Zarządzanie w e-commerce. Praktyczne podejście do e-biznesu
6 Października 2014, 09:00 (Poniedziałek) - 7 Października 2014, 17:00 (Wtorek)
Gdańsk,


MIEJSCE: GDAŃSK
TERMIN: 6-7 października
Jeśli jesteś:
- menedżerem lub właścicielem sklepu internetowego
- menedżerem lub właścicielem firmy chcącej wejść do świata e-commerce
- przedsiębiorcą zastanawiającym się, jak wykorzystać kanał online w sprzedaży
- osobą zainteresowaną podniesieniem swoich kwalifikacji
…nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!
Dowiedz się więcej o tworzeniu business case - jak wdrażać elektroniczne kanały sprzedaży i zarządzać nimi tak, by stanowiły jeden z elementów spójnej strategii rozwoju Twojej firmy.
Naucz się planować - jak wyznaczać wskaźniki KPI, by w przyszłości e-commerce w Twojej firmie był stabilnym źródłem zysków, a nie jednorazowym, potężnym wydatkiem.
Przyjrzyj się podejściu procesowemu - jak planować działania operacyjne, by nie popełniać podstawowych błędów, jak optymalizować cenny czas Twoich pracowników i zasoby przeznaczane na e-commerce.
Sprawdź możliwości finansowania inwestycji w e-commerce z wykorzystaniem funduszy UE.
Program warsztatów powstał na bazie 20-letniego doświadczenia autorów w sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży, w tym także za pomocą elektronicznych kanałów dystrybucji, w Polsce i na świecie.
WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMUJĄ
- 10% zniżki na studia podyplomowe na Kierunku Handel Elektroniczny na Akademii Leona Koźmińskiego
- komplet materiałów szkoleniowych
- praktyczne narzędzia
- certyfikat uczestnictwa w warsztatach "Zarządzanie w e-commerce. Praktyczne podejście do e-biznesu"
- okazję do networkingu w gronie interesujących partnerów biznesowych
W cenie warsztatów zapewniamy lunch oraz poczęstunek w trakcie przerw kawowych.
OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH EDYCJI
- Praktyka i kompetencja w wielkich dawkach
- Atmosfera i profesjonalizm
- Świetne miejsce warsztatów
- Praktyczna wiedza, know-how
- Rzetelność, profesjonalizm
- Warsztatowość, praktyczne narzędzia, które zostały zaprezentowane i przekazane podczas szkolenia
- Osobowość prowadzącej
- Tak polecaliby warsztaty uczestnicy poprzednich edycji! *
*informacje na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych przez Mobile Institute.
WARSZTATY SĄ PROWADZONE POD PATRONATEM
PROWADZĄCY WARSZTATY
Justyna Skorupska - ekspertka e-commerce, szczególnie w zakresie tworzenia i wdrażania strategii biznesowych w elektronicznych kanałach sprzedaży. Prezes zarządu spółki eBusiness Consulting, w ramach której zarządza dwiema markami: Symcore i FACT-Finder Partner Polska. Skuteczny manager z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży IT oraz online. W swojej karierze zdobyła doświadczenie na wszystkich szczeblach zarządzania, za każdym razem zajmowała się przy tym przeszkoleniem zespołu i nadaniem mu odpowiednich kompetencji. Jej umiejętność skutecznego nauczania doceniają także firmy, dla których prowadziła indywidualne warsztaty z zakresu e-commerce.
Wysokie kompetencje w tworzeniu, wdrażaniu i optymalizacji procesów biznesowych w e-commerce zdobywała w pracy dla polskich i zagranicznych firm oraz korporacji. Dzięki udanej współpracy z klientami takimi jak Conrad Electronic Polska, Credit Agricole, Komfort S.A., Praktiker Polska, Weltbild czy TIM S.A. doskonale zna i rozumie potrzeby biznesowe przedsiębiorstw, zarówno tych z sektora B2B, jak i B2C.
