Zarządzanie w e-commerce. Praktyczne podejście do e-biznesu

6 Października 2014, 09:00 (Poniedziałek) - 7 Października 2014, 17:00 (Wtorek)

Gdańsk,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena netto za szt. VAT Liczba
  Pierwsza pula biletów - warsztaty październik 2014
już niedostępne 990,00 zł 23% -
  Druga pula biletów
Wyprzedane 1 090,00 zł 23% Wyprzedane


III edycja warsztatów  
ZARZĄDZANIE W E-COMMERCE
PRAKTYCZNE PODEJŚCIE DO E-BIZNESU

MIEJSCE: GDAŃSK
TERMIN: 6-7 października



 

Jeśli jesteś:

  • menedżerem lub właścicielem sklepu internetowego
  • menedżerem lub właścicielem firmy chcącej wejść do świata e-commerce
  • przedsiębiorcą zastanawiającym się, jak wykorzystać kanał online w sprzedaży
  • osobą zainteresowaną podniesieniem swoich kwalifikacji

  …nasza oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!


Dowiedz się więcej o tworzeniu business case - jak wdrażać elektroniczne kanały sprzedaży i zarządzać nimi tak, by stanowiły jeden z elementów spójnej strategii rozwoju Twojej firmy.

Naucz się planować - jak wyznaczać wskaźniki KPI, by w przyszłości e-commerce w Twojej firmie był stabilnym źródłem zysków, a nie jednorazowym, potężnym wydatkiem.

Przyjrzyj się podejściu procesowemu - jak planować działania operacyjne, by nie popełniać podstawowych błędów, jak optymalizować cenny czas Twoich pracowników i zasoby przeznaczane na e-commerce.

Sprawdź możliwości finansowania inwestycji w e-commerce z wykorzystaniem funduszy UE.  


Program warsztatów powstał na bazie 20-letniego doświadczenia autorów w sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży, w tym także za pomocą elektronicznych kanałów dystrybucji, w Polsce i na świecie.


WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMUJĄ

  • 10% zniżki na studia podyplomowe na Kierunku Handel Elektroniczny na Akademii Leona Koźmińskiego
  • komplet materiałów szkoleniowych
  • praktyczne narzędzia
  • certyfikat uczestnictwa w warsztatach "Zarządzanie w e-commerce. Praktyczne podejście do e-biznesu"
  • okazję do networkingu w gronie interesujących partnerów biznesowych

W cenie warsztatów zapewniamy lunch oraz poczęstunek w trakcie przerw kawowych.



 OPINIE UCZESTNIKÓW POPRZEDNICH EDYCJI

  • Praktyka i kompetencja w wielkich dawkach
  • Atmosfera i profesjonalizm
  • Świetne miejsce warsztatów
  • Praktyczna wiedza, know-how
  • Rzetelność, profesjonalizm
  • Warsztatowość, praktyczne narzędzia, które zostały zaprezentowane i przekazane podczas szkolenia
  • Osobowość prowadzącej
  • Tak polecaliby warsztaty uczestnicy poprzednich edycji! * 

*informacje na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych przez Mobile Institute.



WARSZTATY SĄ PROWADZONE POD PATRONATEM

 




PROWADZĄCY WARSZTATY

 

Justyna Skorupska - ekspertka e-commerce, szczególnie w zakresie tworzenia i wdrażania strategii biznesowych w elektronicznych kanałach sprzedaży. Prezes zarządu spółki eBusiness Consulting, w ramach której zarządza dwiema markami: Symcore i FACT-Finder Partner Polska. Skuteczny manager z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży   IT   oraz   online. W swojej karierze zdobyła doświadczenie na wszystkich szczeblach zarządzania, za każdym razem zajmowała się przy tym przeszkoleniem zespołu i nadaniem mu odpowiednich kompetencji. Jej umiejętność skutecznego nauczania doceniają także firmy, dla których prowadziła indywidualne warsztaty z zakresu e-commerce. 

