To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Udział w webinarze
już niedostępne -


Firma Warto Szkolić ma zaszczyt zaprosić na darmowy webinar: "Jak skutecznie pozyskać klienta przez telefon w dobie koronawirusa"


Termin: 14.05.2020 r. godz. 11:00

Program webinaru:

  1. Element zaskoczenia - "hak na ciekawość" przepustką do zainteresowania klienta rozmową. Odróżnij się, nie pozwól, żeby klient miał Cię za "typowego" telefonistę.
  2. Kim jestem? "30 sekundowa reklama". Co to oznacza dla klienta?
  3. Obiekcja to zawsze początek sprzedaży, nie daj się zaskoczyć i miej zawsze przygotowaną odpowiedź na najczęściej pojawiające się wątpliwości klienta.
  4. Pracuj z klientami w sposób zaplanowany - kontraktowanie przebiegu procesu
  5. Na jakiej branży warto skupić się w obecnej sytuacji
  6. Jaki produkt najlepiej sprzedawać
  7. Język korzyści dla produktu i procesu

Czas trwania 1,5h

Weź udział w webinarze. Nasz ekspert dostarczy Ci wiedzy o najważniejszych rozwiązaniach!

Webinar poprowadzi: Monika Żukowska

Coach osobisty, coach menedżerski, trener umiejętności sprzedażowych, trener rozwoju osobistego, trener kreatywności, trener planowania i realizacji celów, trener sztuki prezentacji i wystąpień publicznych, specjalista ds. wdrożenia standardów w firmie.

Główny trener wewnętrzny w jednym z banków odpowiedzialny za szkolenia sprzedażowe, produktowe oraz rozwojowe doradców. Tworzy programy i materiały oraz realizuje szkolenia rozwojowe i coaching celem dbania o jakość usług świadczonych przez doradców. Prowadzi warsztaty, projektuje szkolenia oraz materiały szkoleniowe. Odpowiedzialny za wypracowanie zmian i nowych rozwiązań w podążaniu za nowymi trendami w obsłudze klienta.

Doświadczenie w tym zawodzie ciągle rozwija na kursach, szkoleniach i konferencjach w sieci wewnętrznej jak również w prywatnych przedsiębiorstwach. Ma na swoim koncie tysiące wypracowanych godzin na sali szkoleniowej. Spod jej skrzydeł wyszło setki osób, które rozwijają swoje umiejętności. Wiele z nich obecnie zajmuje wysokie stanowiska w różnych przedsiębiorstwach lub rozwijają własne firmy.

Organizuje i prowadzi szkolenia podstawowe oraz doskonalące. Zajmuje się sporządzaniem raportów, analiz jakościowych. Ściśle współpracuje z menadżerami firm w celu identyfikacji potrzeb szkoleniowych. Przygotowuje programy szkoleniowe. Dba o ich dalszy rozwój pracowników (np. coaching, indywidualne programy rozwoju, programy naprawcze) oraz wdraża nowych pracowników.


Szczegółowe informacje oraz zapisy pod numerem telefonu: 577 850 777

Więcej informacji o działalności firmy na stronie: wartoszkolic.pl

Zobacz również:

szkolenia Kurs online Pozyskiwanie klientów Sprzedaż Sprzedaż online Webinar