Warsztat biznesowy dla branzy turystycznej
29 Marca 2025, 09:00 (Sobota) - 30 Marca 2025, 20:00 (Niedziela)

Stwórz na Mazurach miejsce wypoczynku, o którym marzą turyści - czyli warsztat biznesowy dla właścicieli i pracowników mazurskich: pensjonatów, siedlisk, hoteli, apartamentów, domów gościnnych, ośrodków turystycznych, kampingów i innych firm z branży turystycznej.
Podczas tego szkolenia znajdziesz odpowiedź na pytania:
- Jak tworzyć efektowne, chętnie udostępniane i skuteczne treści w social mediach?
- Jak przygotować unikatową ofertę, która trafia w głębokie potrzeby klientów? I jak budować z nimi trwałe więzi?
- Jakie aplikacje AI wdrożyć, by zamiast pracować ciężej, pracować mądrzej.
- Jak zachować motywację do działania, nawet w chwilach gdy przytłacza ilość codziennych obowiązków?
- Jak wykorzystać Design Thinking i inne kreatywne metody w realizacji codziennych zadań, rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych pomysłów?
Zapłacisz tylko 20% ceny szkolenia.
Pozostałe 80% dofinansuje Unia Europejska. Szkolenie realizowane w ramach Bazy Usług Rozwojowych (BUR) prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Szczegóły poniżej.
Zima i wczesna wiosna to czas wytchnienia, ale też idealny moment, żeby złapać inspirację i przygotować się na nowy sezon. Chcemy zaprosić was na stworzone specjalnie dla właścicieli obiektów turystycznych z Mazur warsztaty biznesowe, które pozwolą Wam spojrzeć na Wasz biznes świeżym okiem i naładować akumulatory do działania.
Czego możecie się spodziewać?
👉 Dowiecie się, jak przygotować ofertę, która nie tylko robi wrażenie, ale przede wszystkim trafia w głębokie potrzeby i pragnienia waszych gości
👉 Pod okiem specjalistów poznacie najciekawsze aplikacje AI, które pomogą Wam rozwijać biznes
👉 Pokażemy wam, jak wyróżnić się dzięki nieszablonowemu podejściu do marketingu i przyciągnąć więcej turystów - także poza sezonem
👉 Zdradzimy Wam tajemnice działania social mediów, dzięki czemu wasze profile społecznościowe nabiorą rozmachu i wyrazistości
👉 Porozmawiamy o budowaniu zespołu pracowników i współpracowników pełnych pasji i zaangażowania
👉 Poznacie w praktyce najbardziej skuteczne metody zarządzania codzienną pracą, projektami i zaangażowanymi w nie współpracownikami
👉 Dowiecie się jak rozwijać swoją biznesową kreatywność oraz dbać o energię i motywację do pracy
🚀To będą dwa intensywne spotkania pełne inspiracji i konkretnych rozwiązań,które kolejnego dnia po warsztacie możecie wdrożyć w firmach.
💡 KIEDY???
Zapraszamy na dwa dwudniowe warsztaty (program szczegółowy poniżej) w terminach:
Spotkanie 1: 29-30 marzec 2025
Spotkanie 2: 12-13 kwietnia 2025
💡 GDZIE???
Port Nowy Sztynort (pensjonat) + Memuak (sala wykładowa)
Adres: Sztynort 10A. www. www.memuak.pl, www.sztynort.pl
🔹 Miejsca są ograniczone!
Zapisz się na dwa lub jeden warsztat. Sprawdź program i zdecyduj jaka wiedza wspierać będzie rozwój twojego biznesu na Mazurach.
🧭 SPOTKANIE NR 1: 29-30 marzec 2025
Dzień 1:
9:00 - 9:30 | Rejestracja uczestników i powitanie
9:30 - 11:45 | Warsztat: Czego oczekują turyści na Mazurach? - czyli jak zrozumieć głębokie potrzeby klientów i stworzyć ich persony, które posłużą przy budowaniu unikatowych ofert.
11:45 - 12:00 | Przerwa na lekki lunch, kawę, herbatę lub spacer
12:00 - 16:00 | Warsztat: Tworzenie unikatowej oferty, która trafia w głębokie potrzeby gości - czyli jakich składników potrzeba do zbudowania oferty efektownej i efektywnej.
16:00 - 17:00 | Przerwa obiadowa
17:00 - 19:30 | Wykład: Zarządzanie doświadczeniem klienta - czyli budowanie trwałej więzi i lojalności.
19:30 - 20:30 | Czas na relaks i lekką kolację
20:30 - 21:30 | Inspirujący i rozrywkowy wykład: Pomysły (i konkretne rozwiązania) na dodatkowe źródła dochodu, które wpisują się w działalność twojego biznesu.