Ceniona przez przedstawicieli polskiej branży e-commerce, zaangażowana w edukację rynku i tworzenie jego standardów. Członek komitetu założycielskiego Izby Gospodarki Elektronicznej, Przewodnicząca Rady e-Izby, w której zajmuje się m.in. analizą projektu ustawy o prawach konsumenta. Prelegentka licznych konferencji branżowych, autorka publikacji, raportów. Prowadzi wykłady z zakresu e-commerce na uczelniach wyższych.
Mateusz Falkowski - E-commerce consultant & business analyst, Specjalista w zakresie e-commerce oraz customer expierience. Pracował z takimi klientami jak: 7dayshop, UK Tools Centre, Midway Norge, TIM SA, Komfort SA, Wolters Kluwer, Złote Wyprzedaże czy Conrad Electronic. Uczestniczył w tworzeniu strategii biznesowych, usprawnianiu procesów, prowadził również dedykowane warsztaty dla klientów oraz kadry obsługującej sklepy internetowe. Aktywnie pracuje w strukturach Izby Gospodarki Elektronicznej. Pasjonat e-commerce i marketingu internetowego.
Aleksander Szalecki - właściciel firmy doradztwa europejskiego Stratego. Od 2005 roku związany z działalnością doradczą w zakresie finansowania projektów z wykorzystaniem funduszy europejskich. Uczestniczył jako członek zespołu lub główny konsultant w projektach inwestycyjnych wartych kilkaset milionów złotych. Specjalizuje się w nowych technologiach, projektach badawczo-rozwojowych oraz komercjalizacji badań naukowych. W swojej karierze doradzał między innymi Instytutowi Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy, Krajowej Izbie Gospodarczej, Instytutowi Chemii Przemysłowej oraz kilkudziesięciu przedsiębiorstwom z branży ekologicznej, biotechnologicznej, energetycznej, kosmicznej, materiałowej i informatycznej. Posiada gruntowne wykształcenie prawnicze, ukończył prawo na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie i Universidad International de Catalunya w Barcelonie. Odbył aplikację adwokacką w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie zarządzania funduszami europejskimi Szkoły Głównej Handlowej.
PARTNERZY WSPIERAJĄCY III EDYCJĘ
WARSZTATÓW
"ZARZĄDZANIE W E-COMMERCE"
Akademia
Leona Koźmińskiego to najlepsza uczelnia biznesowa w
Europie Środkowo-Wschodniej wg rankingów edukacyjnych dziennika Financial
Times. Jest jedną z 53 uczelni na świecie, które posiadają trzy najbardziej
prestiżowe akredytacje (tzw. Triple Crown): AACSB, AMBA i EQUIS.
Uczestnicy warsztatów "Zarządzanie w e-commerce. Praktyczne podejście do e-biznesu", przygotowanych przez Justynę Skorupską, prowadzącą zajęcia w ramach studiów podyplomowych ALK na kierunku Handel Elektroniczny - otrzymają 10% zniżki na te studia!
Uczestnicy warsztatów mogą rozwijać zdobyte kompetencje w zakresie zarządzania projektami w e-commerce - dzięki Akademii Leona Koźmińskiego.
Izba Gospodarki Elektronicznej to inicjatywa szerokiego grona podmiotów działających na rynku internetowym w sektorze e-handlu. Jej celem jest rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną, m.in. przez identyfikację jego potrzeb, edukację i wymianę know-how oraz skuteczne reprezentowanie wspólnych interesów branży wobec różnych instytucji i organizacji. W powstanie e-Izby zaangażowały się podmioty, które głęboko wierzą, że wykorzystanie innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w szczególności Internetu, najskuteczniej przyczyni się do dynamicznego rozwoju polskiej i europejskiej gospodarki w różnych jej branżach.
Stratego - doradztwo europejskie działa na rynku funduszy europejskich od 6 lat. Doświadczenie firmy obejmuje ponad 200 zrealizowanych projektów o wartości ponad pół miliarda złotych, prowadzonych m.in. dla największych polskich instytutów naukowych oraz międzynarodowych korporacji. W latach 2010 - 2014 firma pozyskała dla kilkudziesięciu klientów ponad 100 mln zł na realizację projektów informatycznych obejmujących głównie budowę systemówIT klasy B2B i B2C.