Wysokie kompetencje w tworzeniu, wdrażaniu i optymalizacji procesów biznesowych w e-commerce zdobywała w pracy dla polskich i zagranicznych firm oraz korporacji. Dzięki udanej współpracy z klientami takimi jak Conrad Electronic Polska, Credit Agricole, Komfort S.A., Praktiker Polska, Weltbild czy TIM S.A. doskonale zna i rozumie potrzeby biznesowe przedsiębiorstw, zarówno tych z sektora B2B, jak i B2C. 

Ceniona przez przedstawicieli polskiej branży e-commerce, zaangażowana w  edukację rynku i tworzenie jego standardów. Członek komitetu założycielskiego Izby Gospodarki Elektronicznej, Przewodnicząca Rady e-Izby, w której zajmuje się m.in. analizą projektu ustawy o prawach konsumenta. Prelegentka licznych konferencji branżowych, autorka publikacji, raportów. Prowadzi wykłady z zakresu e-commerce na uczelniach wyższych.

 

 

Mateusz Falkowski - E-commerce consultant & business analyst, Specjalista w zakresie e-commerce oraz customer expierience. Pracował z takimi klientami jak:   7dayshop, UK Tools Centre, Midway Norge, TIM SA,   Komfort SA,   Wolters Kluwer, Złote Wyprzedaże czy Conrad Electronic. Uczestniczył w tworzeniu strategii biznesowych, usprawnianiu procesów, prowadził również dedykowane warsztaty dla klientów oraz kadry   obsługującej   sklepy   internetowe.   Aktywnie pracuje w strukturach Izby Gospodarki Elektronicznej. Pasjonat e-commerce i marketingu internetowego.

 

 

Aleksander Szalecki - właściciel firmy doradztwa europejskiego Stratego. Od  2005  roku  związany  z   działalnością doradczą w zakresie finansowania projektów z wykorzystaniem funduszy europejskich. Uczestniczył jako członek zespołu lub główny konsultant w projektach inwestycyjnych wartych kilkaset milionów złotych. Specjalizuje się w nowych technologiach, projektach badawczo-rozwojowych oraz komercjalizacji badań naukowych. W swojej karierze doradzał między innymi     Instytutowi     Fizyki    Plazmy    i   Laserowej Mikrosyntezy, Krajowej Izbie Gospodarczej, Instytutowi Chemii Przemysłowej oraz kilkudziesięciu przedsiębiorstwom z branży ekologicznej, biotechnologicznej, energetycznej, kosmicznej, materiałowej i informatycznej. Posiada gruntowne wykształcenie prawnicze, ukończył prawo na Uniwersytecie Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie i Universidad International de Catalunya w Barcelonie. Odbył aplikację adwokacką w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie zarządzania funduszami europejskimi Szkoły Głównej  Handlowej.

 

PARTNERZY WSPIERAJĄCY III EDYCJĘ WARSZTATÓW
"ZARZĄDZANIE W E-COMMERCE"


 Akademia Leona Koźmińskiego to najlepsza uczelnia biznesowa w Europie Środkowo-Wschodniej wg rankingów edukacyjnych dziennika Financial Times. Jest jedną z 53 uczelni na świecie, które posiadają trzy najbardziej prestiżowe akredytacje (tzw. Triple Crown): AACSB, AMBA i EQUIS.

Uczestnicy warsztatów "Zarządzanie w e-commerce. Praktyczne podejście do e-biznesu", przygotowanych przez Justynę Skorupską, prowadzącą zajęcia w ramach studiów podyplomowych ALK na kierunku Handel Elektroniczny - otrzymają 10% zniżki na te studia!

Uczestnicy warsztatów mogą rozwijać zdobyte kompetencje w   zakresie   zarządzania   projektami w e-commerce - dzięki Akademii Leona Koźmińskiego.  


Izba Gospodarki Elektronicznej to inicjatywa szerokiego grona podmiotów działających na rynku internetowym w sektorze e-handlu. Jej celem jest rozwój polskiego rynku usług świadczonych drogą elektroniczną, m.in. przez identyfikację jego potrzeb, edukację i wymianę     know-how oraz     skuteczne     reprezentowanie     wspólnych     interesów branży     wobec    różnych instytucji i organizacji. W powstanie e-Izby zaangażowały się podmioty, które głęboko wierzą, że wykorzystanie innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w szczególności Internetu, najskuteczniej przyczyni się do dynamicznego rozwoju polskiej i europejskiej gospodarki w różnych jej branżach.