21:30 - 22:00 | Podsumowanie dnia i Q&A
Dzień 2:
8:00 - 9:30 | Śniadanie
9:30 - 10:30 | Wykład: Jak zachować, a najlepiej jeszcze rozwijać, kreatywność biznesową w chwilach, gdy przytłacza was ilość codziennych obowiązków.
10:30 - 10:50 | Przerwa na lekki lunch, kawę, herbatę lub spacer
10:50 - 15:00 | Warsztat: Jak tworzyć efektowne, chętnie udostępniane i skuteczne treści w social mediach?
15:00 - 16:00 | Przerwa na smaczny obiad
16:00 - 17:30 | Wykład: Nieszablonowy marketing w branży turystycznej. Jak przykuć uwagę klientów również poza sezonem?
17:30 - 18:00 | Podsumowanie warsztatów + wręczenie certyfikatów
🧭 SPOTKANIE NR 2: 12-13 kwietnia 2025
Dzień 1:
9:00 - 9:30 | Rejestracja i powitanie
9:30 - 11:00 | Warsztat: Jak wprowadzić i skutecznie wykorzystać AI w biznesie?
11:00 - 11:15 | Przerwa na lekki lunch, kawę, herbatę lub spacer
11:15 - 13:00 | Warsztat: Narzędzia AI w praktyce - czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu, sprzedaży i codziennym prowadzeniu firmy (część 1).
13:00 - 13:15 | Przerwa
13:15 - 14:45 | Warsztat: Narzędzia AI w praktyce - czyli jak wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu, sprzedaży i codziennym prowadzeniu firmy (część 2).
14:45 - 15:45 | Przerwa obiadowa
15:45 - 17:00 | Podsumowanie warsztatu: Prezentacje projektów wykonanych przez grupy.
17:00 - 17:20| Przerwa na popołudniową herbatę lub kawę
17:20 - 19:00 | Wykład: Jak znaleźć w sobie motywację i energię do działania? Szczególnie gdy przytłacza Cię nadmiar codziennych zadań i obowiązków.
19:00 - 21:00 | Podsumowanie dnia przy kolacji.
Dzień 2:
8:00 - 9:00 | Śniadanie
9:00 - 13:00 | Warsztat: Jak wprowadzić innowacyjne podejście do realizacji codziennych zadań w firmie? - czyli metoda Design Thinking, która zwiększa komfort i efektywność pracy: od planowania dnia, przez optymalizację procesów, po budowanie przyjaznego środowiska współpracy w zespole.
13:00 - 14:00 | Przerwa na smaczny i zdrowy obiad
14:00 - 18:00 | Warsztat: Pracuj z sensem - czyli jak wykorzystać kreatywne metody do rozwiązywania problemów i organizacji pracy. Warsztaty łączą metody twórczego rozwiązywania problemów z technikami projektowymi, oferując uczestnikom praktyczne narzędzia pozwalające na zmianę perspektywy i zwiększenie satysfakcji z pracy.
18:00 - 18:30 | Podsumowanie warsztatów + wręczenie certyfikatów
⏳ Wysokość inwestycji?
Cena JEDNEGO 2-dniowego szkolenia (nocleg, wyżywienie, wynagrodzenia wykładowców i sala konferencyjna) to 3990 zł netto + VAT za osobę. Dzięki 80% dofinansowaniu z UE za to szkolenie zapłacisz jedynie 20%, czyli 798 zł! Za dwa dni inspiracji, wiedzy i praktycznych rozwiązań, które wypracujesz dla swojego biznesu.
Warunek konieczny: Uczestnik prowadzi mikro albo małe przedsiębiorstwo minimum 6 miesięcy w woj. warmińsko-mazurskim. W szkoleniu mogą wziąć udział zarówno właściciele firm jak i pracownicy zatrudnieni na etat.
Liczba miejsc ograniczona. Zarezerwuj swoje miejsce dziś, nie przegap szansy na rozwój i inspirację.
Po przesłaniu zgłoszenia skontaktuje się z Tobą koordynatorka projektu, która przeprowadzi Cię przez formalności rekrutacji niezbędne do otrzymania dofinansowania.
WYKŁADOWCY I TRENERZY:
Michał Bartoszewicz: Pomysłodawca, współwłaściciel i dyrektor kreatywny czasopisma MADE IN Warmia & Mazury. Z pomysłu spisanego na serwetce w kawiarni zbudował uznane, lubiane i świetnie prosperujące wydawnictwo tworzące nie tylko czasopismo papierowe, ale też popularny serwis internetowy, podcast i profile w social mediach. Jednocześnie przez niemal 15 lat prowadząc agencję kreatywną AURIS MEDIA GROUP pracował dla marek takich jak: Johnson & Johnson, Schwarzkopf, Costa Coffee, Michelin, Sephora, Lotto czy Auchan. Swoje doświadczenie od kilku lat przekazuje jako trener biznesuw projektach takich jak Speed Up Your Business, Mazury to Biznes, BIZNES WIR czy Mazurska Akademia Biznesu. Jest mentorem powstających startupów w organizacji Youth Business Poland. Wykładowca w Europejskiej Akademii Medycznych i Społecznych Nauk Stosowanych, gdzie uczy nieszablonowego podejścia do marketingu oraz MANS Warszawa - Menedżerska Akademia Nauk Stosowanych w Warszawie, gdzie uczy kreatywności w biznesie. Jest trzecim pokoleniem przedsiębiorców w rodzinie.