Mobile Institute to nowoczesna agencja badawcza,a dla klientów cenowa i jakościowa rewolucja. Umożliwia firmom prowadzenie mądrego biznesu opartego o wiedzę rynkową. W projektach badawczych wykorzystuje na niespotykaną dotąd skalę urządzenia i technologie mobilne. Ankiety Mobile Institute działają na laptopach, tabletach i smartfonach, a do tego z ich pomocą można łatwo przeprowadzić promocję, konkurs lub quiz dla konsumentów. Jako jedyni na rynku oferują monitoring punktów sprzedaży i eventów z wykorzystaniem ankiet mobilnych. Zapewniają dostęp do wyników badań w trybie 24/7 poprzez dostęp do panelu raportowego online. Dzięki Mobile Institute można łatwo sprawdzić trendy, przetestować koncepcję produktu, aplikację mobilną i reklamę, a także sprawdzić poziom satysfakcji klientów w punktach sprzedaży.
ORGANIZATOR
Symcore to zespół wysokiej klasy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży online, IT, a także w międzynarodowych projektach z zakresu e-commerce.
Firma działa od 2008 roku - jako część międzynarodowej spółki i rozbudowanej sieci partnerów posiada dostęp do wiedzy i doświadczeń pochodzącychz ponad tysiąca organizacji biznesowych, w tym liderów rynku.
Jako zaufany doradca (trusted advisor), Symcore wspiera działania firm na poziomie strategicznym i taktycznym, zarówno w obszarze biznesowym, jak i IT. Doradza organizacjom w zakresie sprzedaży, na poziomach B2B i B2C.
Zespół Symcore bierze udział w tworzeniu standardów rynkowych poprzez aktywną działalność w Izbie Gospodarki Elektronicznej oraz współpracę z uczelniami wyższymi.
Głównym celem Symcore jest transfer wiedzy z obszaru e-commerce. Spółka oferuje:
• warsztaty otwarte jak i dedykowane dla chcących wejść na rynek e-commerce;
• usługi konsultingowe - tworzenie strategii wdrożenia i rozwoju kanału e-commerce, analizy przedwdrożeniowe systemów e-commerce, analizy wstępne projektów e-commerce, wsparcie w opracowywaniu efektywnych strategii omnichannel, optymalizację procesów sprzedaży poprzez wdrażanie innowacyjnych rozwiązań biznesowych oraz IT;
• audyty sklepów oraz serwisów internetowych - m.in. audyt procesu zamówienia, audyt systemu wyszukiwania i nawigacji po ofercie;
• wsparcie kompetencyjne dla działów HR;
• Market Entry Services - wprowadzanie firm na rynek e-commerce w Polsce.
Symcore wyróżnia podejście procesowe i projektowe, stosuje zasady TQM (Total Quality Management). Posługuje się wieloma innowacyjnymi, efektywnymi narzędziami, takimi jak modelowanie biznesowe CANVAS, diagramy Ishikawy, Revenue Builder Model i wiele innych.
Spółka prowadziła projekty m.in. dla firm: Praktiker, Conrad Elektronic Polska, Wolters Kluwer S.A, TIM S.A., Vobis S.A., Credit Agricole.
W POPRZEDNICH EDYCJACH WARSZTATÓW UCZESTNICZYLI PRZEDSTAWICIELE FIRM M.IN.
- Bricoman
- Praktiker
- Główna Księgarnia Naukowa w Krakowie
- Xtech.pl
- Alfa Elektro
- Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy. Radcowie Prawni.
- AMICO.com.pl
- APP Auto-Plast Produkt
- CaSolutions
- Everconcept
PROGRAM WARSZTATÓW
1 dzień
|
| |
9:00 - 9:15
|
Przywitanie uczestników. Poranna kawa.
| |
9:15 - 10:00
|
I. Analiza obecnej sytuacji rynkowej
e-commerce .
