To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet
już niedostępne -

Poznań Biznes Partner oraz Formy Jutra zapraszają na szkolenie pt. Webwriting - jak pisać do Internetu, aby klienci chcieli czytać i kupować.

Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się w jaki sposób tworzyć wartościowe merytorycznie i równocześnie przyjazne dla internautów treści, dzięki którym twoja oferta dotrze do znacznie większej ilości potencjalnych klientów. Zwiększ skuteczność swoich tekstów dzięki wykorzystaniu narzędzi oraz praktycznych wskazówek. Dowiedz się krok po kroku jak stworzyć teksty, które będą interesujące dla czytelników i równocześnie zwiększą sprzedaż.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dla wszystkich posiadaczy strony internetowej, dzięki któremu dowiesz się, w jaki sposób komponować treści do internetu, aby poza wartością merytoryczną skuteczniej przyciągały klientów i zachęcały do zakupu twoich produktów lub usług.

Co zyskujesz?

W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomagają tworzyć unikalne, wartościowe i skuteczne teksty do Internetu. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych. Zapisz się!

Termin: 18 marca 2022 r., 11:00 - 12:00

Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadząca:

Agnieszka Kapusta - Doradca Google w programie Firmy Jutra

Z marketingiem internetowym związana od 2012 r. Zajmuje się opracowaniem strategii działań promocyjnych w Internecie oraz analizą ich efektów. Doświadczenie zdobywała w agencji interaktywnej, a następnie jako freelancer współpracowała z markami z tak różnych branż jak beauty, nieruchomości czy przemysł. Głęboko wierzy, że analityka i odpowiednie dobrane kanały komunikacji to więcej niż połowa sukcesu. Aktualnie doradca w programie Firmy Jutra.

Zapraszamy serdecznie!

Zobacz również:

szkolenia Marka osobista Marketing Marketing Społecznościowy Marketing internetowy Webinar