 

Stratego - doradztwo europejskie działa na rynku funduszy europejskich od 6 lat. Doświadczenie firmy obejmuje ponad 200 zrealizowanych projektów o wartości ponad pół miliarda złotych, prowadzonych m.in. dla największych polskich instytutów naukowych oraz międzynarodowych korporacji. W latach 2010 - 2014 firma pozyskała dla kilkudziesięciu klientów ponad 100 mln zł na realizację projektów informatycznych obejmujących głównie budowę systemówIT klasy B2B i B2C.

 

Mobile Institute to nowoczesna agencja badawcza,a dla klientów cenowa i jakościowa rewolucja. Umożliwia firmom prowadzenie mądrego biznesu opartego o wiedzę rynkową. W projektach badawczych wykorzystuje na niespotykaną dotąd skalę urządzenia i technologie mobilne. Ankiety Mobile Institute działają na laptopach, tabletach i smartfonach, a do tego z ich pomocą można łatwo przeprowadzić promocję, konkurs lub quiz dla konsumentów. Jako jedyni na rynku oferują monitoring punktów sprzedaży i eventów z wykorzystaniem ankiet mobilnych. Zapewniają dostęp do wyników badań w trybie 24/7 poprzez dostęp do panelu raportowego online. Dzięki Mobile Institute można łatwo sprawdzić trendy, przetestować koncepcję produktu, aplikację mobilną i reklamę, a także sprawdzić poziom satysfakcji klientów w punktach sprzedaży.

 

ORGANIZATOR

 

Symcore to zespół wysokiej klasy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży online, IT, a także w międzynarodowych projektach z zakresu e-commerce. 

Firma działa od 2008 roku - jako część międzynarodowej spółki i rozbudowanej sieci partnerów posiada dostęp do wiedzy i doświadczeń pochodzącychz ponad tysiąca organizacji biznesowych, w tym liderów rynku.

Jako zaufany doradca (trusted advisor), Symcore wspiera działania   firm na   poziomie     strategicznym   i   taktycznym,  zarówno w obszarze biznesowym, jak i IT. Doradza organizacjom w zakresie sprzedaży, na poziomach B2B i B2C. 

Zespół Symcore bierze udział w tworzeniu standardów rynkowych poprzez aktywną działalność w Izbie Gospodarki Elektronicznej oraz współpracę z uczelniami wyższymi.

Głównym celem Symcore jest transfer wiedzy z obszaru e-commerce. Spółka oferuje: 

• warsztaty otwarte jak i dedykowane dla chcących wejść na rynek e-commerce; 

• usługi konsultingowe - tworzenie strategii wdrożenia i   rozwoju   kanału   e-commerce,   analizy   przedwdrożeniowe   systemów e-commerce, analizy  wstępne projektów e-commerce, wsparcie w opracowywaniu efektywnych strategii omnichannel, optymalizację procesów sprzedaży poprzez  wdrażanie innowacyjnych rozwiązań biznesowych oraz IT;

• audyty sklepów oraz serwisów internetowych - m.in. audyt procesu zamówienia, audyt systemu wyszukiwania i nawigacji po ofercie;

• wsparcie kompetencyjne dla działów HR;

• Market Entry Services - wprowadzanie firm na rynek e-commerce w Polsce.

Symcore wyróżnia podejście procesowe i projektowe, stosuje zasady TQM (Total Quality Management). Posługuje się wieloma innowacyjnymi, efektywnymi narzędziami, takimi jak modelowanie biznesowe CANVAS, diagramy Ishikawy, Revenue Builder Model i wiele innych.

Spółka prowadziła projekty m.in. dla firm: Praktiker, Conrad Elektronic Polska, Wolters Kluwer S.A, TIM S.A., Vobis S.A., Credit Agricole.

 

W POPRZEDNICH EDYCJACH WARSZTATÓW UCZESTNICZYLI PRZEDSTAWICIELE FIRM M.IN.

