Witold Anusz - "Rozpoznawanie typów osobowości Klienta"

5 Listopada 2013, 20:00-22:00 (Wtorek)

Internet,

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Witold Anusz - "Rozpoznawanie osobowości Klienta" - cena do 30 września 2013
już niedostępne 9,99 zł -
  Witold Anusz - "Rozpoznawanie osobowości Klienta"cena od 1 października
już niedostępne 14,99 zł -
  Witold Anusz - "Rozpoznawanie osobowości Klienta" - cena od 1 listopada
już niedostępne 19,99 zł -
Już 5 listopada 2013 r.(wtorek) wyjątkowe szkolenie online z wyjątkowym gościem Witoldem Anuszem - trenerem Biznesu, praktykiem, ekspertem telewizji TVN CNBC. Tematem jest
"Rozpoznawanie typów osobowości Klienta i jak tę wiedzę przełożyć na powodzenie Twojego Biznesu" 

5 listopada 2013 r.(wtorek) godz. 20.00-22.00 jedyne w tym roku szkolenie online z Witkiem!

limitowana liczba miejsc!

 
 
Program szkolenia:
 

Typy osobowości Klienta a wyniki sprzedaży i/lub negocjacji:


1.Jak powstają rożne typy osobowości?

1.Geneza - czyli jak powstają rożne typy osobowości?

2.Charakterystyka typów osobowości.

3.Sposób na biznes charakterystyczny dla każdego typu osobowości

4.Strategia negocjacyjna w biznesie i życiu poszczególnego typu osobowości.

5.Typ osobowości, a profil negocjatora w danym typie.

6.Jak rozpoznawać rożne typy osobowości.

7.Jak sobie radzić z poszczególnymi typami osobowości w negocjacjach


 
Witold Anusz - 20+ lat własnych doświadczeń w sprzedaży, negocjator, trener negocjacji, trener sprzedaży, autor unikatowego systemu sprzedaży, autor innowacyjnych narzędzi sprzedażowych, prowadzi warsztaty umiejętności i skutecznego działania, buduje skuteczne zespoły handlowe, mówca inspiracyjno-motywacyjny, przedsiębiorca. Trenuje według własnego systemu lub na życzenie wg. metodologii PSF, SPIN, TCS. Zapraszany do TVN CNBC jako ekspert w tematach handlowych.

Posiada ponad 20 lat praktycznych doświadczeń handlowych. Pierwsze szlify zdobywał w sprzedaży na początku lat 90-tych jako Sales Representative w firmie LONGMAN Polska Ltd. Później przeszedł przez wszystkie możliwe szczeble w działach sprzedaży, aż do Dyrektora Sprzedaży włącznie. Praktyczne doświadczenie handlowe oprócz Longmana zdobywał w takich koncernach jak Coca- Cola czy ALTADIS Polska S.A. Zdobywał doświadczeni również na stanowisku trenera sprzedaży i Menadżera Szkoleń Pionu Handlowego. Pracował również w kilku mniejszych firmach jak Neumann Management Institute Sp. z o.o. czy Business Power Sp. z o.o. Od kliku lat oprócz pracy w sprzedaży prowadzi projekty rozwojowe i warsztaty umiejętności dla Działów Handlowych i Działów Zakupów różnych firm. Dotychczas przeprowadził ponad 1000 dni szkoleniowych, w większości z zakresu negocjacji, sprzedaży, zarządzania sprzedażą. Zajmuje się również tematami około-sprzedażowymi, takimi jak: tworzenia standardów pracy działu handlowego czy skuteczne budowanie i rozwój działu handlowego oraz skuteczna motywacja w zespole handlowych.

Przez 2 lata prowadził po angielsku wykłady dla studentów Amercian Studies Center na UW z zakresu negocjacji i procesu sprzedaży. Bywa ekspertem TVN CNBC: 
www.youtube.com/watch?v=Lt684gyOzOY
www.tvncnbc.pl/zarzadzanie-sprzedaza,313835.html
www.tvncnbc.pl/wyniki-sprzedazy-a-pracownicy,320643.html#autoplay

Obecnie właściciel, GM, trener i coach firmy ANUSZ SYSTEM.

A tutaj kilka opinii Klientów na temat tego czym się zajmuję:

"ANUSZ System pomoże Ci rozwiązać każdy problem.
Będziesz czuł się pewnie w swoich działaniach. Stres nie istnieje".


Piotr Franczak - Cyfra+ / Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. (Klient)
Uczestnik szkolenia "Profesjonalna Obsługa Klienta"


"Przeprowadzone szkolenie było barwną i inteligentną przygodą. Uświadomiło mi ono, że naszej pracy zagraża przede wszystkim rutyna, dlatego trzeba ją nieustannie przełamywać wówczas pracą może dawać wiele przyjemności. Uważam, że jak najszybciej powinna się odbyć kontynuacja tego typu szkolenia. Pozdrawiam i dziękuję."

Sławomir Panek - Cyfra+ / Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. (Klient)
Uczestnik szkolenia "Profesjonalna Obsługa Klienta"

"Najlepsze szkolenia, które do tej pory odbyłem, a byłam już na wielu. Zajęcia prowadzone w bardzo interesujący sposób i nie czuć było upływającego czasu - nie miałam ochoty kończyć tego szkolenia. Prowadzący nauczył nas, w jaki sposób można się ustrzec najczęściej popełnianych błędów w obsłudze klienta. Dużo praktycznych ćwiczeń, sporo ciekawych i niekonwencjonalnych pomysłów. Realizacja szkolenia w skali do 10 dostaje 11 punktów. Gratuluję!

Jowita Lalik - Cyfra+ / Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. (Klient)
Uczestniczka szkolenia "Profesjonalna Obsługa Klienta"
 

Kontakt: Kamil Romel-Sambor

+48 602 899 999

[email protected]


Zobacz również:

szkolenia