZATORA:
• Przedpłaty należy dokonać na rachunek bankowy fundacji: ............................................... Fundacja The Polish Modern Music Institute.
Tytułem: Kurs online Podstawy marketingu i PR, [DATA SZKOLENIA] [NAZWISKO / PSEUDONIM]
• Potwierdzenie przelewu prosimy przesłać na adres e-mail: [email protected], wówczas prześlemy Państwu bilet w formie elektronicznej oraz link na E-Warsztaty.
• on-line za pośrednictwem portalu sprzedaży biletów:
PLATFORMA ZOOM:
• Link oraz ID-kod na E-Warsztaty w ZOOM (link będzie przesłany na podany przez Państwa adres mailowy najpóźniej jeden dzień przed warsztatami).
• Logując się do platformy ZOOM w okienku należy wpisać dane umożliwiające identyfikację (imię i nazwisko / pseudonim - zgodnie z danymi wpisanymi w przelewie).
✅ Na życzenie wystawiamy fakturę.
✅ Podsumowanie:
→ Bilety w cenie promocji nie podlegają zwrotowi.
→ Pieniądze ze sprzedanych biletów będą przeznaczone na cele statutowe fundacji.
→ Regulamin wydarzenia jest pod linkiem: https://www.facebook.com/notes/studia-muzyczne/regulamin-fundacji-the-polish-modern-music/2596312987308076/
Kontakt z Organizatorem:
Fundacja The Polish Modern Music Institute
Tel. +48 576 008 818
✅ Przypomnienie:
Skopiuj link tego wydarzenia i dodaj do swojego profilu na Facebooku lub do kalendarza.
Zaproś znajomych. Pomóż fanom widzieć, że bierzesz udział w szkoleniach online w Academy of Music Business.
I na koniec, pamiętaj, pilnuj terminu wydarzenia
Do miłego zobaczenia!
Hasztagi wydarzenia (#):
#academyofmusicbusines #studiamuzyczne #akademiabiznesumuzycznego #menedżerzespołu #mediamanagement #promocjakapeli #promocjamuzyki #marketingmuzyczny #PR #musicmarketing #rynekmuzyczny #musicbusiness #KajetanBalcer #mediarelations #kontaktzmediami #ePR #eRelacje