Dr Katarzyna Andruszkiewicz: Doktorka od marketingu. Na co dzień związana z Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim. W pracy naukowej skupia się na badaniu zmian w czynnikach warunkujących decyzje konsumentów oraz uczeniu jak zaspokajać potrzeby klientów osiągając zysk. Poza pracą akademicką doradza w tworzeniu strategii marketingowych, analizie rynku, badaniu potrzeb i obsłudze klientów. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia, wykłady, konsultacje z zakresu szeroko rozumianego marketingu internetowego, brandingu, wykorzystania mediów społecznościowych w sprzedaży oraz zarządzaniu relacjami z klientem.
Michał Gumkowski, EMBA: Ekspert ds. AI i transformacji cyfrowej, CEO Progression. Trener, konsultant i wykładowca z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju kompetencji cyfrowych i transformacji cyfrowej biznesu. Współpracował z ponad 100 organizacjami, od MŚP po międzynarodowe korporacje. Ekspert sekcji "Świadomość, kompetencje i higiena cyfrowa" w Grupie Roboczej ds. AI przy Ministerstwie Cyfryzacji. Posiada szerokie doświadczenie w szkoleniach dla menedżerów i kadry zarządzającej - przeprowadził w tym obszarze ponad 500 godzin warsztatów i konsultacji w zakresie zastosowań technologii generatywnej sztucznej inteligencji. Jego wykłady to połączenie eksperckiej wiedzy, praktycznych case studies i interaktywnych demonstracji, które pozwalają uczestnikom natychmiast wdrożyć zdobytą wiedzę w swoich organizacjach.
Emilia Kupiec: Przez 8 lat zarządzała prestiżowymi klubami fitness. Wcześniej pracowała w pięciogwiazdkowym hotelu, gdzie kierowała działami sprzedaży i marketingu. Wspólnie ze swoim zespołem pobiła jego wygórowany rekord sprzedaży. Absolwentka Języka Biznesu na Filologii Wschodniosłowiańskiej. Ukończyła program dla kadry managerskiej Business Management Executive Program - Harvard Business Review w ICAN Institute na dwóch poziomach wtajemniczenia. Największą zawodową frajdę znajduje pracując jako twórczyni i koordynatorka eventów - tych kameralnych i tych na blisko 1500 osób. Tworząc wydarzenia współpracowała z markami takimi jak: Michelin, Polyend, OPNT, MADE IN Warmia & Mazury, Multisalon Fiedorowicz Olsztyn (VW, Cura, Skoda, Audi).
Piotr Wasyluk: właściciel firmy Wasyluk Projektowanie Kreatywne. Doktor nauk humanistycznych i nauczyciel akademicki z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym. Moderator design thinking. Jest specjalistą i praktykiem w zakresie projektowania ekosystemów usług, modeli biznesowych i nowoczesnych marek. W procesie projektowym skoncentrowany na wartościach i tworzeniu rozwiązań z wykorzystaniem trendów. Prowadzi warsztaty i doradza firmom w zakresie dostosowania produktów i usług do trendów. Analityk trendowy, trendwatcher i projektant, który wiedzę o przyszłości wykorzystuje do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w organizacjach.
ZAPISY & DODATKOWE INFORMACJE:
Po przesłaniu zgłoszenia skontaktuje się z Tobą koordynatorka projektu, która przeprowadzi Cię przez formalności rekrutacji niezbędne do otrzymania dofinansowania.
Emilia Kupiec > odpowie na pytania dotyczące programu, trenerów, noclegu i wyżywienia / [email protected] / 535 757 255
Wioleta Mederska > odpowie na pytania dotyczące rekrutacji, formalności, dokumentów i dofinansowania / [email protected] / 509 033 883
Organizatorzy szkolenia:
- MAZURSKA AKADEMIA BIZNESU
- LAILA Production
- Migus Consulting
Partnerzy szkolenia:
- Slowhop.com - polski portal rezerwacyjny, skupiający gospodarzy agroturystyk, domów wakacyjnych, rodzinnych pensjonatów i hoteli butikowych (@Slowhopcom) (www.facebook.com/Slowhopcom)
- Mazurscy Ruinersi & Friends (www.facebook.com/groups/1359705141231184)
- Stowarzyszenie LOT "Ziemia Mrągowska" (www.it.mragowo.pl)
- Serwis internetowy: Mazury24.eu (@mazury24eu)
- LOT Mazury (@LOTMazuryGizycko)