To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Udział w szkoleniu dla 1 osoby
już niedostępne 984,00 zł -

Nowa era sprzedaży już trwa! Jeszcze jakiś czas temu, głównym narzędziem pozyskiwania Klienta był samochód, kilka wizyt u Klienta i …. często nasz wysiłek nie kończył się sprzedażą.

Aleksander Bell wynalazł rewelacyjne narzędzie, które stało się podstawową formą, a co ważniejsze dużo tańszą niż dotychczas stosowane.

Jeśli chcesz wykorzystać swój potencjał i możliwości Handlowców, zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży to jest szkolenie właśnie dla Ciebie i Twoich Handlowców.

Dla kogo ten warsztat? Uczestnicy to m.in.: przedstawiciele handlowi, specjaliści ds. sprzedaży, konsultanci i doradcy telefoniczni, sprzedawcy, telemarketerzy, agenci. 


KORZYŚCI

  • Zwiększenie świadomości znaczenia procesu sprzedaży telefonicznej
  • Doskonalenie umiejętności sprzedażowych poprzez analizę dotychczasowych doświadczeń Uczestników warsztatu
  • Powiększenie portfela Klientów z wykorzystaniem telefonu
  • Budowanie relacji z Klientem w rozmowach telefonicznych
  • Poznanie w praktyce najlepszych technik sprzedaży


PROGRAM SZKOLENIA

1.Sprzedaż jako kluczowa kompetencja przyszłości

  • Czym jest sprzedaż? - Pozwól kupować swoim Klientom!
  • Cechy dobrego sprzedawcy - czym charakteryzuje się profesjonalny Handlowiec?
  • Zasady profesjonalnej sprzedaży przez telefon - jak zdobyć Klienta?

2.Komunikacja i zasady prawidłowego komunikowania się przez telefon

  • Elementy wokalne - jak mówić, by Klienci chcieli Cię słuchać?
  • Elementy werbalne - kluczowe treści w pozyskiwaniu Klientów na odległość
  • Techniki aktywnego słuchania - słuchaj co mówi Klient, dostosuj najlepszy produkt
  • Bariery komunikacyjne - nie pozwól, by Klient uciekł do konkurencji

3.Etapy profesjonalnej telefonicznej rozmowy sprzedażowej

  • Przygotuj się na wszystko - wachlarz przewag konkurencyjnych
  • Powitanie i nawiązanie kontaktu

o Jak wyróżnić się wśród tysięcy sprzedawców telefonicznych?
o Znowu ta "Sekretarka" - jak zainteresować ją swoim produktem lub trafić do osoby decyzyjnej
o Proste kroki na zainteresowanie klienta w pierwszym zdaniu

  • Budowanie pierwszego wrażenia i autorytetu sprzedawcy

o Co wpływa na pierwsze wrażenie?
o Ile mam czasu, aby mój rozmówca mnie kupił?
o Jak zaskoczyć Klienta?

  • Badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta

o Poznaj swojego Klienta
o Pozwól kupić Klientowi to co oferujesz
o Najlepsze techniki, które pomogą Tobie w sprzedaży!
o Budujemy pytania, po których Twój Klient sam będzie chciał kupić Twój produkt

  • Metody przedstawienia oferty

o Jak zaprezentować produkt, by Klient musiał go kupić?
o Działanie na wyobrażeniach Klienta - stosuj najefektywniejsze metody prezentacji
o Pomóż Klientowi dobrać najlepsze rozwiązania

  • Praca z zastrzeżeniami i obiekcjami Klienta- metody argumentacji

o Zamiast walczyć ceną - zarabiaj na sprzedaży!
o "Nie jestem zainteresowany", "Korzystamy z konkurencji", "Mam już wszystko", "Niczego nie potrzebuję", "Nie lubię zmian" - nie daj się zaskoczyć poznaj techniki, które pomogą Tobie radzić sobie z obiekcjami.
OBIEKCJE TWOICH KLIENTÓW - wypracujemy rozwiązania, na obiekcje Twojego Klienta!

  • Finalizacja rozmowy- techniki

o Jak zakończyć rozmowę sprzedażą?
o Techniki i metody szybkiego domykania sprzedaży
o Udowodnij Klientowi, że Twój produkt/usługa jest godna jego uwagi.

4.Język perswazji - zaczaruj swojego Klienta!

  • Założenia - praktyczne ćwiczenia, gotowe rozwiązania do zastosowania od razu po szkoleniu
  • Techniki perswazyjne - poznaj w jaki sposób, pomóc Klientowi wybrać Twój produkt/usługę

5.Reguły wywierania wpływu

  • Reguły, które pomogą wpłynąć na Twojego Klienta
  • Dowiedz się jak działa umysł Twojego Klienta
  • Twój produkt jest idealnym i najlepszym rozwiązaniem dla Twoich Klientów


Max wielkość grupy:
12 uczestników

Czas trwania: 8 godzin (9-16)


WARTOŚĆ INWESTYCJI

Warsztat będzie oparty w 100% na ćwiczeniach, podczas których Uczestnicy będą mogli wypracować konkretne rozwiązania i wdrożyć je do pracy od razu po zakończeniu szkolenia. Poszczególne ćwiczenia będę uzupełniane niezbędnymi informacjami, które pozwolą Uczestnikom zrozumieć i jednocześnie doświadczyć skuteczności poznanych metod i technik.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń:

Aneta - 534 510 550 - aneta.wojciechowska@circinus.pl

Realizację szkolenia potwierdzamy 5 dni przed wyznaczonym terminem.


Zobacz inne szkolenia otwarte we Wrocławiu:
Nowoczesne techniki sprzedaży - profesjonalny handlowiec
Skuteczne prowadzenie negocjacji biznesowych
Psychologia zarządzanie zespołem - pokolenia BB, X, Y
Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku
Zarządzanie emocjami Klienta i obsługa reklamacji

www.circinus.pl

Zobacz również:

szkolenia Sprzedaż Szkolenie pracowników Techniki sprzedaży Warsztaty