To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
W chwili obecnej zgłoszenia na to wydarzenie nie są przyjmowane.

Zasady zapisów na warsztaty:

  • Jedna osoba może zapisać się tylko na jeden warsztat z danej sesji warsztatowej
  • W sytuacji, gdy uczestnik zapisze się na więcej niż jeden warsztat, zostanie on usunięty ze wszystkich list uczestników warsztatów, na które się zapisał.
  • Dodatkowe informacje na temat warsztatów zostaną przesłane mailem na podany przy rejestracji adres.


Opisy warsztatów:

1.   Testy A/B, czyli projektowanie zmian, które działają

Monika Laskowska-Kac

Czy wszystko co projektujesz działa korzystnie na użytkownika? Od czego zacząć optymalizację strony? Większość z nas nie projektuje dla samych siebie, ale dla użytkowników, którzy często różnią się od nas wieloma cechami. Jak w takim razie projektować zmiany, które będą dla nich korzystne? Dowiedz się o metodzie testów A/B i zacznij projektować w oparciu o dane analityczne.Duża część warsztatu będzie poświęcona analityce internetowej.


2.   W poszukiwaniu usprawnień i innowacji. Jak testować użyteczność strony przez przeglądarkę

Bartosz Mozyrko

Warsztaty zostaną poświęcone zdalnym testom użyteczności oraz wartości, którą wnoszą do pracy zespołów rozwijających usługi i produkty internetowe. Wyniki takich testów dostarczają odpowiedzi na zagadnienie związane z: intuicyjnością strony (czy użytkownik wie, co po kolei należy zrobić, aby zrealizować cel?), łatwością użycia (czy wystąpiły jakieś błędy? co było ich przyczyną?), znajdowaniem treści (na który element teraz kliknąć? co spowodowało te wątpliwości?), porównaniem z konkurencją (czy nasz proces przebiega sprawniej niż na stronie firmy XYZ?). Nauczymy się jak wykorzystać w praktyce kilka narzędzi w ramach jednego projektu: badanie scenariuszowe (Remote Unmoderated Usability Testing), klikanie i komentowanie (Screenshot Click Testing), badanie sortowania kart (Card Sorting), ankiety (Online Surveys).  

Uwaga: Wymagany własny laptop!!


3.   Wszystkie ręce na pokład! - innowacja przez współprace

Kamil Zięba, Radosław Taraszka

Na warsztacie nauczycie się jak efektywnie projektować przy udziale całego zespołu. Zostaniecie postawieni przed praktycznym problemem, dla którego będziecie musieli przygotować w zespolę rozwiązanie i zweryfikować czy rozwiązaliście problem. Zobaczycie jak wykorzystać pełną moc zespołu.


4.   Zachęć klienta do zabawy - jak dzięki Lego® Serious Play® lepiej zrozumieć klienta

Agnieszka Mróz

Zrozumienie klienta jest podstawą dobrego projektu. Tymczasem, często przesyłane briefy generują jedynie pytanie: co klient miał na myśli. W trakcie warsztatu dowiesz się, jak w zrozumieniu klienta pomóc mogą klocki Lego®. Fundamenty metodologii Lego® Serious Play®: bazowanie na metaforach i storytelling, przełożymy na konkretne metody pracy z klientem nad funkcjami aplikacji czy też stron internetowych.



Udział w warsztatach jest bezpłatny!


Cel konferencji?
Naszym celem jest popularyzacja wiedzy o użyteczności, user experience, tworzeniu interaktywnych produktów i usług oraz projektowaniu zorientowanym na użytkownika. Chcemy też pokazać na czym polega praca specjalistów użyteczności/UX.

Dla kogo?
Zapraszamy zarówno osoby zawodowo zajmujące się użytecznością, pracujące w branży nowych technologii/IT, studentów, jak i każdego, kto jest zainteresowany tematem projektowania użytecznych produktów i usług.


Konferencja odbywa się pod patronatem CHI Polska. Jest to krajowy oddział ACM SIG-CHI, który skupia się na badaniu, projektowaniu i rozwiązywaniu problemów interakcji pomiędzy człowiekiem a komputerem.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY! :-)


  www.wudtrojmiasto.pl   WUD Trójmiasto   @wud3city

Zobacz również:

szkolenia Innowacje Szkolenie pracowników Testy A/B wydarzenia Gdynia