Przedstawienie
najświeższych i najważniejszych informacji dotyczących rynku e-commerce
(ważne wydarzenia dotyczące e-commerce, ważne daty, zmiany w prawie, prognozy
rynku, wartość rynku, podstawowe KPIs rynku).
| |
10:00 - 13:30
|
II. Strategia - tworzenie i rozwój biznesu
e-commerce.
Warsztat: Określenie KPIs w zakresie strategii i taktyki. 1. Po co komu strategia? 2. Definiowanie strategicznych celów i kluczowych KPI - korzyści z wdrożenia kanału sprzedaży online w firmie. 3. Omnichannel - offline vs. online - integrować czy rozdzielać? (zakresy integracji; multichannel; omnichannel; efekt ROPO). 4. Praca warsztatowa przy użyciu gotowych narzędzi. | |
13:30 - 14:30
|
Lunch
| |
14:30 - 15:30
|
II. Strategia - tworzenie i rozwój biznesu e-commerce. Prezentacja wyników prac warsztatowych i ich omówienie. | |
15:30 - 17:00
|
III. Określenie i definiowanie
kluczowych procesów firmy w obszarze Sprzedaż online w perspektywie ogólnych procesów oraz łańcucha wartości przedsiębiorstwa. | |
PROGRAM WARSZTATÓW | ||
2 dzień
|
| |
9:00 - 9:15
|
Przywitanie uczestników. Poranna kawa.
| |
9:15 - 10:00
|
IV. Wprowadzenie do finansów w e-commerce. 1. Kluczowe elementy planu finansowego. 2. Jak poszukiwać źródeł informacji do budżetu? 3. Przedstawienie gotowych autorskich narzędzi wspierających planowanie finansowe (przychody: Revenue builder; koszty: Cost control - budżet operacyjny; podsumowanie: P&L). | |
10:00 - 11:15
|
V. Możliwości finansowania inwestycji e-commerce
Stratego, prowadzenie: Aleksander
Szalecki
| |
11:15 - 13:30
|
VI. Jak zaplanować funkcjonowanie
firmy w e-biznesie?
Praca warsztatowa przy użyciu gotowych narzędzi.
Warsztat: Tworzenie modelu biznesu (CANVAS) - praca na business cases.
1. Wprowadzenie do metodyki. Omówienie zasad pracy warsztatowej. 2. Określenie portfolio produktowego - analiza portfolio produktów i usług oraz sformułowanie Unique Value Proposition (UVP). 3. Grupy docelowe - komu i jakimi kanałami warto sprzedawać? 4. Zaplanowanie grup kosztowych i przychodowych (w tym zasobów). | |
13:30 - 14:30
|
Lunch
| |
14:30 - 16:00
|
VII. Zaprojektowanie głównych procesów
w firmie z uwzględnieniem kanału online.
Praca warsztatowa.
| |
16:00 - 16:45
|
VIII. Techniki i tajniki sprzedaży w e-commerce w ujęciu operacyjnym. 1. Nowe zachowania konsumenckie. 2. Merchandising w e-commerce - pozycjonowanie oferty. 3. Obsługa klienta i zarządzanie relacjami w ujęciu wykorzystania nowoczesnych technologii. | |
16:45 - 17:00
|
Podsumowanie warsztatów. Rozdanie certyfikatów.
| |
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!
SPRAWY PROGRAMOWE
Agnieszka Giacobelli
tel:
+48 796 417 067
SPRAWY ORGANIZACYJNE
Agnieszka Wiewióra
tel:
+48 884 015 038
agnieszka.wiewió[email protected]
ZAPISY NA WARSZTATY
Poprzez bezpośredni kontakt z organizatorem
lub
na stronie http://warsztatyecommerce.evenea.pl/
UWAGA! Warsztaty są prowadzone w
grupach maksymalnie 18 osób.
Liczba miejsc ograniczona!
ZAPRASZAMY!