To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Pierwsze koty za płoty, czyli startujemy z pierwszym webinarem! Chcesz dowiedzieć się jak wygląda współpraca z wirtualną asystentką i jak się do tego przygotować? A może myślisz o takiej drodze zawodowej dla siebie? Zapraszam Cię już 21 kwietnia (wtorek) o 21:00 na webinar, podczas którego opowiem:
- Co robi Wirtualna Asystentka?
- Cechy dobrej Wirtualnej Asystentki
- Jak przygotować się do współpracy z wirtualną asystentką?
- Sposoby rozliczania i kwestie, które warto ustalić przed współpracą
- Jakie formy zatrudnienia są obecnie najpopularniejsze i dlaczego?
Spotkanie poprowadzi Ola Proksa-Bielawa - Wirtualna Asystentka specjalizująca się w zagadnieniach związanych z marketingiem i organizacją wydarzeń. Wcześniej pracowała m.in. w Startup Academy, dla wydawcy magazynów Marketer+ i Nowa Sprzedaż oraz współorganizowała spotkania Merytorycznie o Marketingu. Pracuje zdalnie od 5 lat. Wspiera przedsiębiorców, aby mogli się rozwijać i sprostać codziennym wyzwaniom we własnych firmach.
Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie zwlekaj z zapisami!