Webinar: Jak negocjować cenę, aby utrzymać marżę? Case study Logistic Solutions Group
14 Września 2022, 09:00-10:30 (środa)
online,

Zapisz się na bezpłatny webinar
W trakcie webinaru uczestnicy będą mogli zapoznać się z jedną konkretną techniką negocjacyjną, która służy obronie marży handlowej oraz przykładami jej zastosoania w realiach biznesowych. Wspólnie z przedstawicielką firmy Logistic Solutions Group Sp. z o.o, która zaimplementowała tę technikę. Przedstawimy konkretnycase wdrożeniowy oraz wyniki, które udało się uzyskać dzięki tej implementacji. Będziemy także rozmawiać o tym, jak asertywnie można bronić ceny/marży, jednocześnie pozostając w dialogu z klientem lub dostawcą. Na końcu przyjrzymy się użyteczności budowania sekwencji obrony ceny/marży.
O gościu specjalnym
Klaudia Wesołowska - Dyrektor Operacyjny w Logistic Solutions Group Sp. z o.o, która razem z założycielami firmy pracujemy nad tym, aby w trudnych dla nas wszystkich obecnie warunkach, nasza firma utrzymywała swoją pozycję na rynku transportowym. Ich celem jest nie tylko stabilizacja, ale też wzrost i dalszy, efektywny rozwój.
Logistic Solutions Group Sp. z o.o. - prężnie działająca firmą na rynku lokalnym, ale też międzynarodowym, w zakresie świadczenia usług transportowych. Realizujemy transporty głównie drogowe, ale w swojej ofercie posiadamy również możliwość organizacji transportów morskich i lotniczych. Posiadamy własną flotę naczep specjalistycznych jak jolody, double-decki czy netcapy. Z naszych usług korzystają przede wszystkim firmy produkcyjne, np. tacy giganci jak Volvo czy Volkswagen.
Adresaci:
Pracownicy działów HR, menedżerowie sprzedaży, KAM, przedstawiciele handlowi.
O trenerze
Rafał Brodowski - profesjonalny certyfikowany trener biznesu, Absolwent Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiada dyplom Akademii Profesjonalnego Trenera Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego. Ekspert w dziedzinie sprzedaży posługujący się w pracy nie tylko wiedzą, ale również zdobytym doświadczeniem. Praktykę w dziedzinie sprzedaży oraz szkoleń o tematyce obsługi klienta, sprzedaży i organizacji pracy zdobywał pracując jako dyrektor handlowy w Grupie Kapitałowej ORLEN.
Od roku 2008 szkolił kadrę menadżerską oraz pracowników takich firm jak: PKN ORLEN SA, Poczta Polska SA, DPD Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF Sp. z o.o.), Polskie Stacje Paliw HUZAR SA, Najwyższa Izba Kontroli, NFZ, Mota-Engil Central Europe SA, Zehnder Polska Sp. z o.o., Chem Poland Sp. z o.o., RUCH SA, Małpka SA, SofLab Technology Sp. z o.o. i wielu innych.
Specjalizacja trenerska: sprzedaż (prospecting, relacje z klientami, badanie potrzeb, prezentacje handlowe, sprzedaż telefoniczna, radzenie sobie z obiekcjami, zamykanie sprzedaży, sprzedaż wieloetapowa, itd.), negocjacje (proces negocjacji, techniki negocjacyjne, itd.), obsługa klienta (telefoniczna, bezpośrednia, trudne sytuacje w obsłudze, itd.), organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, sterowanie strumieniem zadań.
Warunki udziału
Udział w webinarium jest bezpłatny, jednakże możliwy wyłącznie po otrzymaniu potwierdzenia udziału od organizatora na maila podanego w formularzu zgłoszeniowym. Organizator spotkania zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń, a także możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia. Liczba miejsc jest ograniczona i o uczestnictwie w wydarzeniu może decydować kolejność logowania. Webinar jest skierowany wyłącznie do firm i osób, które nie należą do konkurencji dla Human Partner (obszar szkoleń i dotacji). SPOTKANIE NIE BĘDZIE NAGRYWANE. ZAPRASZAMY DO ZOBACZENIA SIĘ Z NAMI "NA ŻYWO".
Organizator
Human Partner - firma konsultingowo-szkoleniowa. Poprzez szkolenia oferujemy Klientom pozytywne zmiany w ludziach i w całym przedsiębiorstwie. Myślimy długodystansowo, kompleksowo i efektywnie.
Jesteśmy ekspertem w dziedzinie tworzenia dedykowanych programów rozwojowych dla pracowników. Potwierdzeniem tego jest zdobycie w 2018 roku międzynarodowej nagrody Komisji Europejskiej - VET EXCELLENCE AWARDS - Training at work Award 2018.