  • Bricoman
  • Praktiker
  • Główna Księgarnia Naukowa w Krakowie
  • Xtech.pl
  • Alfa Elektro
  • Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy. Radcowie Prawni.
  • AMICO.com.pl
  • APP Auto-Plast Produkt
  • CaSolutions
  • Everconcept


PROGRAM WARSZTATÓW 

1 dzień

 

9:00 - 9:15

Przywitanie uczestników. Poranna kawa.

 

9:15 - 10:00

I. Analiza obecnej sytuacji rynkowej e-commerce .

Przedstawienie najświeższych i najważniejszych informacji dotyczących rynku e-commerce (ważne wydarzenia dotyczące e-commerce, ważne daty, zmiany w prawie, prognozy rynku, wartość rynku, podstawowe KPIs rynku).     

 

 

 

10:00 - 13:30

II. Strategia - tworzenie i rozwój biznesu e-commerce.

Warsztat: Określenie KPIs w zakresie strategii i taktyki.

1. Po co komu strategia?

2. Definiowanie strategicznych celów i kluczowych KPI - korzyści z wdrożenia kanału sprzedaży online w firmie.

3. Omnichannel - offline vs. online - integrować czy rozdzielać? (zakresy integracji; multichannel; omnichannel; efekt ROPO).

4.  Praca warsztatowa przy użyciu gotowych narzędzi.

13:30 - 14:30

Lunch

14:30 - 15:30

II. Strategia - tworzenie i rozwój biznesu e-commerce. 

Prezentacja wyników prac warsztatowych i ich omówienie.

 

15:30 - 17:00

III. Określenie i definiowanie kluczowych procesów  firmy w obszarze
e-commerce.

Sprzedaż online w perspektywie ogólnych procesów oraz łańcucha wartości przedsiębiorstwa.

 

 PROGRAM WARSZTATÓW

2 dzień

 

9:00 - 9:15

Przywitanie uczestników. Poranna kawa.

 

 

9:15 - 10:00

IV. Wprowadzenie do finansów w e-commerce.

1. Kluczowe elementy planu finansowego.

2. Jak poszukiwać źródeł informacji do budżetu?

3. Przedstawienie gotowych autorskich narzędzi wspierających planowanie finansowe (przychody: Revenue builder; koszty: Cost control - budżet operacyjny;  podsumowanie: P&L). 

10:00 - 11:15

V. Możliwości finansowania inwestycji e-commerce

Stratego, prowadzenie: Aleksander Szalecki

 

 

11:15 - 13:30

VI. Jak zaplanować funkcjonowanie firmy w e-biznesie?

Praca warsztatowa przy użyciu gotowych narzędzi.  

Warsztat: Tworzenie modelu biznesu (CANVAS) - praca na business cases.

1. Wprowadzenie do metodyki. Omówienie zasad pracy warsztatowej.

2. Określenie portfolio produktowego - analiza portfolio produktów i usług oraz sformułowanie Unique Value Proposition (UVP).

3. Grupy docelowe - komu i jakimi kanałami warto sprzedawać?

4. Zaplanowanie grup kosztowych i przychodowych (w tym zasobów).

13:30 - 14:30

Lunch

 

14:30 - 16:00

 

VII. Zaprojektowanie głównych procesów w firmie z uwzględnieniem kanału online.

Praca warsztatowa.

16:00 - 16:45

VIII. Techniki i tajniki sprzedaży w e-commerce w ujęciu operacyjnym.

1. Nowe zachowania konsumenckie.

2. Merchandising w e-commerce - pozycjonowanie oferty.

3. Obsługa klienta i zarządzanie relacjami w ujęciu wykorzystania nowoczesnych technologii.

16:45 - 17:00

Podsumowanie warsztatów. Rozdanie certyfikatów.




 

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!



SPRAWY PROGRAMOWE

Agnieszka Giacobelli

tel: +48 796 417 067

[email protected]


 


SPRAWY ORGANIZACYJNE

Agnieszka Wiewióra

tel: +48 884 015 038

agnieszka.wiewió[email protected]



 

ZAPISY NA WARSZTATY

Poprzez bezpośredni kontakt z organizatorem

lub

na stronie http://warsztatyecommerce.evenea.pl/

 

UWAGA! Warsztaty są prowadzone w grupach maksymalnie 18 osób.
Liczba miejsc ograniczona!

 

ZAPRASZAMY!

Zobacz również:

szkolenia